W styczniu 2004 rozpoczyna się kampania reklamowa nowego telefonu Samsung SGH-X600. Telefon ten jest skierowany do grupy "trendy" (Rozrywka & Zabawa) - osób, które chcą się wyróżniać w grupie, dobrze bawić również dzięki takim gadżetom jak telefon. Telefon jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Skierowany głównie do młodych ludzi, studentów, młodych ludzi sukcesu.
Samsung SGH-X600 charakteryzuje się:
waga 80g
obrotowym aparatem cyfrowym VGA o rozdzielczości 640x480 pixeli.
specjalnym flashem doświetlającym fotografowany obiekt
5 krotnym zoomem cyfrowym
Zarządzaniem zdjęciami (obracanie)
Zdjęcia sekwencyjne do 15 zdjęć
Tryb nocny robienia zdjęć
ramki do zdjęć
Efekty - negatyw, sephia, emboss
kolorowy wyświetlacz UFB 1,6 cala (128 x 128 pikseli) z 65536 kolorami
Gry JAVA
Pełen MMS
40 tonowe polifoniczne dzwonki
WAP 2.0
9 MB pamięci
Pojedyncza wiadomość MMS może mieć objętość do 80 KB
w pamięci aparatu można zapisać 200 SMS-ów, 1000 haseł książki telefonicznej i 600 KB programów Java
GPRS Klasy 10
pobranie gier i dźwięki dzwonków
tapety National Geographic
Kampania "ZOBACZ CO KRYJE NOC"
KAMPANIA KINOWA.
Już od 1 stycznia 30 sekundowy spot Samsung SGH-X600 jest wyświetlany przed filmem "Władca Pierścieni". Kampania Follow The Movie obejmuje 215 ekranów w multipleksach największych 11 miast Polski. W ponad połowie z nich jest to ostatnia reklama przed filmem.
Kampania trwa do końca stycznia 2004.
Spot podkreśla grupę docelowa telefonu, która dociera na imprezę. Podkreślony jest w nim obrotowy aparat i flash. Spot oprawiony jest muzyką klubową.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
HOTEL FORUM
Telefon Samsung SGH-X600 pojawi się w centrum Warszawy już w połowie stycznia. W miejsce obecnej reklamy telefonu Samsung SGH-V200 na hotelu Novotel zostanie wyeksponowana kreacja SGH-X600 z modelem 3D. Ciekawa kreacja i nietypowe efekty zastosowane przy budowie modelu na pewno zwrócą uwagę Warszawiaków.
MOST GROTA-ROWECKIEGO. MOST BERLINGA
Telefon Samsung SGH-X600 będzie wiodącym motywem kampanii na dwóch warszawskich mostach opartej na citilight'ach Clear Chanel.
Do kampanii zostaną wykorzystane również elementy kampanii zewnętrznej w tym nietypowej dla polskiego rynku, duża kampania telewizyjna, prasa oraz internet. Ważną częścią kampanii będą działania BTL w klubach i pubach. Dodatkowo Samsung będzie głównym sponsorem ciekawego programu w jednym z kanałów tematycznych dla młodzieży.
Cała kampania jest wsparta mocnymi działaniami PR.
Kreacja globalna została zaadoptowana przez FCB Ad Fabrika. Kreacje opiera się na motywie białego kwadratu pustego w środku symbolizującego flash telefonu Samsung SGH-X600. Ciemna i tajemnicza kolorystyka nawiązuje do klubowej atmosfery kreacji. Planowaniem i kupnem mediów zajmuje się Initiative.