Samsung chwali się I kw. w Polsce

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0

Samsung pochwalił się swoimi wynikami sprzedaży smartfonów w Polsce w I kw. 2018 r.

Dane pochodzą z firmy GfK.

Na koniec pierwszego kwartału bieżącego roku udział firmy Samsung w polskim rynku smartfonów wynosił 31,1% (w ujęciu ilościowym). Oznacza to wzrost rok do roku o blisko 2 punkty procentowe. 

W ujęciu wartościowym firma odpowiadała za 37,3% rynku, w porównaniu do 33,1% na koniec pierwszego kwartału 2017 roku.

Każda linia naszych smartfonów, począwszy od Galaxy A 2017, przez ubiegłoroczną linię J, a skończywszy na flagowych Galaxy S9 została doskonale przyjęta przez polskich konsumentów. W tym roku, wraz z kolejnymi premierami, wzmacniamy nasze portfolio. Nowe modele Galaxy A6 i A6+, których sprzedaż ruszyła w ubiegłym tygodniu oraz nowo zaprezentowany Galaxy J6, który zadebiutuje na przełomie czerwca i lipca, to urządzenia wyposażone w szereg funkcji znanych dotąd z flagowców. Wyświetlacz Infinity Display, wysokiej jakości aparaty fotograficzne, czy skaner linii papilarnych, a w przypadku Galaxy A6+ także twarzy, wydatnie podnoszą atrakcyjność tych urządzeń - przekonuje Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.

Wyniki sprzedaży w oparciu o dane firmy IDC publikowaliśmy tutaj

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: