Samsung podsumował bieżący rok na polskim rynku telefonii komórkowej:
Rynek telefonów komórkowych
Rok 2006 był bardzo udany dla Samsung Electronics Polska. W ocenie firmy praca wykonana w mijającym roku na rzecz popularyzacji marki Samsung w segmencie telefonów komórkowych jest bardzo duża i będzie procentować w przyszłości. Samsung przesunął się w 2006 roku ze środka stawki największych dostawców telefonów komórkowych w Polsce do ścisłej czołówki. Polacy bardzo wyraźnie docenili jakość i funkcjonalność telefonów Samsung.
W 2006 roku Samsung Electronics Polska wprowadził na polski rynek ok. 30 nowych modeli telefonów komórkowych i zrealizował swoje cele sprzedając ponad milion telefonów komórkowych. Ten wynik jest podstawą optymistycznych prognoz sprzedaży na 2007 rok. Samsung chce umocnić w przyszłym roku swoją pozycję, a w pierwszym kwartale firma planuje nową ofensywę produktową. Samsung Electronics Polska jest wiodącym producentem telefonów 3G na świecie i planuje osiągnąć podobną pozycję na polskim rynku w 2007 roku. Firma ma również nadzieję, że w 2007 roku postępować będzie popularyzacja usług związanych z nowymi technologiami bezprzewodowej transmisji danych. (np. 3G).
Wśród trendów sprzedażowych, które będą dominować na polskim rynku telefonów komórkowych w 2007 roku Samsung wymienia bardzo wyraźną przewagę telefonów z aparatem fotograficznym oraz telefonów „muzycznych” (z dobrym odtwarzaczem MP3 oraz pamięcią przystosowaną do przechowywania większej ilości muzyki). W 2007 roku coraz większe znaczenie dla sprzedaży największych producentów telefonów komórkowych będzie miał również polski rynek sprzedaży pozaoperatorskiej.
Samsung Electronics Polska szacuje ponadto, że w 2007 roku będzie maleć średnia cena telefonu na polskim rynku. Telefony wyposażone w aparat fotograficzny, odtwarzacz MP3 oraz szereg innych funkcjonalności zarezerwowanych dotąd dla klientów biznesowych znajdą się w wielu najbardziej atrakcyjnych, masowych ofertach operatorskich. Trend ten dodatkowo wzmacnia rosnąca wartość złotego.