Samsung wystartował z globalną kampanią reklamową pod hasłem SmartThings Meets AI Home.
Jej celem jest zaprezentowanie, w jaki sposób ekosystem inteligentnych urządzeń Samsung AI Home ułatwia i uprzyjemnia życie użytkowników.
Start kampanii został zaplanowany tuż przed targami IFA 2025.
Kampania koncentruje się na funkcji Plan dnia (Routine) w aplikacji SmartThings. Materiały wideo pokazują w jaki sposób automatycznie ustawiana jest temperatura w klimatyzatorze, regulowane jest oświetlenie, a jedno dotknięcie ekranu smartfona przełącza urządzenia gospodarstwa domowego w tryb pełnego samosterowania. Dzięki temu użytkownicy zyskują więcej czasu na sen, relaks czy wspólne chwile z rodziną. Zwrócono także uwagę na funkcję Zwierzaki (Pet Care).
Od 2 września br. kampania będzie wyświetlana na ekranach w znanych miejscach na całym świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie, a także będzie dostępna na oficjalnych kanałach społecznościowych marki Samsung, w tym YouTube.