Samsung wstrzymał dostawy Galaxy Buds 3 Pro - są problemy z jakością

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Samsung wstrzymał dostawy Galaxy Buds 3 Pro

Samsung Polska przygotował specjalne oświadczenie w sprawie doniesień o niskiej jakości pierwszej partii nowych słuchawek Samsung Galaxy Buds3 Pro. Pierwsi użytkownicy zgłaszają problemy z systemem mocowania gumek, który wyłamuje się podczas próby ich wymiany. Słuchawki też mają inne problemy z jakością. Oficjalny sklep Samsunga w Polsce ma także opóźnienie z dostawami innych zamówionych produktów, którzy bez problemu dostarczają klientom dystrybutorzy i partnerzy koreańskiej firmy.

Oto treść oświadczenia, które Samsung opublikował w serwisie Facebook:

W związku z doniesieniami dotyczącymi ograniczonej liczby urządzeń Galaxy Buds3 Pro wyprodukowanych na wczesnym etapie, pragniemy zapewnić, że traktujemy sprawę z najwyższą powagą. Dbając o to, by nasze produkty odpowiadały najwyższym standardom, oceniamy i ulepszamy nasze procesy produkcji. Aby upewnić się, że nasze urządzenia spełniają najwyższe standardy jakości, tymczasowo zawiesiliśmy dostawy Galaxy Buds3 Pro, by przeprowadzić pełną ocenę kontroli jakości przed dostarczeniem ich do konsumentów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: