W najnowszym rankingu 100 najbardziej wartościowych marek przygotowywanym co roku przez firmę Interbrand i "Business Week" Samsung został jednym z pięciu „wielkich zwycięzców” pod względem wzrostu wartości marki. Wartość ta zwiększyła się o 19% w stosunku do rankingu z 2004 roku osiągając poziom 14,96 mld dolarów.
Dzięki wzrostowi marki Samsung awansował na 20 miejsce na liście, które dotychczas należało do jednego z tegorocznych „wielkich przegranych” jakim jest Sony.
Obok Samsung do pięciu „wielkich zwycięzców” pod względem wzrostu wartości marki należą w tym roku e-Bay, HSBC, Apple i UBS. Do pięciu „wielkich przegranych” trafiły marki Sony, Morgan Stanley, Volkswagen, Levi’s i Hewlett-Packard.
Z miejsca 8 w 2004 r. na 6 awansowała Nokia, której marka jest warta prawie 22 mld euro.
Pełny ranking wartości marek znajduje się tutaj (plik PDF, 100KB)