Grupa Integer.pl – właściciel sieci Paczkomatów InPost – sfinalizowała strategiczne, globalne porozumienie z Samsungiem. Wraz z zakończeniem programu pilotażowego, Paczkomaty InPost realizują stałe działania logistyczne dla napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga. Nawiązane partnerstwo to przykład stosowanej przez Paczkomaty InPost logistyki odwróconej – umożliwiającej łatwą i szybką obsługę zwrotów, wymian oraz reklamacji towarów. Wprowadzona usługa jest bezpłatna dla wszystkich klientów Samsunga.
Współpraca lidera branży elektronicznej z rewolucyjnymi urządzeniami do nadawania i odbierania przesyłek to rezultat pozytywnej oceny dla – trwającego od listopada 2012 roku – etapu pilotażu na wybranym asortymencie Samsunga. Dzięki kooperacji, użytkownicy produktów marki Samsung, mogą w prosty sposób przekazać sprzęt do naprawy za pośrednictwem Paczkomatów InPost – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodni i bez konieczności oczekiwania na kuriera.
Dzięki kooperacji – wystarczające jest przeprowadzenie krótkiej rozmowy telefonicznej z Centrum Obsługi Samsunga, aby użytkownik otrzymał sms z kodem uprawniającym do nadania reklamowanego towaru w jednym z Paczkomatów InPost. Przesłanie sprzętu za pośrednictwem Paczkomatu jest bezpłatne i nie wymaga adresowania przesyłki. Co więcej, system monitoringu i nagrania video pozwala śledzić każdy etap przesyłki, co dodatkowo zabezpiecza oddawany produkt.
„Zakończony program pilotażu potwierdził, że obsługa logistyczna napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga przez Paczkomaty InPost znacząco zwiększa satysfakcję naszych klientów i skraca czas konieczny do realizacji naprawy gwarancyjnej” – mówi Konrad Szewczak, Service Administration Systems Development Specialist, Samsung Polska.
„Już kilka minut po telefonie do Centrum Obsługi Samsunga mogłem oddać sprzęt do naprawy do Paczkomatu InPost. Jest to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż czekanie na kuriera, który mógł przyjechać dopiero następnego dnia. Zgłoszenie i wysłanie paczki załatwiłem jadąc na zakupy do supermarketu, czyli w niecałe 25 minut. Mogłem na bieżąco śledzić status mojej paczki i reklamacji, a juz dzień po naprawie mój telefon był gotowy do odbioru w Paczkomacie, w którym go nadawałem” – komentuje klient z Nowego Sącza.