Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu działu telecom w Samsung Electronics Polska, w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej, potwierdził, że jego firma ma dziś 50 proc. udziałów w polskim rynku dotykowych telefonów, ale chce go jeszcze zwiększyć. Dlatego do końca roku wprowadzi kolejne nowości i zaleje rynek reklamami. "Nasz tegoroczny budżet marketingowy jest trzy razy wyższy niż przed rokiem" – mówi w „DGP” Wasilewski. Twierdzi, że w tym roku przychody tej części Samsunga wzrosną o 40 proc. w porównaniu z 2010 r. Na początku listopada rozpocznie się sprzedaż smartfona Galaxy Note w cenie około 2,8 tys. zł. "Chcemy sprzedać w tym roku co najmniej 1,2 mln smartfonów" – zapowiada Wojciech Wasilewski. "Liczymy na sprzedaż na poziomie co najmniej 15 tys. tabletów w tym roku" – dodał Wasilewski.