Satysfakcja klientów operatorów telekomunikacyjnych

Newsy
Żródło: TNS OBOP
Opinie: 16

Jak wynika z najnowszych badań TNS Telecoms Index, przeprowadzonych przez TNS OBOP, od stycznia ubiegłego roku można zaobserwować systematyczny wzrost odsetka bardzo zadowolonych klientów Telekomunikacji Polskiej. W listopadzie 2003 Telekomunikacja Polska miała już 43% bardzo zadowolonych klientów (abonenci, którzy wskazali oceny 8,9,10 na skali 1-10 punktowej), w porównaniu do listopada 2002 roku, kiedy to odsetek ten wynosił 35%. 

Wykres 1. Odsetek bardzo zadowolonych klientów Telekomunikacji Polskiej (w %) (abonenci, którzy wskazali oceny 8,9,10 na skali 1-10 punktów), styczeń 2002 - listopad 2003, n=16220

Wśród operatorów stacjonarnych najwięcej zadowolonych klientów mają Netia (58%) oraz Telefonia Dialog (56%). 
Wśród badanych operatorów telefonii komórkowej różnice pomiędzy operatorami są mniejsze: 68% bardzo zadowolonych klientów posiadała Idea, 66% - Era, zaś Plus GSM 64%. 

Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego 13-16 listopada 2003 roku przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. Zrealizowano 1005 wywiadów. TNS uruchamiając w 2002 roku badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoring rynku telekomunikacyjnego. Co miesiąc badanych jest 1000 gospodarstw domowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-17 11:39
    No proszę. Morał z tego jest taki: abonenci TP nie są userami GOL ;-)))).
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrowski_L pisze: 2003-12-17 11:58
    Telekomunikacja juz mnie nie interesuje. Nie posiadam telefonu stacjonarnego. Wiec mnie to nie dotyczy. Jak dla mnie jest strasznie drogo w TP. A ja rowniez jestem zadowolony z Idei u mnie w rodzinie kazdy ma telefonik w Idei i jestesmy zadowoleni. A telekomunikacja lepiej by pomyslala i obnizyla abonament za Neostrade bo jak narazie 149 zl to dla przecietnego Polaka za duzo. Pozdrawiam tych nierobów z TP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2003-12-17 12:26
    Czy tych badań nie sponsorowała czasem tych badań? Dziwny taki odsetek skoro jakąś godzinkę temu dzwoniła miła Pani z TePsy w sprawie trzech złożonych przeze mnie reklamacji:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2003-12-17 12:27
    miało być czy nie sponsorowała czasem tych badan TPsa:)sorki za pomyłkę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2003-12-17 12:32
    jak zwykle nie ma mojego telenetu www.tnp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-12-17 14:36
    Nie przystaje to do rzeczywistości. Szczególnie po wprowadzeniu błękitnej linii.... Jak oni to badanie robili, że wyszła im tak duża liczba zadowolonych klientów??? Niepojęte !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Miliard pisze: 2003-12-17 17:21
    A mnie nie pytali o zdanie. Ciekawe kiedy do mnie zadzwonią. Z chęcią wyrażę swoją opinię o TP. Pewnie się bali żeby im wyniki nie spadły o 0,1%
    0
  • Users Avatars Mini
    rugewit pisze: 2003-12-17 18:28
    Brałem udział w tym badaniu.W większości zadawane pytania nie dotyczyły jakości ani cen usług, równierz niejasny był kontekst, typu jetsem za a nawet przeciw. Ktoś się musiał nagłówkować żeby takie cudo skleić.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-17 21:42
    TP to najgorsza firma na naszym rynku telekomunikacyjnym Dzwoniac na 9393 gada sie z tak niekompetentnymi ludzmi ze az strach pomyslec!!!! Te baby chyba tylko wiedza jak sie wlacza wybrane numery i na tym koniec. Debile. Ludzie, jak nie musicie to nie korzystajcie z uslug tych zlodziei, naciagaczy i oszustow. Przyklad: abonament na ISDN, gdyby nie interwencja UOKiK placilibysmy o 24,4 zl wiecej!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-12-17 22:12
    ale napewno użytkownicu ISDN dawali oceny "0" za ostatnie nerwy związane z podwyszką, ale pomijając to to ja bym dał "3" i nic więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    ŁąCzNiK pisze: 2003-12-17 22:46
    ludz czy wy zapomnieliscie co sie dzilo jak w polsce ruszyla telefonia GSM (1996 r) i ich telefoniczne biura obslugi klienta ja doskonale pamientam i jaki wniosek z tego im sa one dluzej to poziom obslugi oraz kompetencje ludzi tam pracujacych sa coraz lepsze, zarowno Era i Plus na poczatku miala powazne problemy z CRM i BOK, BOA... wiec wcale mnie nie dziwi ze TP i jej BL ma takie problemy jakie ma. Przeciez TP wprowadzila BL prawie na goraco dajmy nasej Tepsie jeszcze troche czasu mysle ze na to zasluguje
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-12-17 23:03
    Łącznik może i masz rację tyle że Plus i Era to były nowe firmy a tepsa chyba nie jest??? i to nie są chyba wszyscy nowi pracownicy co??? poza tym powinni być przeszkoleni to nie jestchyba aż takie trudne
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-12-18 09:15
    Czyli jednak Idea zadowala swoich klientow najbardziej z wielkiej trojcy!? Cos w tym musi byc! ;-) Szoda tylko, ze w wykresie tepsy mie pokazano tych najmnije zadowolonych bo zapewne jest ich rownie duzo jak tych ktorzy daja 8,9,10 tepsie w rankingu, a moze tych niezadowolonych jest duzo wiecej niz zadowolonych, a to wychwalanie tepsy jest tylko smiesznym wybiegiem marketingowym!????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-18 11:16
    Gonzales - no cóż... ja tam jestem zadowolony. Częściowo z powodu braku jakiejkolwiek alternatywy, ale pomijając tę sprawę, obiektywnie mówiąc - jestem zadowolony. Piotrowski_L - a neostradę, za którą płacisz 149 złotych to na czym Ci zainstalowali? Mówisz, że nie masz stacjonarnego telefonu... Może tylko aparatu się pozbyłeś? Może w pracy korzystasz z neostrady a ceną neostrady przejmujesz się patrząc na biedę rodaków? Greg - jak wyszło? Normalnie - ja nie korzystałem jeszcze z BL - nie miałem tej potrzeby. Tak więc jeśli u mnie wszystko działa, nie muszę poznawać problemów, jakie macie z BL - nie mam prawa dać minusa operatorowi... rugewit - a jak tam z zadowoleniem klientów sieci MediaCom?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-18 17:43
    Tak właśnie myślałem, aby w poście umieścić klauzlę "z małymi wyjątkami" ;))).
    0
  • Users Avatars Mini
    mareczek pisze: 2003-12-20 19:37
    Ciekawe jak robiono ta ankiete bo wnioski moga byc rozne , lacznie z takimi ze klieni IDEII oczekiwali ze ta siec im wogole nie bedzie dzialac i z definicji jest do d... a jak sie okazalo ze czasami da sie dodzwonic to sa juz szczesliwi
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: