Miniony rok był bardzo intensywny. Otrzymaliśmy licencję na nowe częstotliwości, dokonaliśmy dużych inwestycji w sieć, dzięki czemu zdobyliśmy „Best in test”, czyli tytuł najlepszej sieci w teście P3 w 2016 roku. Ponieśliśmy również olbrzymie nakłady na pracę z klientem, nowe produkty i nowe taryfy oraz odświeżenie komunikacji. To był rok zmian – mówi Adam Sawicki, prezes zarządu T-Mobile Polska.
W ubiegłym roku uzyskaliśmy nowe licencje na częstotliwości 800 i 2.600 MHz. Teraz chcemy je w bardzo szybkim tempie rozwinąć. Nie możemy sobie pozwolić na spowolnienie inwestycji, zamierzamy je raczej przyspieszyć. Chcemy szybciej pokrywać kolejne obszary kraju siecią LTE – mówi Thomas Lips, członek zarządu T-Mobile Polska.
Jesteśmy bardzo skupieni na sieci, ponieważ jest to główny czynnik generujący nasze przychody i główne narzędzie rozwoju na krajowym rynku. Poziom tegorocznych inwestycji będzie podobny, nie ma mowy o żadnym spowolnieniu. Chcemy wręcz wyodrębnić większe nakłady na sieć z całości środków inwestycyjnych, którymi dysponujemy – mówi Thomas Lips.
Nasi klienci mogą korzystać z usług głosowych także w sieci LTE. Gdy ktoś jest w ruchu albo surfuje w sieci i jednocześnie rozmawia, to radykalnie poprawia jakość dźwięku. Kolejny istotny element to VoWiFi. Nie tylko oferujemy tę usługę, lecz także zależy nam na możliwości swobodnego przełączania się z sieci WiFi do LTE i odwrotnie. To bardzo ważne z punktu widzenia komfortu użytkownika i na tym będziemy się skupiać w 2017 roku. Chcemy zwiększyć w ramach naszej sieci liczbę aparatów oferujących taką usługę – zapowiada Thomas Lips.
To był rok ciężkiej pracy zakończony sukcesami. Widzimy to w wynikach, we wzroście bazy klienckiej, która pierwszy raz od wielu kwartałów przestała spadać i zaczęła rosnąć, jak również w poziomie satysfakcji klientów – mówi Adam Sawicki.
Prezes zarządu T-Mobile Polska podkreśla, że bieżący rok będzie dla operatora równie intensywny jak poprzedni. Inwestycje w infrastrukturę i sieć będą kontynuowane na dużą skalę. Operator zamierza rozbudowywać swoją infrastrukturę w oparciu o częstotliwości, które już ma. Klienci mogą się natomiast spodziewać w tym roku nowości w ofercie i taryfach. Telekom prowadzi również zapoczątkowaną w ubiegłym roku kampanię promocyjną. Wcześniej w spotach promocyjnych telekomu wystąpili m.in. aktorzy Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski oraz piosenkarka Natalia Nykiel. Twarzą nowej kampanii T-Mobile został Bogusław Linda, który wystąpił w spotach marki promujących ofertę prepaid.
Rozgrzewamy się, to dopiero początek. Tak jak zapowiadaliśmy, inwestycje w sieć nie zostaną zatrzymane, liczymy wręcz na przyspieszenie. Należy się spodziewać kolejnych taryf, kolejnych zaskoczeń, kolejnych odsłon naszej komunikacji, tym razem już z Bogusławem Lindą – zapowiada prezes telekomu Adam Sawicki.