SDI TP tańsze o 20%

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 79

Użytkownicy SDI TP od 1 marca płacić będą abonament w wysokości 109 zł brutto miesięcznie. Osoby, które zamówią tę usługę do 30 kwietnia 2004 r., zapłacą za instalację jedynie 1,07 zł brutto.

SDI TP zapewnia nieograniczony dostęp do Internetu z prędkością do 115 kb/s oraz stały adres IP. Umożliwia jednoczesne surfowanie po sieci i korzystanie z telefonu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które używają Internetu przede wszystkim do przeglądania stron WWW oraz korzystania z poczty elektronicznej.

Usługę można zamówić w dowolnym Telepunkcie lub Punkcie sprzedaży TP.

Opinie:

Opinie archiwalne (79):

Komentuj

Komentarze / 79

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-05 12:48
    To jest w końcu to SDI czy już nie ma?? Kiedy wprowadzano Neostradę miano likwidować SDI jako "przestarzałe", i już wtedy podnosiły się głosy, że TP nie instaluje tego rozwiązania. Ale jeżeli SDI nadal funkcjonuje, i to z obniżoną opłatą to bardzo dobre rozwiązanie - stałe IP, niezła prędkość. No i SDI jest tam, gdzie "brak możłiwości instalacji nesotrady" ;) Ciekawe, czy utrzymanie tej oferty ma związek ze zmianą dyrektora TP Internet ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-05 12:51
    ..I nie tylko do poczty, stron www ;-). ps nowi użytkownicy czy dotychczasowi tez będą objęci obniżką ???
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-02-05 12:55
    Oferta dosc dobra, na pewno lepsza od tej wolnej neostrady. Tu nie ma zadnych ograniczen i jest mozliwosc postawienia swojego serwera dzieki temu IP. Troche nie rozumiem polityki TP. Przeciez mieli juz wycofywac SDI a tu jeszcze jakas obnizka. Ciekawe czy dotyczy wszystkich czy tylko nowych klientow. A ja jestem ciekaw czy bedzie Neostrada na liniach ISDN??? U nas sie TP tlumaczy ze nie ma mozliwosci, a w Niemczech i calej europie zachodniej od dawna juz to funkcjonuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    only79 pisze: 2004-02-05 12:56
    jak dla mnie super wiadomosc:))) ICEWIND: wynikaloby z tresci newsa, ze wszyscy, Ci obecni także. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-05 13:05
    **only79 ** nio własnie tak tez mysle :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-02-05 13:07
    a mnie to nie dotyczy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-05 13:19
    A to się ***wlo ucieszy.... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pre100 pisze: 2004-02-05 13:20
    ***tkubon: na Neo+ pomimo zmiennego IP tez mozna postawic wlasny serwer - dynamiczne DNSy
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-02-05 13:32
    jeje jak sie ciesze:))) wreszcie bede miec mniejsze rachunki:::)
    0
  • Users Avatars Mini
    mar_10 pisze: 2004-02-05 13:34
    GSManiac: Czyzbys mial nieszczesne IP 83.* z Neo? Wlasnie wczoraj zamowilem usluge w TePsie i zastanawiam sie czy takiego nie dostane. Jak to w praktyce wyglada, da sie normalnie korzystac z sieci czy tak jak niektory pisza jest jeszcze bardzo duzo sieci ktore banuja 83.*, przez co wiele uslug nie dziala?
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-05 13:35
    A ja jak czytam o problemach z Błękitną Linią i generalnie z całą TePsą to jestem bardzo szczęśliwy że jestem w Dialogu i korzystam z jego Dialnetu Co Dzień na ISDNie. Cena trochę niższa, parametry porównywalne, za to obsługa klienta- wzorowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-02-05 13:37
    Zawsze cos taniej :-))) Ale mnie to juz niedotyczy
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-02-05 13:38
    złodzieje, nakradli się udostępniając SDI i teraz obniżają cene, to jest cała tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-05 13:59
    mattulko ja od kwietnia bede szczesliwym abonentem Dialogu i uzytkownikiem CDI ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-05 13:59
    nio to, po co oni wprowadzili ta mierna usługę Neo Light jak SDI jest o 10 zł droższe i lepsze, bo nie ma żadnych ograniczeń - hm ?? Polska Rzeczywistość ;-{}
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-05 14:04
    Na tle Neostardy Light SDI różni się przede wszystkim stałym IP. 10 PLN za stałe IP to niewielka dopłata ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-05 14:17
    hmmm brawo tepsa? czyzbym mial to napsac? czy ja napisalem "brawo tepsa"? moze nie 10pkt ale 8-9, 10 bedzie jak cena spadnie do 80-90zl... w kazdym razie chyba ten nowy szef TPI ma inna wizje... i dobrze. szybkosc niewielu jest tak na prawde potrzebna, liczy sie "stalosc" i bezawaryjnosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-05 14:17
    Erazmus- gratulacje! Instalacja błyskawica, obsługa naprawdę b. dobra. Nie ma zwisów, nie ma problemów, nie ma wiecznego użerania się. Pamiętaj o promocjach, ja przy podpisaniu umowy na 24 miechy dostałem 25% zniżki na abonamet za internecik (zniżka obowiązuje przez 12 m-cy) i jeszcze chyba 50% na normalny abonament. Nie wiem czy to nadal aktualne ale oni zawsze coś dają. No i warto przeczytać artykuł na GOLu o CDI w Dialogu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-05 14:18
    wlasciwie to zapytam w telepunkcie o moja okolice i SDI. i tak w zeszlym mies. wydalem ok. 100zl na net...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-05 14:20
    czy ta szybkosc pozwala na ciagniecie radia przez net? ktos probowal i wie? i jaka jest realna szybkosc? ***wlo ***ICEWIND ?
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2004-02-05 14:30
    radia slucham i jest ok ale w tym czasie lepiej czytac np. ksiazke niz siedziec w necie na www
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-05 14:38
    ***Mattulko: artykuł jest na fkn.pl. nie na Gol ;). Zaś co do CDI - faktycznie, działa nieźle - aczkolwiek czasami zbyt wolno. Poza tym polecam CDI bez opcji Plus, ponieważ przy USB bardzo często zawiesza się, i nie pomaga nawet ściągnięcie sterowników z ich strony. A właśnie - jeżeli masz XP, to ściągnij najpierw sterowniki ze strony Dialogu, a a potem podłączaj modem. Sterowniki na płytce są dedykowane Win 98.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-05 14:45
    ***szczepan12: dzieki, o to wlasnie mi chodzi, chcialbym miec radyjko do grania po prostu. nie musze w tym czasie klikac.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-02-05 14:49
    **Pre_100: Da sie postawic, ale jak to dziala? Bardzo zawodnie. Wszystko sie da, tylko nie wyobrazam sobie powaznej firmy, ktora na neostradzie stawia swoj serwer, bo ci klienci, ktorzy wchodzac na stronke takiego przedsiebiorstwa natrafia na przerwe w lacznosci, bo akurat konfigurowane sa dnsy to bardzo szybko zrezygnuja z ich uslug!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-05 14:56
    dzieki ***ICEWIND: ale ja bede sluchal radia z litwy albo lotwy ;) polskie radio to sobie moge puscic z amplitunera na 110W ;) z reszta komp tez do tego podlaczony ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-05 15:01
    109zł brutto to już trochę lepiej ale i tak drogo.Wkońcu neostrada od 99zł...Poczekajmy na kolejne 20%...
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-05 15:03
    ***Gonzales: Rzeczywiście mój błąd z tym artykułem. Też mam CDI bez + (po lekturze artykułu) ale nigdy nie zauważyłem wolnego działania. Może w Łodzi śmiga lepiej. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 15:05
    No kocham tepsę... ;-))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 15:07
    Gonzales - SDI nie będą rozwijać... a to nie znaczy, że nie będą instalować - po prostu przeoszą urządzenia w miejsca, gdzie budowa infrastruktury neostrady jescze się nie opłaca. W końcu "małe" półki SDI można na każdej centrali zainstalować - z "dużymi" byłby problem z pozyskaniem użytkowników :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 15:13
    GSManiac - jak widać :-) Zatem pozostaję przy SDI... Jak piszecie, to lepsze od tej wolnej neostrady. Muszę tylko wiatraczego do mojego routerka SMC kupić w takim razie, bo stary już za bardzo hałasuje. simon - podobnie jak złodzieje komórkowi... też obniżają :-) No już nie wspomnę o złodziejach dilerach samochodów :-) simon - to po prostu RYNEK!!! klops - ja nie słucham, ale tak - niewiele pasma zabiera transmisja radiowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-02-05 15:15
    SUPER NARESZCIE DOSYC ROZSADNA CENA JAK narazie mi pasuje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2004-02-05 15:25
    Niezła oferta, ale abonament powinien jeszcze troche stanieć bo cena nie jest dużo mniejsza od neo, a możliwości...-20zł i oferta będzie zajeb..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 15:35
    k-a-d-i - Uważam, że SDI ma same plusy w stosunku do neostrady (pomijam szybkość) a w porównaniu z tą wolną już w ogóle... Chociażby stały IP - to wręcz bezcenne w wielu przypadkach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-05 15:43
    tylko czy jak powyjmuja te polki z central to zechca mi w wa-wie zalozyc? z rok temu jak pytalem to mieli straszna kolejke chetnych a nikt nie oddawal bo neo byla jeszcze nierealna...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 15:48
    klops - na prowincji i to tej głębokiej tak, w Stolicy pewnie nie masz co liczyć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2004-02-05 16:05
    no ja czegos tu nie rozumiem , skoro tepsa powiedziala ze nie bedzie juz rozwijac SDI, to po co to wszystko. A jeszcze dodam ze wbijaja sobie sami noz w plecy, bo niby tak trabia ile to oni nie nalapali klientow na NEO, wszystko fajnie, ale ta nowa biedostrada to przeciez 128 kb/s i brak stalego IP nie wspominajac o bzdurnym limicie 5GB, po ktorym predkosc spadnie do okolo 3-4 kb/s.No samobojstwo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-02-05 16:13
    A ja myślałem że z SDI już zrezygnują definitywnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-05 16:18
    mattulko u nas we Wroclawiu w Dialogu znizka 25 % na net jest tylko przez 6 miesiecy ale i tak sie oplaca ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-05 16:37
    ***Erazmus: Coś dzisiaj pitolę bez sensu. Rzeczywiście zniżka na sieć była na 6 m-cy a abonament był na 12. Sorry!
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-05 16:39
    No i mam nadzieję że widziałeś że artykuł o CDI jest nie na GOLu a na FKN.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 17:09
    Voyagerek - jak mogą zrezygnować? przecież tysiące ludzi korzystają - boli Cię, że mniej zapłacą? To nie jest cena dla nowytch użytkowników - to jest dla wszystkich! A SDI rozwijać się nie rozwija - wystarczy spojrzeć na raport tepsy - ale to nie znaczy, że nie przenoszą w inne miejsca - sam znam kilka malutkich miejscowości gdzie oferują SDI a o neostradzie każą w najbliższym czasie zapomnieć... To można łatwo sprawdzić wpisując numery telefonów na stronach, gdzie sprawdza się dostępność usług. U mnie w mieście teoretycznie nie można zainstalować SDI - tylko neostradę, ale jeśli się wie o kimś kto rezygnuje a w kolejce nie ma szwagra decydenta albo zamówienia z sygnaturą "poza kolejnością" instalują i SDI. Infastruktura przecież ma dwa-trzy lata - to się nie psuje... Przenoszą ją wieć do mniejszych ośrodków - np. mam znajomego mieszkającego pod Włocławkiem - we Włocławku SDI nie ma a u niego w mieście jest - nie ma za to neostrady.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 17:10
    A na dodatek ponoć nie czeka się zbyt długo. U niego jest problem bo ma ISDN i szuka jakiegoś sąsiada żeby założyć SDI - tym bardziej wzmógł poszukiwania, kiedy mu dzisiaj newsa podałem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-02-05 17:20
    Wlo - SDI jest we Włocławku. ale ogólnie masz rację. A z resztą się zgadzam to że TP nie rozwiaja usługi to nie znaczy że nie będzie wykorzystywać istniejącej infrastruktury i sprzętu. jeżeli w jakimś miejscu SDI zostaje wyparte przez NEO sprzęt jest przenoszony w miejsca w których do tej pory wogóle nie było możliwości stałki. Po co sprzęt miałby leżeć odłogiem, lepiej przecież go wykorzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-02-05 17:20
    off topic ;) ale mam ładne ip :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-05 17:31
    ciekawe co na to nasz admin - hehe ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-05 18:03
    No wreszcie TPsa poszła po rozum do głowy, no może nie na tyle ile by to bardzo cieszyło, ale zawsze "lepszy rydz niż nic".
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-05 18:10
    Co ciekawe, niby obniżyli abonament do 109zł, apłate instalacyjną do 1,07zł, ale w moim mieście gdybym nawet chciał miec te SDI, to jest niestety brak mozliwości technicznych instalacji. I ktos tu mówił, że SDI jest przestarzałe, jak ja nawet nie mogę go mieć. :) Ehh dobrze, że działa u mnie provider lokalny, bo tak to nie miałbym stałego dostępu do internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-05 19:06
    maras - no chyba nie myślałeś, że ja myślałem, że we Włocławku nie ma SDI? Chodziło mi o to o czym mówisz w dalszej części swojego posta... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-02-05 19:53
    walek za walkiem PAMIETAJCIE TYLKO ZE OD 1 MAJA CENA SDI BEDZIE WYNOSIC 125ZL PS. SDI JEST OWIELE LEPSZE OD NEO LITE BO NIE MA LIMITOW, JEST WYZSZY UPLOAD, JEST NIE ZAWODNE(...) I WOGULE JEST COOOL ALE JA BYM WOLAL JEDNAK MIEC SZYBKIEGO ADSL - CZEKAM AZ ENERGIS COS W WPROWADZI:)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-02-05 20:33
    ogólnie ruch w dobrym kierunku tylko trzeba do tego dodac jeszcze 42 abonamentu i mamy pełna cenę za te usługę, jak ktoś napisał to jak dojdzie 22% vat to zrobi sie onad 160 złotych za 115kb troche duzo. Ale jest to jakies rozwiązanie dla tych co chcą mieś stałe IP i nie ma u nich mozliwosci założenia neostrady ewentualnie skorzystanie z lokalnego providera. W Ustce po wprowadzeniu na osiedlach internetu przez kablówke dużo tych modemów wróciło do tpsa ale zostały niejako powtórnie rozdysponowane na domki i tam gdzie nie sięga siec. No ale vectra zaczyna juz patrzec w kierunku osiedli domków jednorodzinnych i cos planuje razem z emcekiem, który wyszedł z ofertą podłaczeń CO i ciepłej wody własnie na domki. Tak więc powoli chyba tpsa bedzie wypierana z sdi. No chyba, ze cena spadnie do 49 złotych, ale wtedy i tak z abo bedzie droższa od vectry no i wolniejsza! hej!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-05 20:44
    BL znowu w swietle jupiterow ;) Duży artykuł w Wybiórczej a dziś w lokalnej stacji radiowej RAM poświecili program interwencyjny tepsie i jej szczytowym osiagnieciu BL :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-05 20:49
    troche dziwne ale chyba nowa neo jest lepsza chyba ze komus zalezy na IP
    0
  • Users Avatars Mini
    voytk pisze: 2004-02-05 23:48
    Jak dla mnie dobra wiadomość, zawsze 30 zł w kieszeni. Tylko jedno jest dobijające, ja za aktywacje ponad rok temu płaciłem 535zł (umowa na 24 miesiące), a teraz dają za złotówe. Niestety rok temu nie miałem innego wyboru, teraz już sytuacja uległą zmianie na lepsze, ale umowa obowiązuje. Jedyne czym moge się pocieszyc, ze niektórzy płacili ponad 850.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-06 00:02
    voytk - jak ja... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-02-06 00:58
    w tym momecie neo 128kint jest tansze.... ale nie ma stalego ip (zjednej strony plus jak i minus) oraz limit 5GB (ale do konca kiwetnia i tak nie ma)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-02-06 06:10
    Co do likwidacji SDI,nikt chyba nie mówił że będą likwidować SDI.Mozna było tak przypuszczać.Technologia SDI jest już nie co stara,pewne dlatego wszyscy sądzili że zostanie w końcu wyparta przez ADSL,też tak sądziłem lecz jednak myliliśmy się :-) Wiem jedno ...za taki transfer to i tak drogo.Neo 128kb/s za 99zł to juz przesada ,dokładam 50 zl i mam 5 razy więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-02-06 06:12
    A może wiecie czy problem z IP 83,30 został juz rozwiązany?PIszcie..pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-06 10:21
    no to se nie zaloze... dzieki ***wlo za wyjasnienia - zadzwonie dla pewnosci na BL - trzesa teraz tylkiem na mazowszu - ale i tak mylse ze masz racje...
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-02-06 11:33
    czy ktoś może mi wyjaśnić jak dokonano tego obliczenia? :00000 obecnie miesięczna opłata za SDI wynosi 139, 10 zł ..jeżeli odjąć od tego 20% wychodzi ok 111 zł ..a nie 109 zł ???? coś się tu chyba nie zgadza
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-02-06 11:48
    i jeszcze takie pytanie...czy VAT na SDI ma wzrosnąć do 22% czy to tylko plotki?
    0
  • Users Avatars Mini
    voytk pisze: 2004-02-06 11:49
    *Obca matematyka sie kłania ;). Teraz jest 129,9 zł netto *7% Vat = 139 zł, a od marca bedzie 109 brutto czyli odejmując 7% Vatu wyjdzie 101,4. Lepiej obliczenia przeprowadzac na kwotach netto. Pozdrowienia dla Torunia z Bydgoszczy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-02-06 12:04
    haha...no to takie same obliczenie :) autor tego newsa zaokrąglił sobie % ..ciekawi mnie skąd są te informacje skoro na oficjalnej stronie TP nic nie ma ?
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-02-06 12:11
    jestem ciekawa Waszych opinii...obecnie oferta SDI i Neo 99 stają się bardzo podobne (cenowo) - którą z nich uważacie za bardziej korzystną? (aspekt IP nie ma dla mnie żadnego znaczenia) - która jest bardziej niezawodna i ma więcej plusów?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-06 12:32
    ***obca: nie uzywam jednego ani drugiego ale jak widzisz zastanawialem sie i wiem ze jesli juz to raczej wolalbym sdi i miec spokoj ze sie nie przekroczy 5GB, choc oi tak raczej mam male szanse przy moim uzyciu.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2004-02-06 13:37
    drogo.. za drogo
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2004-02-06 14:16
    To i tak nadal drogo, ale dobre dla tych, ktorzy posiadaja SDI, przynajmniej taniej i to dosyc duzo taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2004-02-06 15:51
    Fajnie ze obnizyli ten abonament!!! zawsze to 30 zl mniej wiec nie ma co narzekac. oczywiscie za 40 zl wiecej mogl bym miec Neostrade 512, ale w mojej miejscowosci jeszcze tego nie montuja i raczej szybko nie beda. Wiec musze korzystac z SDI, z ktorego nie powiem ale jestem barzo zadowolony. Od momentu instalacji we wrzesniu 2003r do tej pory nie bylo zadnych problemow, przestojow w tranmisji, zerwanych polaczen wiec jest super i mam nadzieje, ze tak bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-06 21:20
    obca - to tytuł newsa tylko - czepiasz się o procent. 21,6% więc jeszcze lepiej... voytk - teraz jest 130 netto :-) obca - a skąd są informacje o promocjach kilka dni przed podaniem ich na stronach operatorów? Skąd są informacje i planowanych podwyżkach wędzonych szprotek za miesiąc? ;-)) adminek - jak dla kogo... bodzio - właśnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mabitel pisze: 2004-02-06 21:55
    Ja mam SDI na CX-ie i transfery jakie osiagam to 15-16kb/sek. W ciagu 2 lat uzytkowania nie bylo zadnych problemow. Moj rekord to 1305 MB danych sciagnietych w ciagu 1 doby. Tak wiec limit 5Gb moglbym dosc szybko przekroczyc. Na razie nie zamierzam przesiadac sie na neostrade...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-07 14:41
    *jurak: niektorzy nie beda mieli wyboru, np. ja w wa-wie nie dostane pewnie SDI i zaczynam sie zastanawiac nad neo-lite
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-07 14:43
    jurak - nie zapominaj, że tam gdzie oferują neostradę SDI jest w odwrocie :-) Ma pewno nie zainstalują Ci SDI jeśli mają dla Ciebie neostradę :-) Oni palcem też nie są robieni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-02-08 10:02
    ***WLO mylisz sie!Ja mialem SDi a sasiad neostrade,nie bylo jakichkolwiek problemow z instalacja NEO czy DSI!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-08 20:26
    nobel - nie mówię, że nie zainstalują... zainstalują, jeśli będą mieć wolngo HiS-a - mówię o rozbudowie na centralach o nowe "półki"...
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-02-09 13:17
    ***wlo gadzam sie z Tobą tylko częściowo,taka sytuacja miała miejsce jeszcze rok temu,ale od momentu obniżenia ceny neostrady do 149 zeta wielu ludzi przeszło z SDI na Neo,tym samym zwajniając His'y.jeśli były problemy to tylko z modemami.Aktualnie aby dostac nowy modem do SDI to vhyba trzeba miec farta.Sądze że własnie oferta nowego SDI jest spowodowana zalegającymi na magazynach TP sa modemami do SDI,których to własnie bardzo wiele trafia z powrotem od klientów przechodzących no neo.Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-02-09 13:19
    Odnośnie IP 83,30, TP SA twierdzi ze juz jest wszystko odblokowane.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-09 22:06
    nobel - właśnie tak - o ile nie przenieśli SDI na inną centrale, do mniejszego ośrodka. Zgadzam się - może niejasno się wyrażałem - to samo mi powtarzają technicy pracujący dla tepsy (teraz wynajmują firmy zewnętrzne :-)). Ale w innej kwestii jeszcze tutaj zajrzałem - nie dalej jak godzinę temu miałem telefon z jakiejś firmy robiącej badania - nie wiem dla kogo - chyba dla tepsy właśnie. Pytali o dostęp do internetu - generalnie pozytywnie oceniłem SDI w tepsie, szczególnie w perspektywie obniżki ceny... Jednak nie polecam nikomu odpowiadać na te ankiety - widać, że odpieprzają masówkę... Jeśli wszystkie badania takie są to długo nie zmieni mi się podejście do wyników takich badań ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-10 11:21
    nobel - wczytałem się w końcókę Twojej wypowiedzi i nie rozumiem szczerze mówiąć... Po pierwsze to nie jakaś nowa oferta, tylko normalna obniżka ceny usługi - dla wszystkich. Po drugie - modemy SDI zwracane przez przechodzących na "neo" są wykorzystywane w nowych lokalizacjach. Jeśli zwolni się cała półka (120 interfejsów w HiS 2.0) przenoszą ją na mniejsze centrale do mniejszych miejscowości i tam udostępniają usługę SDI. To przecież całkiem nowe urządzenia a SDI to też jak by nie było DSL tylko "I" ;-) Taka sytuacja ma np. miejsce w miasteczku pod Włocławkiem u mojego kolegi - całkiem niedawno zaoferowali usługę SDI, natomiast o Neostradzie nie mają co myśleć jak na razie. Wg mnie to logiczne postępowanie, szczególnie, że SDI to nie aż taki przeżytek jak niektórzy mówią. Nie mają ani SDI ani "neo" więc żeby cokolwiek powiedzieć, mówią co im ślina na język przyniesie, nie zdając sobie sprawy o czym mówią :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-10 12:45
    Tak więc ta obniżka ceny wg mnie nie wiąże się z tym "zaleganiem" modemów HiS, tylko jest normalną reakcją na rynek.
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2004-03-16 01:35
    Obnizka, obnizka, ale ciekawe, czy mozna sie doczekac na instalacje???????
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: