Sony Ericsson w tegorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2004 organizowanym przez Reader's Digest został uhonorowany nagrodą Srebrnego Godła i Certyfikatem Marki Godnej Zaufania w kategorii "Telefon Komórkowy".
To już czwarte, przeprowadzone wśród prenumeratorów Reader's Digest, ogólnoeuropejskie badania dostępnych na rynku marek w zakresie ich percepcji i oceny przez konsumentów. Marka SONY ERICSSON uzyskała najlepsze oceny wśród osób, które ją wybierały w kryteriach jakościowych.
Sony Ericsson zwyciężył w 3 (na 4) kryteriach jakościowych:
Jakość - Sony-Ericsson - 4,55 (max. ocena 5,00)
Zrozumienie potrzeb klienta - Sony-Ericsson - 4,56
Silny wizerunek - Sony-Ericsson - 4,62
Badanie Trusted Brand 2004 zostało przeprowadzone pocztą, w 18 krajach europejskich, na próbie 37 000 osób (średnio na kraj około 2 100). Opracowanie wyników badania zlecono IDA Independent Data Analysis Ltd. w Londynie.