SE P800 już we Włoszech

Newsy
Żródło: TIM
Opinie: 55

W ofercie największego włoskiego operatora TIM pojawił się długo oczekiwany terminal Sony Ericsson P800. Zaawansowany model wyposażony między innymi w obsługę MMS, WAP 2.0, aparat cyfrowy, odtwarzacz MP3 kosztuje w ofercie włoskiego operatora 759 euro. Zdjęcia Sony Ericsson P800 znajdują się tutaj (dwie strony).

Opinie:

Opinie archiwalne (55):

Komentuj

Komentarze / 55

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2002-12-24 02:09
    Drogi w przeliczeniu na zł, ale fajnie Włochom, że mają go już w zasięgu ręki
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-12-24 02:12
    a jednak trochę przespieszyłi u nas pewnie nie wcześniej jak za pół roku
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-12-24 03:41
    Ciekawe, jak będzie z softem. Bo jeśli tak, jak w 7650 i innych nowych Nokiach, to na tym "pośpiechu" SE może wyjść nie najlepiej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-24 08:05
    Niestety we wloszech zawsze telefony komorkowe byly drogie, a ten to juz wydaje sie byc naprawde z wysokiej polki!
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-24 10:09
    cena niebagatelna
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-24 10:16
    falenty tylko, ze z ta roznica, ze nasze zarobki nie da sie wogole w jakikolwiek sposob porownac do zarobkow we wloszech!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-24 10:41
    Nic ciekawy wyglad,tzn moze az za ciekawy...Moze i jest multifunkcyjny,ale to nie dla mnie fon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-24 11:22
    BOSS no co ty!? Czlowiek na twoim poziomie intelektualnym i finansowym, nie akceptuje takiego telefonu! czyby nie pasowal by ci cena, czy moze to ze jest poprostu gorszy od twojego!???
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-12-24 12:30
    Qba *** hehe, BOSS, z niecierpliwoscia oczekuje na premiere nowej Noki 6800. To telefon dla niego :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    sarbin2 pisze: 2002-12-24 14:19
    Fawu chyba ci sie przecinki pomylily? 199,99 a nie 1999zl +Vat. ???? jak bedzie za 199,99 to ja prdze do idei juz 2 kwietnia... Pozdro..
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-24 14:20
    Qba:Jesli chodzi o finanse to nie narzekam,ale lepiej pilnuj swojego portela,jeli masz cos takiego wogóle...
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-12-24 15:35
    Czekam kiedy będzie w promo u polskich opów i nie mogę się doczekać :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-24 16:21
    W Polsce ten telefon kosztuje 3600zl
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-24 16:54
    Xon:To taniutki jest...he he!Ja pier...a za 2-4 miechy bedzie po 1600 max!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-24 17:21
    Wszyscy sie tak podniecaja jak przed wejściem Eryka R380, który okazał sie wielka kichą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-24 17:26
    R380 kicha? khm...jedyny blad jaki zrobiono to brak GPRS'u ale wtedy nikt nie przypuszczal ze tak szybko to sie rozwinie. Wedlug mnie P800 jest wart swojej ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-24 18:20
    A ja sie zgadzam z cisco,bo ten R380 niby tez wszystko mial jak na tamte czasy,ale ile osob go mialo w Polsce?Po pierwsze-za duzy,a po drugie-za drogi.Tak tez pewnie bedzie z tym ,,cudem"
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-24 19:06
    Xon : jak wchodził R380 to wszyscy wszędzie uznali go za któryś tam z koleji cud świata, tak się nie stało. Myślę że z tym modelem sytuacja bedzie analogiczna.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-24 19:25
    No wlasnie cisco,tak chyba sie stanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-24 22:38
    BOOSNOKIA : ja niestety nie wiem co się stanie, ale często tak bywa najpierw ostra podjarka a poten wielkie ostudzenie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2002-12-24 23:02
    szczerze mowiac za bardzo ten fon mi sie nie podoba (przynajmniej na zdjeciach) - dla mnie jest on po prostu BRZYDKI! o wiele lepiej byloby np. zrobic sobie taki kombajn: fon + palm + aparat cyfrowy = cenowo wyjdzie podobnie, a pozytek bedzie wiekszy.. :) no, ale jak kogos stac - jego sprawa.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-24 23:07
    cisco:Wlasnie o to mi chodzilo,chlopaki sie podpalaja a potem sie okazuje ze to lipa!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-25 13:58
    Sarbin2: Chyba nie zrozumiałeś żartu stary :) Za 199,99 + VAT od 1 kwietnia 2003 - prima aprilis stary :) Nikomu żadne przecinki się nie pomyliły. Swoją drogą, jęsli u nas ten fon się ukaże - ciekaw jestem jaka będzie jego cena. Sądzę, że jego promocyjna cena będzie niewiele większa od obecnej nokii 7650.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-25 13:59
    Zwłaszcze, że jak wszyscy wiedzą - eryk oferuje dużo więcej za dużo mniej kasy niż pozostałe firmy (czytaj nokia).
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-25 16:13
    CISCO Nie przypomnianam sobie specjalnego szału jak wychodzil R380. A w powtorke historii watpie gdyz tez telefon jest naprawde ciekawy (mp3, palm itd.)
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-25 16:20
    PAQL: Ale duzo wygodniej jest nosic jedno urzadzenie niz kilka. Co innego ze zwykle takie polaczenie wymusza pewne ograniczenia i narazie uniwersalne urzadzenia parametrami odbiegaja od tych wyspecjalizowanych. Ja nosze notes elektroniczny, aparat i telefon i naprawde brakuje miejsca, chetnie z jednego przynajmniej bym zrezygnowal. BOSSNOKIA Co do wielkosci to coz R380 byl troche gruby ale szerokosc wysokosc to ideal. Nie przepadam za malymi/niewygodnymi telefonami.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-25 17:49
    Xon : tak czy siak to niech Eryk odniesie sukces z tym modelem. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-25 17:54
    Bo ostatni Erykowi chyba sukcesów troszkę brakuje :P
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-25 17:59
    wpe:Czy ja wiem-co do tej mniejszej kasy...np T68i nie jest duuuzo tanszy od 7650 i ma duza gorsza jakosc i mniej funkcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-25 18:06
    BOSS: Tak, tylko, że T68i jest już od dawna na rynku, a n7650 od niedawna. W momencie, gdy wychodził T68m nokia nic nie miała. A teraz - nadal w n7650 nie ma BT - to chyba już powinien być standard w tej klasie telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    hooy pisze: 2002-12-25 18:44
    ma!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-25 21:01
    Sorki, rzeczywiście ma BT.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2002-12-25 23:00
    Witam fszystkich ;)) w te swięta. Jak dla mnie to juz od okolo roku czekam na P800!!!!!! po zetknieciu sie z T68i z kamera się lekko podniecilem. ale po dluzszej zababwie sie rozczarowalem jakoscia wyswietlacza i w ogóle. Nokia 7650 ma wrecz idealne funcje i to bylby tel dla mnie, jednak ..... jakosc zdjec do BANI !!!!!!!! Wykonczenie do BANI !!!!!!!! wszystko lata, trzeszczy i piszczy!! mysle ze P800 bedzie pozbawiony tych wad.!!!!!! czekam z utesknieniem na jakąś promocję od "szybkorękich" ;)) za 50%. nara
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-12-26 01:03
    Xon - myślę, że nie masz racji... Ja nie jestem zwolennikiem rzeczy uniwersalnych (masz amfibię?) - mam zwykłą komórkę, zwykłego Palma (nawet stary model IIIxe), zwykły aparat cyfrowy (ten akurat całkiem dobry). Jeśli chcę zdjęcie jakości VGA - przełączam aparat na ten tryb pracy. Jeśli chcę je wysłać do znajomego - robię to z wykorzystaniem poczty elektronicznej (nie mam, a przynajmniej nie wiem o takich, znajomych korzystających z telefonów z obsługą ememesów). Nie często mi się zdarza, żebym wszystkie trzy urządzenia miał jednocześnie przy sobie (palmtopa i telefon mam zawsze). Aparta naprawde nie często jest potrzebny - chyba, że dla szpanu... Ale ja już wyrosłem z tego - używam tych urządzeń do tego do czego zostały wymyślone :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-12-26 05:25
    jeszcze sporo wody w Wisle upłynie zanim w komórce znajdziemy aparaty cyfrowy który do czegokolwiek by się nadawał (oprócz zabawy i szpanowania oczywiscie) w końcu prawa optyki są nieubłgalne i nie ma nic za darmo na tym świecie. Dla mnie taki gadget jest do zaakceptowania pod warunkiem ze nie podnosi specjalnie ceny urządzenia - ale kupowanie przystawki do robienia zdjęc za 500-700 zł uważam za chore na obecnym etapie ich rozwoju.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-26 12:10
    wpe:No tak...zgadzam sie.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-26 12:52
    bodpol : podzielam całkowicie Twoje zdanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-12-26 13:45
    Wcale cena nuie jest jakos szczegolnie wysoka. Jak na taką nowość, jak na Italię, jak na bogactwo funkcji którymi ten terminal dysponuje... Golodupcy z nokiami za 50 pln beda narzekac, ale za te cene nawet u nas w kraju ten terminal bedzie sie sprzedawac...
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2002-12-26 17:36
    bodopl: Zgadzam się z Tobą. Ja wolę poczekać aż aparaty cyfrowe w komórkach będą na akceptowalnym poziomie a nie zabawowym. Szkoda kasy na taką zabawę według mnie. Tak samo, jak całkiem niedawno chciałem kupić sobie kamerę cyfrową. Ale jak popatrzyłem, że do mniej więcej 3000 zeta to kupię kamerą zaledwie z matrycą 320 tys. pixeli - to podziękowałem. Przy 1 mpx to juz można mówić o jakiejś jakości - ale takie coś kosztuje około 10000 pln. Z kolei 1 mpx dla aparatów cyfrowych - to za mało - tu akceptowalna jakość powstaje przy 4,2 mpx. Wolę kupić coś dobrego niż zadowalać się byle czym o marnej jakości. Te aparaty cyfrowe w aparatach to dopiero raczkowanie. Za 1-1,5 roku będzie już dużo lepiej i za mniejsze pieniądze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-26 20:01
    wlo: Zle mnie zrozumiales. Napisalem ze urzadzenia laczace kilka funkcji maja zwykle pewne ograniczenia ale czasem nie sa one az tak duze zeby przeszkadzaly. Ja nosze tak jak wspomnialem 3 urzadzenia. Telefon i notes to oczywiste. A aparat poprostu lubie miec i moc w kazdej chwili cos ciekawego uwiecznic. Wszystkie zdjecia robie w maksymalnej rozdzielczosci (wrazie czego moge zmniejszyc). Pisze ze ogolnie jest to calkiem przyjemne polaczenie i nie spodziewam sie genialnych wynikow tego aparatu (widzialem w akcji Nokie i przystawke do Ericssonow a to pozwala ocenic jakosc przyszlych sprzetow dopoki nie wejda mechaniczne migawki i pare innych rzeczy).
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-26 20:03
    wpe: Eee zdaje sie ze duzo taniej mozna znalezc kamery z 1.3Mpix w tym momencie cen i modelu nie przytocze ale przy okazji podrzuce. A co do tej "akceptowalnej jakosci przy 4,2Mpix" Jakosc wcale nie musi zalezec od rozdzielczosci matrycy. No chyba ze mowimy o wydruku.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-26 23:47
    ***wpe*** : na cyfrówki w telefonach z zadawalającą jakością trzeba będzie jeszcze troszkę poczekać. Chyba nie jest tajemnicą że praw fizyki nie da sie oszukać (chyba że w amerykańskim filmie) troszkę się na fizyce i fotografi znam i wiadomo że w aparaciku niebagatelna rolę odgrywa układ soczewek tzn. optyka, a w telefonie to jest jakies tam szkiełko. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-27 08:43
    BOSS - smeiciarzu, a czemu niemial bym, miec czegos takiego jak portfel!?? jest stary, wyslurzony, ale bardzo go lubie i narazie nie mam zamiaru szukac nowego, bo ten wystarcza mi w zupelnosci! Zas co do zawartosci mojego portfela to juz jest wielka tajemnica!
    0
  • Users Avatars Mini
    choian pisze: 2002-12-27 08:46
    Chcialemsie wypowiewiedziec na temat telefonu Ericssona we Wloszech a tu ciagle to samo
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-27 16:15
    Qba:A co mnie zawartosc obchodzi??!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-27 18:10
    FAwu:MAsz racje w tym momencie,to tylko gadzaety,a porównujac np foto z T68i a z real cyfrowki...to glowa mala!!! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Xon pisze: 2002-12-27 21:12
    Wedlug mnie wcale nie tak daleko do umieszczenia dobrej jakosci aparatow w telefonach. Wystarczy spojrzec na wymiary niektorych prawdziwych cyfrowek. Dodatkowo moze to pozytywnie odbic sie na wielkosci telefonow.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-27 23:39
    Xon:Mozliwe ze kiedys,a moze calkiem nie dlugo bedziemy mieli komorki z aparatami o super jakosci...ale jak narazie tak nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-29 18:32
    Rynek ostatnio zalewany jest coraz to nowszymi modelami telefonow 2.5G, podczas gdy ceny "tradycyjnych" terminali gsm zaczna spadac - i to jest zachecajaca mysl.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-29 23:18
    Tytan:No wlasnie masz racje,a ceny gsm leca w dol ze HO!
    0
  • Users Avatars Mini
    drprado pisze: 2002-12-30 01:33
    Hmmm.... klapka.... Już kocham ten telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-30 09:52
    drprado:POwaznie?!Ja wlasnie nie lubie z klapkami,zreszta tak jak wiekszosc...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-12-30 10:16
    BOSS iznow pokazujesz brak nauki i podstaw polskiej pisowni! czytanie twoich wypocin jest naprawde coraz trudniejsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-03 00:13
    BOSS: co to znaczy "tak jak wiekszosc" - nie mow w imieniu ludu.
    0
  • Users Avatars Mini
    drprado pisze: 2003-01-07 01:49
    Klapka rządzi, moi drodzy :))))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: