SEKUNDA PO SEKUNDZIE w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 84

W sieci Idea od 21.07 do 30.09.2004 r. dostępna jest nowa oferta promocyjna SEKUNDA PO SEKUNDZIE, dostępna dla obecnych abonentów Idei, korzystających z taryf Nowa Idea Optima 15-240 i Pakietu Domowy. Decydując się na skorzystanie z oferty, obecny abonent Idei otrzymuje pakiet dodatkowych godzin (Czas dla Ciebie) wraz z sekundowym naliczaniem od początku połączenia (Sekunda PRO). Skorzystanie z oferty jest płatne, a abonent może dowolnie wybrać, z której z poniższych opcji chce skorzystać:

Oferta Korzyść dla abonenta Koszt
Pakiet 1 CDC 3 + Sekunda PRO przez 3 miesiące 49 zł bez VAT (59,78 zł z VAT)
Pakiet 2 CDC 6 + Sekunda PRO przez 6 miesięcy 89 zł bez VAT (108,58 zł z VAT)
Pakiet 3 CDC 12 + Sekunda PRO przez 12 miesięcy 169 zł bez VAT (206,18 zł z VAT)

Po w/w okresie usługa Sekunda PRO pozostaje na standardowych, płatnych warunkach.
Czas Dla Ciebie 3 – to 60 dodatkowych minut miesięcznie przez 3 miesiące 
Czas Dla Ciebie 6 – to 60 dodatkowych minut miesięcznie przez 6 miesięcy 
Czas Dla Ciebie 12 – to 60 dodatkowych minut miesięcznie przez 12 miesięcy 

Dodatkowe minuty przeznaczone są na połączenia w ramach sieci Idea, a zasady usługi Czas Dla Ciebie – 
są standardowe: 
W jednym okresie rozliczeniowym Abonent maksymalnie może wykorzystać 60 minut wymiennych na 240 SMS-ów. Niewykorzystane w danym miesiącu minuty nie przechodzą na kolejny miesiąc. Nie działa Kapitał Minut. 

W ramach usługi można sprawdzić ile minut pozostało jeszcze do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym poprzez wysłanie SMS-a na numer 333 o następującej treści: ILE CDC 
Z pakietu 60 minut można skorzystać po wykorzystaniu bezpłatnych minut w ramach abonamentu, minut z poprzednich okresów rozliczeniowych i minut uzyskanych w ramach innych usług. 
Minuty otrzymane w ramach usługi CDC wykorzystać można tylko na połączenia/SMSy w ramach sieci Idea  
– bez połączeń na numery specjalne i bezpłatne. 
Pakiet 60 minut przyznawany jest od początku kolejnego (nowego) cyklu rozliczeniowego, a nie proporcjonalnie w dniu aktywacji. Musi być aktywowany do godz. 24.00 w ostatnim dniu cyklu rozliczeniowego
Zasady aktywacji pakietu w ramach oferty „Sekunda po sekundzie” dla obecnych abonentów: aktywacja odbywa się poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klientów (*22).

Opinie:

Opinie archiwalne (84):

Komentuj

Komentarze / 84

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    szkari pisze: 2004-07-19 15:24
    a gdzie gprs.. w gumy lecą? ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    daro pisze: 2004-07-19 15:32
    ale rewelacja
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-19 15:53
    Moim zdaniem, skromnym oczywiście lepiej by zrobili, gdyby po prostu zlikwidowali opłaty za Sekundę Pro. No ale wtedy przychody byłyby niższe, a na to Idei po szarpnięciu się na nowego POPa pewnie nie stać, zrwsztą zbierają pewnie kasę na modernizację co by wreszcie ten GPRS w POPie ruszył i nie w głowie im obniżki. Poza tym dość ciekawa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2004-07-19 16:14
    Z pakietu 60 minut można skorzystać po wykorzystaniu bezpłatnych minut w ramach abonamentu, minut z poprzednich okresów rozliczeniowych i minut uzyskanych w ramach innych usług. ----taaaa tradycyjna sciema , wydaje sie ze sie dostaje nie wiadomo ile a tak naprawde zeby sie do tego dopchac to abonament trzeba wygadac.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2004-07-19 16:14
    CDC 3 plus SekundaPro przez 3 miesięce = 49 zł. Reasumując dodatkowe 60 minut przez kolejne trzy miesiące kosztuje 4 zł (bo 49-3x15=49-45=4)!!! Czyżby przymiarki do wprowadzenia SekundyPro za darmo dla wszystkich taryf..?
    0
  • Users Avatars Mini
    pierdloic was pisze: 2004-07-19 16:15
    a ja nie mam komorki i masz wszystko w dumie pajace
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-19 16:25
    Mam pytanie, nieco off topic, ale dlatego właśnie, że usiłuję przeliczyć czy wyżej wymieniona promocja się opłąca: czy w NIO jest coś takiego jak "co druga minuta gratis"? Było (i jest ) w starej Idea Optima i jest najczęściej przeze mnie wykorzystywaną zniżką, żeby toto na górze aktywować muszę przejść do NIO ale nie mogę nigdzi ena stronie idei znaleźć tego o "co druga minuta gratis" w NIO:(
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-19 16:27
    ***Markus: ale sekundowe włączają od razu? czy też najpierw to co z abo trzeba wygadać?
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-07-19 16:30
    A jak juz jestem przy pytaniach o Ideą, to czy ktoś się orientuje co należy zrobić żeby reklamowe SMSy z Idei otrzymywać jeden raz, a nie po kilkanaście razy? DOsłownie co dwa dni dostaję coś od SHREKA i profitu, zakończone Serio! Serio! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-19 16:33
    **Grzegorz_Z: no :) ja też o tym właśnie mówię, zrobią wszystko żeby tylko darmowego 1/1 nie dać!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-07-19 16:39
    widać, że opy ofewają post-paidowców. teraz pewnie wszyscy będą przechodzić na pre-paida. ja własnie tak robię. czekam jeszcze 2 miechy aż skończy mi się umowa i do widzenia abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-07-19 16:39
    Przelicznik niezły. Przy Pakiecie Domowym z ofertą na 3 miesiące oszczędzasz 269,62 zł1
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-07-19 16:41
    Przy 3 pakiecie oszczędza się 1111,42 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    grisha pisze: 2004-07-19 16:45
    wedlug mnie zajebista oferta -IDEA jak zwykle promuje nowe uslig - pany nazekacze PTK to nie organizacja charytatywna tylko firma ktora musi przynosic zyski - jak sie komus nie podoba w abonamencie droga wolna po zakonczeniu umowy - i koniec tematu
    0
  • Users Avatars Mini
    tpwl pisze: 2004-07-19 16:49
    **Ola! W NIO nie ma co 2 minuta gratis, z reklamami też tak mam :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-07-19 16:53
    kolejna osoba, która lubi dużo płacić. Z szacunkiem ale to Tobą jest coś nie tak *grisha* (Era ma naliczanie 1/1 za darmo).
    0
  • Users Avatars Mini
    sztuba pisze: 2004-07-19 16:55
    NIestey, chyba nie doczekamy sie sekundówki bez dodatkowych opłat. Dziwne, bo pierwsz operator, który to zrobi złapałby naprawde wielu klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    babilon406 pisze: 2004-07-19 16:56
    słabo, na nowego popa trzeba było trochę poczekać po pojawieniu się heyah. W abo Idea też pewnie nie wprowadzi pierwsza darmowego naliczania sekundowego. Mam nadzieję, że wkrótce plus wprowadzi nowe lelpsze od konkurencji oferty jednocześnie dla post- i prepaid. Tylko to mogłoby go zrehabilitować za tak późną odpowiedź na heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    Leszy pisze: 2004-07-19 16:56
    Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle, ale tak naprawdę to tylko dodatkowa opłata za rzekome oszczędzanie (którego i tak nie będzie, bo jest dodatkowa opłata). Tzn. żeby na tym oszczędzić musiałbym zacząć trzy razy więcej dzwonić, wtedy płaciłbym wiuęcej, ale za więcej połączeń. Lekka paranoja, choć rozumiem, że firmie się to opłaci. Grzecznie więc podziękuję za taką promocję.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr Lutynski pisze: 2004-07-19 16:59
    Za naliczanie sekundowe kaza sobie placic.... to za uczciwosc trzeba placic????
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-19 17:01
    Momencik......czy 1/1 obowiązuje tylko dla tego pakietu ? Czyli abonamentowe minuty rozliczane co minutę , a jak się skończą to wszystkie w ramach Idei 1/1? Minuty się nie odkładają ...czy oni zawsze muszą przekombinować...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 17:01
    szkari - przecież GPRS w tej ofercie jest od dawna... Czyżbym się mylił? BTW. Właśnie sobie policzyłem (z nudów trochę) jak to taktowanie sekundowe wpływa na moje opłaty. Ostatni okres rozliczeniowy. 198 min. 40 sek. Gdyby było tradycyjnie 30/30 potrzebowałbym 225 min. (przy opłacie w moim abonamencie to ok. 25 zł) czyli już 10 zł jestem do przodu :-) Teraz inaczej - 64% do Plusa, 18% do stacjonarnych, 11% do Ery, 7% do Idei :-) Zatem tylko pakiety - 50 gr/min. Połączenia do 30 s - 35, czas 7:43 (przy takcie 30/30: 17:30), do 60 s - 20, czas 14:23 (20 min), do 1,5 min. - 9, czas 11:02 (13:30) do 2 min. - 4, czas 6:29 (8 min.). Reszta - 27 poł. z czasem 159:03 (w tym 5 pow. 10 min.) to połączenia pow. 2 min. Oszczędność z 1/1 to 6:57. Ogółem oszczędność to 26 min. 20 sek. I o tyle można obniżyć abonament (o ile jest opcja - dla mnie nie ma, więc niech będzie jak jest - mam 180 minut w abonamencie, - te 18 nadal jest w abonamencie - niewykorzystane wcześniej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr Lutynski pisze: 2004-07-19 17:02
    Grisha - PTK nie jest organizacja charytatywna a jej klienci nie sa krowami dojnymi - naliczanie oplaty z gory jest nieuczciwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr Lutynski pisze: 2004-07-19 17:04
    Rozliczanie kapitalu minut w Idei jest zrobione tak by i tak przepadlo.... to w Plusie jest to uczciwsze...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 17:08
    Jak więc widać ponad 60% oszczędzam przy połączeniach do 1 minuty. Dowodzi to tego, że taktowanie sekundowe najokorzystniejsze jest przy takich rozmowach, a więc dla ludzi rozmawiających dużo i krótko (w każdym p[rzypadku - nawet za opłatą) oraz dla ludzi chcących jak najmniej płacić, czyli posiadających najniższe abonamenty - najdroższe minuty. Ograniczają się oni do 1 minuty (bo przecież standardem w dwóch sieciach jest nadal 60/30) zupełnie niepotrzebnie. Kupując taktowanie sekundowe, mogą znacznie więcej rozmów przeprowadzić. Fakt - jeśli ktoś 10 razy w miesiącu dzwoni 10 minut mu wystarczy na te 10 romów, ale za dodatkową opłatą mógłby przeprowadzić - jak ja (do 30 sek.), aż 35 rozmów z czasem łącznym, poniżej 8 minut :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-19 17:09
    **wlo: pogubiłem się zupełnie w Twoich obliczeniach, to jak w końcu jest opłaca się jak nie wiem co to sekuindowe czy z opłatą 20 zeta się nie opłaca?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-19 17:10
    **wlo: sory, nie było jeszcze drugiej Twojej wypowiedzi, już nie odpowiadaj mi!
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-07-19 17:25
    ja zawsze CDC traktowałem jako pakiet do dłuższego ale nawet wprowadzenie tu naliczania 1/1 nie przycmi tego ze to juz czas na wprwadzenie bezpłatnej sekundy pro do abo i przebudowanie taryf z serii NIO
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 17:28
    locco - mi się opłaca :-) Z dwóch stron - bo albo obniżam abonament o te prawie pół godziny (a powiem, że przy prawie 200 minutach miałem mało połączeń - zwykle jest to 120-140), albo właśnie nie płacąc za dodatkowe minuty pozaabonamentowe, mam te abonamentowe efektywnie wykorzystane przy zachowaniu wysokości rachunków.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-19 17:37
    Niech ktoś mi napisze czemu operatorzy gsm nadal okradają nas nie wprowadzając taryfikacji 1/1 na za darmo na kazde połącznie i w kazdej abo? Czemu nas okradają i na dodatek nikt sobie z tego problemu nie robi. Ja zawiesiłem usługi w nerze choc umowe miałem jeszcze na rok i przeszedłem do Heyah i tak wychodzi ze mam taniej, bo nie musze płacić co miesiac 15+Vat.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-19 17:52
    ***Lizarazu moge sie tylko domyslac ale...pewnie dlatego zeby wyciagnac jak najwiecej kasy:) chociaz niezawsze sie to sprawdza mi naprzyklad rachunki zmalaly mimo tych 18,50gr co miesiac:)
    0
  • Users Avatars Mini
    toudi pisze: 2004-07-19 17:55
    kolejne OSZUSTWO I ŚCIEMA burackiej idei hueheheh ale frajerem trzeba być żeby się na to nabrać :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 17:56
    Lizarazu - z tym "dopłacanie" za taktowanie sekundowe, to zależy jak kto do sprawy podchodzi. No i zależy jak kto liczy :-) RobacK - ma z tego korzyść, podobnie jak ja i tysiące innych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-19 18:03
    co do samej oferty... szkoda ze niewiedzialem wczoraj bo bym sie pewnie skusil:( a tak dzisiaj zaczol mi sie nowy okres (panie i panowie bez poddtekstow...:) a w przyszlym miesiacu juz mi nie bedzie zalezalo tak bardzo na tych dodatkowych minutach,bo moje Slonce juz bedzie w domu:)chociaz oferta i tak jest warta zastanowienia bo przy najwyrzszym pakiecie taniej wychodzi tenze pakiet niz co miesiac 18,50 za sekunde pro... dokladnie 222zl i te 206,18 czyli bylbym niecale 16 zl do przodu... malo?juz nie wspomne ze dodatkowe 12 godzin to w sumie gratis...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-19 18:07
    ***wlo to ze mi sie oplaca to Ty mi mowic nie musisz:)z matmy mozgiem nie bylem ale swoje pieniadze liczyc umiem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-07-19 19:00
    - grisha: jak się słucha takich tesktów - "to nie instytucja charytatywna" - to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać!
    0
  • Users Avatars Mini
    yankes pisze: 2004-07-19 19:21
    zastanawia mnie tu ten zapis, ze "Po w/w okresie usługa Sekunda PRO pozostaje na standardowych, płatnych warunkach" czyli jak to należy rozumieć? ze jak skończy mi sie okres usługi CDC to zostaje mi sekunda pro zapłace wg tzw standardowych platnych warunków?
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-19 19:29
    ***yankes tak czyli 18,50 m-c chyba ze zadzwonisz do biura obslugi i zrezygnyjesz z sekundy pro po tym jak wyczerpiesz zamowiony pakiet:) no chyba ze idea znowu robi w konia i sie wcale nie da... ale nie wydaje mi sie zeby tak bylo:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-07-19 19:32
    yankes: Po zakończeniu usługi CDC płacisz za Sekundę PRO 18,3 zł z VAT...Odnośniu usługi, to wydaje mi się że mało osób z tego skorzysta...Poprzedni CDC też chyba mało wypalił...Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    PORIERDOLIŁO WAS pisze: 2004-07-19 19:50
    KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWAKURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWAKURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWAKURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWAKURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWAKURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWAKURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA KURWA
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-19 20:03
    PORIERDOLIŁO WAS*** dzieki, tutaj wszyscy zdrowi a co u ciebie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdenerwowany pisze: 2004-07-19 20:14
    Wypierdalaj kurwo z Elblaga. Co do pierwszego posta to nie masz komorki bo jestes wiesniakiem i nie umialbys go obsluzyc, a co do drugiego posta to po co tyle razy swoja matke wzywasz?? Glucha jest czy co raz moglesz to napisac. Przepraszam wszystkich za uniesienie ale nienawidze takich szczeniarskich kutafonow. Tatus mu zaplacil za internet (zreszta dialupowy buahaha. Co tam na wsi nie macie porzadnych laczy :)) i mysli ze jest niewiadomo kim.
    0
  • Users Avatars Mini
    grisha pisze: 2004-07-19 20:36
    Popint: a co nie mam racji - wedlug wiekoszosci ludzi ideaa powinna za darmo rozdawac telefony i kazdemu udostpeniac po 200 minut za 5 zł ( a i tak to pewnie by było za malo) - ludzie obudźcie się - pozatym powtóze swopje słowa - jak komus nie pasuje to ... do widzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 21:03
    ***Piotr Lutyński - miałem nic nie pisać , bo widzę , że rozmowa schodzi na psy , ale zrobię wyjątek. Mam nadzieję , że przy najbliższej promocji Plusa zrobisz taki sam dopisek , jak o 14.59 Co do Kapitału Minut w Idei , no jest jaki jest.... Czy 2.44/ miesiąc to za dużo dla Ciebie ? Jeśli tak to daj spokój , jeśli nie to będziesz miał Nieskończony Kapitał Minut. Pewnie , że w Plusie Kapitał Minut , czy jak to tam nazwać jest O.K. , ale nie ma co narzekać w tym względzie na Idee. Ja mam luzik , bo mam Mega i 1/1 (płacę za jedne i drugie) , oraz na koncie abonenckim w Plusie dwa numery , mój i drugi dla mamy prywatny (bo ma jeszcze na firmę) w "Dwa razy więcej" . Promocja miodzio - w tym miesiącu 147 minut za 79 zł i jeszcze bardzo dużo zostało , na pakietach. :-) Do czego zmierzam ? Stać mnie na napisanie , że i Era , Plus i Idea się starają dać korzystne dla klienta oferty. Niech i Ciebie będzie stać. Pozdrawiam. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 21:10
    ***haiper - Ty też się postaraj pisać , jak jest. Darmowy 1/1 jest w Erze w teryfach VIP promocji "Więcej i taniej" , która też bez wątpliwości , jest rewelacyjna dla dzwoniących w przeważającej ilości do Ery. No i teraz jeszcze dochodzą super stawki na wap i internet w Erze i extra ryczałt. Szukajcie a znajdziecie , jest pełno super ofert. Czy ta oferta , które jest tematem newsa , jest dobra? Jeśli ktoś dzwoni do Idei , to tak. Bo jako alternatywa pozostaje mu kupno drugiej aktywacji w Planie Dziennym z gigantyczną liczbą minut do Idei właśnie , lub bardzo korzystna Mega. No , ale wtedy jest umowa , na rok co najmniej , lub na dwa lata. A tu jest pakiet 3, 6 lub 12 miesięcy i to jest naprawdę uczciwe. Zawsze to krok do przodu z tym 1/1 , jeszcze niedawno byłoby to nie do pomyślenia. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 21:56
    Jeszcze dokończę , bo miałem przewę... Tak więc , godzina rozmowy do Idei taktowana sekundowo , czyli 3600 sekund za 17-20 zł, to biorąc pod uwagę , że niejeden abonent przekracza notorcznie swój abonament , znacie pewnie takich z doświadczenia ;-) , i biorąc dodatkowo pod uwagę taryfikację standardową w Idei , czyli 60/30 , wychodzi , że ta promocja jest co najmniej warta rozważenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 22:00
    issa - ta oferta jest korzystna dla dzwoniących tylko do Idei, albo dzwoniących pod koniec miesiąca do Idei ;-))) Żadna tego typu oferta (ani promocja) nie jest korzystna dla dzwoniących różnie, nawet jeśli 50% jest "w sieci" połączeń. Albo jest to robione na wyciągnięcie kasy za połączenia pozaabonamentowe albo... ale nie - właściwie to ja nie rozumiem dlaczego :-) A propos pakietów złotowych, o których mówiliśmy... Nie warto mieszać minutowych pakietów (w tym abonamentów) z dodatkowymi pakietami kwotowymi. Niestety jest tak, że te pakiety kwotowe zawsze jako pierwsze "schodzą" co więcej nie na przemian w kolejnych miesiącach (mówię o zapasach z poprzednich miesięcy) a właśnie w kolejności - najpierw wszystkie dostępne kwotowe, później minutowe/esemesowe (poczynając od najwcześniej niewykorzystanych). To nie jest korzystne w pewnych sytuacjach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bombel pisze: 2004-07-19 22:17
    **wlo - czy tylko jest korzystna dla dzwoniacych do idei ?? Sam CCD tak zgodzie sie z Toba ale nie z sekunda pro! Jakby nie liczac za 3 miesiace mamy 180 min za 60 pln i sekunde pro! A normalnie dla kazdego abonenta tego z aktywacja jak sie nie myle z przed 11.02 to sama aktywacja sekundy 30pln + do tego abona za 3 miesiace czyli 54 pln w sumie 84pln? Jesli ktos nie aktywowal jeszcze sekundy to mozne sie zastanowic:) Roznica znaczna a i mamy jakies tam min ...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 22:23
    ***wlo - tak też napisałem , w centralnej części komentarza o 19.10 oraz o 19.56. Dla dzwoniących do Idei i/lub przekraczających abonament. :-) Jedno jest pewne , jeśli robią te promocje , to ktoś z nich korzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 22:26
    Bombel - jednak rozpatrujemy ją jako całość... Co mi po tym, że najpierw muszę wykorzystać minuty abonamentowe, żeby skorzystać z tych dodatkowych, nawet taktowanych co sekundę? No powiedz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 22:29
    issa - tak - korzystają nieświadomi tego co ich czeka :-))) Albo tacy, których pełno, którzy podczas rozmowy z konsultantem wszystko rozumieją, bo przecież to nie ich pierwsza aktywacja, albo głupi nie są (:-)) czy typu "potakiwacze". Problem zaczyna się po miesiącu, dwóch, kiedy ni w ząb nie kapują co na tych papierkach jest napisane... Miało być 30 złotych a jest 50... o co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bombel pisze: 2004-07-19 22:46
    *wlo - Jako calosc to jest takie jak jest. Jeden sie cieszy drugi zastanawia a trzeci placze!No ale z tego co w Bok'u dwa razy mi powtorzyli sekunda obejmuje wszystkie minuty tez abonamentowe! A po drugie jesli ktos ma dac te 5 pln miesc wiecej za 60 min to pod koniec okresu rozli. hmmmm moze odswiezyc znajomosci Ideowe-oczywiscie albo zadzwonic do .... (cioci, wujka, kochanki, zony, .... )* odpowiednie zakreslic i pogadac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bombel pisze: 2004-07-19 22:51
    *wlo- No ale masz racje zawsze to 5 wiecej do rachunku. Wyciaganie kasy! No ale czasami sie warto zastanowic czy na pewno?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-19 23:03
    a co z tym GPRS w POPie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 23:08
    ***wlo - nie będzie problemu , po czasie , bo całość jest doliczana , do pierwszej f-ry po aktywacji. Abonenci Idei , to nie takie tumany jak myślisz, umią sprytnie wykorzystać zasoby abonamentowe i nie tylko ;-) I zdaje się , że ta usługa , jednak naprawdę będzie O.K. , jeśli potwierdzą się słowa ***Bombel ! A zdaje się to być logiczne , bo trudno się spodziewać , by na danym koncie abonenckim włączała się Sekunda Pro , w momencie rozpoczęcia korzystania z pakietu CDC. Chociaż w Idei 1/1 , można sobie aktywować w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego i działa od godziny 00.00. Te 1/1 obejmujące też abonamentowe minuty , przemawiało by bezwzględnie za aktywacją tej usługi , bo jak pisałem godzina rozmowy to od 17 do 20 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 23:19
    Zadzwoniłem z drugiego telefonu na BOK. Mi powiedział Pan , niepewnym głosem , że jeszcze nie może udzielać informacji na ten temat :-))) A potem , że jeśli Sekunda Pro też , to pewnie i obejmie też minuty abonamentowe. A tak swoją drogą , to jak Wam wychodzi "te 5zł" za dodatkową godzinę ? Tak , czy owak , opłaca się , bo za 17-20 zł , mamy praktycznie godzinę za darmo miesięcznie. No bo jest Sekunda Pro :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 23:21
    Może nie tumany , ale analfabeci. Mówię o sobie. ;-D Nie "umią" , a "umieją" oczywiście:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bombel pisze: 2004-07-19 23:33
    Ja tez dzwonilem jeszcze i usluszalem to samo wiec jak 3 razy juz 4 z twoim **issa wiec wyglada to na wiarygodne. Jak wyszlo 5pln ?? Wlasnie sie sam teraz zastanawiam:) 18,3*3=55 to za sekunde a tu sie ma 60 wiec 5pln ale na 3 miesiace albo za 3 godziny :) Minus taki ze trzeba dac na raz to kwote:) no ale cos za cos!
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-20 00:20
    sekunda pro powinana byc za daromo ale z czasem pewnie bedzie bo w glupich perajdach sa za darmo . ale jaja na karte jest tabniej niz na abonament :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-07-20 00:31
    No to mnie wkurzyli... Ja już mam CDC i nie mam Sekundy Pro :( a CDC wziąłem ze względu na dziewczyne. już jestem z inną hehe i nie ma Idei. Ale może zmieni. No ale 1/1 by mi się przydałoi to bardzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-07-20 00:32
    Ale wiecie na co wpadłem? Bo ja mogłem skorzystać tylko raz z promocji CDC, a ta się nazywa sekunda po sekundzie, jest więc inną promocją. Zawiera w sobie tylko CDC. Ciekawe jak na to się zapatrują...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-20 00:37
    Wychodzi na to ze placi sie tyle samo za 1/1 s a dostaje sie 60 minut gratis do judeii ...
    0
  • Users Avatars Mini
    PIT pisze: 2004-07-20 02:02
    Moze przesadzam ale dla mnie 18 zł za naliczanie 1/1 to chamstwo i tyle. Heyah, PoP a niedlugo tez TT ma 1/1 za darmo. to juz lepiej zamiast 18 zł wydanych na 1/1 lepiej kupic karte 25 w prepadzie i dzwonic (nie wspominając ze jest b.tania) ja mam NIO30 i płace 50 zł mam 30 min/ 120 sms a POP za 25 zł mozna nagadac sie 30 min/120 sms. Połowe teniej , nie ma sie cyro, ma sie 1/1, jedyny minus to nie telefona trzeba sobie kupic,
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-07-20 02:06
    ** Boncio - z CDC mozesz korzystac dowolnie wiele razy. A co do sekundy pro - mam wrażenie, że wszyscy zapomnieli o takim planie jak Premium. O ile się nie mylę - tam jest sekunda pro bezpłatnie, i wiele jeszcze innych bardzo ciekawych rzeczy (np. sim transfer). Taryfa dla osób, które n a p r a w d e dużo rozmawiają, które przynoszą korzyści PTK. Takim można dać sekundę pro. Ale, np. taki młokos, który weźmie sobie szpanerski telefonik za złotówkę - na dziadka pierwszą grupę, płaci miesięcznie 36 zł netto i jeszcze chce mieć bezpłatną sekundę pro? Podejrzewam, ze dla PTK przy takich obrotach na koncie :-) nie zwróci się nawet za sam aparacik...a gdzie tu zysk?Wiadomo, najlepiej by było, gdyby wszystko było za darmo. Tylko trzeba pamietac, ze nawet nawet najlepsza oferta nie wszystkim dogodzi, bo znajdą się tacy, którzy powiedzą, że w Plusie to to, a w Erze to tamto... no cóż... Takie komentarze zawsze były i będą :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-07-20 02:07
    *** PIT - właśnie o takich piszę - zero dochodu dla firmy i jeszcze ciągnąć ile się da
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-20 02:24
    ideal boss i tutaj mamy konflikt interesow opa i abonentow ;-) Nie chca dawac 1/1 s w abo to przechodzimy masowo do prepaidow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WK pisze: 2004-07-20 02:41
    Kolejna super promocja Idei w rodzaju chcesz placic mniej - zaplac nam wiecej. Ceny indywidualnego Abo w Idei (i chyba u wszystkich Opow) sa w porownaniu z prepaidami zenujace! I niech sie Opy nie tlumacza subsydiowaniem telefonow - bo prawie kazdy abonamentowiec kilka razy swoja sluchake Opowi splacil.
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-07-20 03:58
    WK-- Wiesz dlaczego IDEA była kiedys nazywana \"SIECIĄ STARCÓW\"? Odpowiedz jest bardzo prosta najłatwiej było kupić telefon na inwalide. Osoby takie dostawały telefony za zlotówkę a ich okres spłaty siegał kilku lat. Srednia z rachunków u takich osób to jest okolo 25-30 PLN brutto wiec telefon się nie zwracał. Za to płaca teraz inni. To jest pierwsza rzecz. Dalej. Usługa ProSek działa na wszystkie sieci i również na minuty abonamentowe wiec przy CDC bedzie działa tak samo. Kolejna rzecz. Większość z abonetów ma NIO 30 gdzie minuta połączenia kosztuje 1,65. Wykonaj sobie 10 połączeń - np zamów taksówkę - nie trwa to dłużej niż 10 sekund i powiedz wtedy czy Ci sie nie opłaca ProSek. A poza tym sekundową taryfikację ma nie więcej niż 30% operatorów roamingowych - wniosek?
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSUL IDEI pisze: 2004-07-20 03:58
    Hm... No cóż wynika z tego ze sekundowe naliczanie nie jest usługą która jest powszechna mimo iż wszyscy się jej domagają. Pamietaj też ze IDEA jest najmłodszą siecią w Polsce i nadal wkłada dużą kasę na rozbudowę nie to co PLUS czy ERA gdzie w tym momencie akcjonariusze odcinają kupony od zysków. A i jeszcze jedno Usługa Sekunda I Sekunda Pro - promocja w obecnej formie przedłużona jest do końca roku więc narazie nie będzie zmian.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-07-20 09:15
    szkoda, że idealni to takie sknery
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-20 09:24
    ***ideal.boss moze faktycznie nie powinna byc za darmo ale od jakiegos "poziomu" abonamentu przynajmniej taniej niz 15+vat...i powiem tez ze jestem mlokosem:) ale bynajmniej nie place idei 36 zl m-c, a z 5 razy tyle,i chcialbym ta sekunde pro za (prawie)darmo***KONSUL IDEI dlatego wlasnie ze cennik bedzie jaki jest do konca tego roku pakiet CDC12 wydaje sie zbyt ryzykowny...ja i tak place za sekunde pro wiec by mi sie oplacal pakiet CDC12 ale nie mozna byc pewnym co w cenniku idea namiesza na koniec roku... a przy CDC6 juz takiej kozysci nie ma... no jest godzina miesiecznie do wygadania,ale ja i tak pewnie do niej sie nie dodzwonie:)zalezy mi tylko na tanszej sekundzie pro:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-07-20 10:34
    Konkurencji brak, ot co.
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-20 11:16
    "Z pakietu 60 minut można skorzystać po wykorzystaniu bezpłatnych minut w ramach abonamentu, minut z poprzednich okresów rozliczeniowych i minut uzyskanych w ramach innych usług." jak zwykle ściema , zresztą w Erze to samo. Jedynie w Plusie stosuję UCZCIWE rozliczanie wszelkich minut, czyli najpierw to co zostało, dopiero potem z abonamentu. Wielka ściema Idei.Brrrr.....
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-20 11:16
    "Z pakietu 60 minut można skorzystać po wykorzystaniu bezpłatnych minut w ramach abonamentu, minut z poprzednich okresów rozliczeniowych i minut uzyskanych w ramach innych usług." jak zwykle ściema , zresztą w Erze to samo. Jedynie w Plusie stosuję UCZCIWE rozliczanie wszelkich minut, czyli najpierw to co zostało, dopiero potem z abonamentu. Wielka ściema Idei.Brrrr.....
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-07-20 11:33
    Wlo: tylko zeby mieć te wszystkie przyjemności które opisujesz trzeba być lojalnym plusowiczem z pięc lat non stop prawda?:]]
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-07-20 11:35
    Ehh przydałoby sie w tej promocji troche minut do "wszędzie" to bym moze zszedl ze start optimy na to rozwiazanie...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-20 11:38
    I trzeba miec odpowiednio wysokie rachunki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-07-20 11:42
    ***blobi: zgadzam się z tobą. Ta promocja wyglądałaby zupełnie inaczej gdyby to były minuty do wszystkich sieci, a nie tylko do Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    kristox pisze: 2004-07-20 11:44
    \\\\\\\"Minuty otrzymane w ramach usługi CDC wykorzystać można tylko na połączenia/SMSy w ramach sieci Idea\\\\\\\" - przeczytajmy jeszcze raz \\\\\\\"w ramach sieci IDEA\\\\\\\". Kiepski pomysł jeśli ktoś mam mało znajomych w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-07-20 13:50
    ...niech sie walą ! teraz lece na POPiku a 3 karty z abo leżą sobie :)) a i w tym miesiącu im nie zapłace :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-20 14:24
    kristox - jeśli ktoś ma mało znajomych w Idei nie ma karty Idei - od tego zacznijmy. A tylko dla jakiejś promocji (jak np. w Plusie 400 minut do 3 numerów) sieci się nie zmiania. Szczególnie, że nie byłoby do kogo wydzwonić tych minut :) jak_zawsze - jeśli masz karty abonamentowe i nie masz zamiaru płacić, to jesteś, dla mnie przynajmniej, złodziejem - po prostu - złodziejem. Może dla innych to, że nie płacisz oznacza, że jesteś twardzielem?
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-07-20 23:37
    jak_zawsze** twoje slowa sa niestety wyrazem niezwyklej glupoty. :( dlaczego ludzie nie moga sie nauczyc, ze skoro podpisywali umowe to powinni z zobowiazan sie wywiazywac? zenujace...
    0
  • Users Avatars Mini
    porownaj pisze: 2004-07-23 19:58
    nie wiem jak na te oferte spogladac nie jest najlepsza, ideowa sciemka znow działa. warto byloby porownac podobne propozycje wszystkich operatorow, uslugi i ceny. Tutaj mozna ocenic stronki poszczegolnyc h sieci - to jakis krok do tego by wyrobic na ich temat zdanie
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-26 00:43
    Pakiety, może i konkurencyjne, ale naliczanie sekundowe powinni raczej wprowadzić jako opcje w dużo tańszej cenie, niż to jest obecnie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: