SentiOne wykrywa sarkazm, a MobileVikings zwiększa sprzedaż o 70%

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Case study:  Jak operator komórkowy zwiększył miesięczną sprzedaż o 70 proc. dzięki monitoringowi Internetu

Dzięki współpracy z firmą SentiOne przy monitoringu Internetu MobileVikings podaje, że zwiększył swoją miesięczną sprzedaż o 70 proc.

W porównaniu do 12 miesięcy przed jego wprowadzeniem miesięczne zasięgi Mobile Vikings wzrosły średnio o 300 proc., a miesięczna sprzedaż o 70 proc. Naszym głównym celem w 2020 r. było skupienie się na podniesieniu zasięgu - mówi Magdalena Broj, Head of Communication w Mobile Vikings.

Mobile Vikings działa w Polsce od 2013 r. Obecnie ma w swojej bazie ponad 75K aktywnych kart SIM. Nie reklamuje się za pomocą tradycyjnych mediów masowych.

SentiOne od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanego silnika rozumienia języka naturalnego rozpoznają one intencje autorów wypowiedzi z trafnością na poziomie 96 proc. i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: