Serce i Rozum - 15 mln odsłon na Youtube

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 0

Orange pochwalił się, że kanał Serca i Rozumu osiągnął poziom 15 milionów wyświetleń filmów. Jest to drugi kanał tej pary w tym serwisie. Pierwszy YouTube.pl/SerceiRozumTP miał 2,6 miliona wyświetleń. Największym hitem jest spot FunPack HD, który zbliża się do poziomu 2 milionów wyświetleń.

Zestawienie kanałów firm telekomunikacyjnych w serwisie YOUTUBE:

1. Serce i Rozum - 15 milionów wyświetleń

2. Netia - 6,9 milionów łącznie z dwóch kanałów: Wolność Wyboru i Netia Konkurs

3. Play - 4,1 milionów wyświetleń

4. Orange - 3,6 milionów wyświetleń

5. T-Mobile - 1,8 milionów wyświetleń

6. Vectra - 1,2 miliona wyświetleń

7. UPC - 0,8 miliona wyświetleń

Przypominamy, że kanał portalu GSMONLINE.PL ma już ponad 14 mln odsłon.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: