Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
9 grudnia 2024
Orange pochwalił się, że kanał Serca i Rozumu osiągnął poziom 15 milionów wyświetleń filmów. Jest to drugi kanał tej pary w tym serwisie. Pierwszy YouTube.pl/SerceiRozumTP miał 2,6 miliona wyświetleń. Największym hitem jest spot FunPack HD, który zbliża się do poziomu 2 milionów wyświetleń.
Zestawienie kanałów firm telekomunikacyjnych w serwisie YOUTUBE:
1. Serce i Rozum - 15 milionów wyświetleń
2. Netia - 6,9 milionów łącznie z dwóch kanałów: Wolność Wyboru i Netia Konkurs
3. Play - 4,1 milionów wyświetleń
4. Orange - 3,6 milionów wyświetleń
5. T-Mobile - 1,8 milionów wyświetleń
6. Vectra - 1,2 miliona wyświetleń
7. UPC - 0,8 miliona wyświetleń
Przypominamy, że kanał portalu GSMONLINE.PL ma już ponad 14 mln odsłon.