Serce i Rozum będą promowali oferty stacjonarne Orange

Newsy
Opinie: 2

Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Grupy TP, oficjalnie potwierdził, że platforma komunikacyjna Serce i Rozum "przeżyje" rebranding Telekomunikacji Polskiej na markę Orange. Oznacza to, że TP otrzymała od France Telecom/Orange pozwolenie na wykorzystywanie tych popularnych postaci na polskim rynku do promowania ofert stacjonarnych także pod nową marką. Na razie nie wiadomo, czy FT zgodziło się na zachowanie popularnej marki neostrada.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Prezesunio pisze: 2012-04-02 17:33
    Marka może się i zmienia ale nic poza tym. Dzisiaj się przekonałem o tym po raz pierwszy !!! Niezależy TePsie na klientach, o niekompetencji ludzi na infolini 801505505 nie bede nawet wspominał bo i tak to ja płacę za polączenie z w/w numerem !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    leni pisze: 2012-04-04 00:08
    dziwisz się?? zwalniani są doświadczeni ludzie z 19393, z salonów sprzedażyTP (teraz to będą Orange) a przyjmowami są ludzie na zastępstwo którzy niewiele potrafią i mogą ponieważ są niedouczeni w branży. Ale firma ma swoją polityke na papierze super obsługi klienta. Załatwienie czegoś w Salonie lub na infolini to loteria i graniczy z cudem zależy na kogo się trafi. Teraz nie wypada narzekać na ś.p TP bo tej na papierze już nie ma, jest za to prestiżowa Orange
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: