Serwis Wirtualnemedia.pl podał, że reklamy z Sercem i Rozumem na stałe znikają z działań reklamowych Orange Polska.
To była świetna koncepcja, ale już się nieco zużyła. Poza tym nie bardzo przystaje do naszej nowej strategii - wyjaśnia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Kampania nowej oferty Orange Love będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), w kinach oraz na outdoorze. Za kreację kampanii odpowiada Publicis (adaptacja hiszpańskiej reklamy), za produkcję - Banana, a postprodukcją zajęło się Platige Image.
Serce i Rozum to była świetna koncepcja, która przyniosła nam wiele korzyści - podsumował Gaca.
Pamiętajmy jednak, że od debiutu tych reklam minęło już sporo czasu i ta kreacja w naturalny sposób się zużyła. Poza tym Serce i Rozum utrwalili się w pamięci widzów jako postaci promujące jedynie wybrane usługi Orange, głównie te związane z komórkami i, w niektórych wypadkach, z treściami. Tymczasem nasza obecna strategia zakłada przedstawienie firmy jako kompleksowego dostawcę wielu przydatnych rozwiązań związanych nie tylko z łącznością komórkową. Stąd decyzja o zmianach dotyczących także komunikacji z odbiorcami - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl wiceprezes Orange Polska.
Ostatnia zasięgowa kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu była prowadzona w połowie ub.r. - promowano w niej Orange Światłowód.
AKTUALIZACJA: Rzecznik Orange, Wojciech Jabczyński, na nasze pytanie o przyszłość bardzo popularnego profilu Serce i Rozum na Facebooku odpowiedział, że jego firma nie zdradza swoich planów działań marketingowych. Profil ten ma obecnie 2.1 mln fanów.