Serwis Huawei wydłuża bezpłatną usługę door-to-door do 31 maja. Do 15 czerwca zostaje również przedłużona gwarancja na smartfony, tablety, laptopy, smartwatche i routery Huawei. Wydłużony okres gwarancyjny zostanie automatycznie przypisany do urządzeń, których gwarancja pierwotnie miała skończyć się między 15 marca a 14 czerwca.
Usługa door-to-door, która została przedłużona do 31 maja, dotyczy urządzeń objętych gwarancją i umożliwia zamówienie kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do naprawy. Naprawione urządzenie wróci do właściciela tą samą drogą zdezynfekowane.
Zamówienie na usługę door-to-door można złożyć:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie, dostępnej na smartfonach marki
- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/