Serwis Klienta T-Mobile w portalu Facebook

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 6

Zaczął działać facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Serwis Klienta T-Mobile ma być udogodnieniem, a sama obsługa jest bardzo prosta. Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.

W taki sposób można rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu. Istotne jest, że Serwis Klienta dostępny jest o każdej porze, w każdym miejscu – wystarczy tylko dostęp do portalu społecznościowego Facebook.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    morek pisze: 2011-09-27 14:10
    Fajna sprawa z tym serwisem. Zapewnia wygodę i oszczędność czasu, którego w obecnych czasach ciągle brakuje. Facebooka ma naprawde wiele osób więc myślę, że T-Mobile robi dobry krok ;) brawo!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sergius pisze: 2011-09-27 15:46
    Podobne rozwiązanie wprowadzono już jakiś czas temu w przypadku sieci Heyah także kwestią czasu było pojawienie się tego sposobu komunikacji dla tmobile. Jak dla mnie każda dodatkowa możliwość komunikacji z operatorem jest jak najbardziej mile widziana.
    0
  • Users Avatars Mini
    mistrzmazur pisze: 2011-09-27 19:39
    @morek, zgoda. Rozwiazanie dobre. Ciekawe czy pomagają tez w sprawie doboru oferty internetowej? A to wazne, bo konkurencja natym polu jest coraz wieksza. Żeby wspomniec tylko Orange z nowa oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Iliana pisze: 2011-09-27 21:30
    Oczywiście, że świetne rozwiązanie. Oszczędzamy czas, bo robimy wszystko z poziomu zalogowanego FB użytkownika i oszczędzamy pieniądze, bo nie musimy dzwonić do BOKu. Prosty pomysł i rozwiązanie a wielki krok w przód. Wielkie gratulacje T-Mobile za tak oryginalne i proste a jednak bardzo praktyczne pomysły.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sergius pisze: 2011-09-28 12:56
    ~mistrzmazur zawsze można spróbować chociaż np. ja wolę wybrać ofertę samodzielnie pod siebie niż przerzucać to na innych, ale wiadomo to już zależy od klienta. Na pewno nowy kanał się przyda, tym bardziej, że jeśli będzie on popularny to zapewne ulegnie jeszcze rozszerzeniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    neff pisze: 2011-10-03 01:39
    Niedawno wprowadzili BOK na profilu Heyah, więc pewnie to rozwiązanie się sprawdziło. Dla mnie to oznacza tylko jedno - wygoda.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: