Polski oddział brytyjskiej korporacji CRC GROUP PLC zakupi system CRM Great Plains Siebel Front Office oraz ERP Dynamics. Warszawski odział CRC CommunicAID sp. z o. o., specjalizuje się w serwisowaniu telefonów komórkowych Nokia. Wdrożenie systemu wiąże się z planami rozbudowy sieci punktów serwisowych CRC na terenie Polski.
Polski oddział CRC Group istnieje od maja 2000 roku. Firma naprawia wszystkie modele telefonów Nokia na wszystkich poziomach zaawansowania technicznego. CRC CommunicAID sp. z o. o. zatrudnia ok. 130 pracowników.
Oprogramowanie Great Plains Siebel Front Office będzie ściśle zintegrowane z modułami finansowo-księgowymi Dynamics-a. Wdrożeniem zajmie się jeden z głównych partnerów Microsoft Great Plains, spółka Jura-Soft. Wartość zakupionych przez CRC licencji wyniosi 530 tys. zł.
Korporacja CRC Group PLC zajmuje się szeroko rozumianym serwisem zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych w tym telefonów komórkowych wszystkich liczących się na świecie producentów. CRC Group zatrudnia ok. 1000 pracowników pracujących w 9 oddziałach, a rok 2001 zakończyła wynikiem 98.1 mln funtów brytyjskich.