Naprawa wyświetlacza w serwisie Samsung do 45 procent tańsza od wymiany ekranu

Newsy
Opinie: 0
Naprawa wyświetlacza – nowa usługa w portfolio serwisu Samsung

Samsung wprowadził do portfolio swoich serwisów nową usługę naprawy ekranu, będącą alternatywą dla jego wymiany.

Z rozwiązania naprawy ekranu będzie można skorzystać dla urządzeń Samsung Galaxy, w których nie doszło do uszkodzenia ramki modułu wyświetlacza, a wymiany wymagają jedynie elementy ekranu prezentujących treść, takie jak warstwa obsługująca dotyk oraz matryca wyświetlająca.

Cena naprawy ekranu będzie od 15 do 45 procent niższa niż przy wymianie całego modułu ekranu.

Aby zakwalifikować urządzenie Samsung Galaxy do naprawy ekranu, każdorazowo potrzebna jest wstępna ekspertyza technika serwisowego. Po takiej analizie i akceptacji kosztów naprawy, urządzenie przekazywane jest następnie do dedykowanego autoryzowanego centrum serwisowego Samsung, dysponującego odpowiednimi narzędziami oraz specjalnie przeszkolonym z procesu odnowy zespołem techników.

Wszystkie naprawy i wymiany wyświetlaczy przeprowadzane w autoryzowanych punktach serwisowych Samsung, wykonywane są wyłącznie z użyciem oryginalnych części, co pozwala na zachowanie pierwotnego okresu gwarancji urządzenia.

Usługa dostępna dla modeli smartfonów Galaxy: S8, S8+, S9, S9+, S10e, S10, S10+, S20, S20+, S20U, S21, S21+, S21U, N8, N9, N10, N10+, N20, N20U, Fold2

Więcej na temat usług serwisowych Samsung można przeczytać na stronie: samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne/

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: