SFR wprowadza taktowanie co sekundę

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 40

Francuski operator telefonii komórkowej SFR wprowadził nowe usługi, w tym będzie naliczał stawki opłat za rozmowy w oparciu o ilość wykorzystanych sekund po minucie rozmowy przy abonamencie miesięcznym za 8 euro, zwrot abonamentu miesięcznego przy kradzieży aparatu i bezpłatny billing. Od 16 września uruchomi pocztę multimedialną (MMS).

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-09-11 13:52
    chcialbym widziec cos takiego: Plus wprowaca taktowanie co sekunde... a wiecej, to szkoda slow...
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-09-11 13:56
    trapi: mnie by już cieszyło gdyby było napisane tak: "Plus wprowadza powszechne taktowanie co 15 sekund...."
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-11 14:00
    wow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bor3k pisze: 2002-09-11 14:02
    Jeszcze kilka lat poczekamy :( ale news wspanialy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-09-11 14:19
    Może IDEA/ORANGE coś takiego wprowadzi jako pierwsza? Poczekamy, zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-09-11 14:28
    Trapi, Roski - czego sie czepiacie plusa ???? 15 sek jest w taryfach nonstop (w grupie biznesowej)... Na 1 sek trzeba poczekac az bedziemy mieli nasycenie rynku 60-70% wiec jeszcze jeszcze....
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-09-11 14:30
    to jest własnie to ...płacisz za tyle ile faktycznie rozmawiasz
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2002-09-11 14:33
    No i to jest najbardziej istotna i najwazniejsza wiadomosc dla przecietnego abonenta - jeszcze gdyby to taktowanie zaczynało sie od azu a nie po jednej minucie to niczego wiecej juz nie byłoby trzeba. Roski: przeciez w plusie jest taktowanie co 15 sek. tylko niestety nie dla wszystkich abonentów
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-09-11 14:49
    wiele sieci ma taktowanie co sekundę od samego początku (a nie dopiero po pierwszej minucie, tak było np. na Łotwie - a z nasyceniem rynku daleko im do 60%) ale nawet takie taktowanie byłoby miłe - nareszcie przydałby sie sygnał dzwiekowy jakie dają aparaty po każdych 60 sek (z wyjatkiem Motoroli u której mozna to było ustawiac dowolnie, przynajmniej w czasach gdy mialem d520) Pożyjemy, zobaczymy - oby w tej pieciolatce
    0
  • Users Avatars Mini
    Młody Ernest pisze: 2002-09-11 14:50
    Jest to jedynie dostosowanie się do wyroku sądu, na pozew Federacji Konsumentów która udowodniła SFR, że przy pierwszej minucie niepodzielnej, abonent płącąc za 360 minut miesięcznie, faktycznie rozmawia jedynie przez około 240. Warto dodać, że zarówno Orange Francja jak i SFR rekompensują sobie tę stratę podwyżką ceny abonamentu oraz minut niewliczonych w abonament.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-11 15:13
    no skoro wprowadzilo to kilka tygodni temu Orange no to to samo musoal zrobis SFR zeby liczyc sie na rynku i pozyskiwac nowych klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-09-11 15:36
    kolejna jaskolka normalnosci!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2002-09-11 15:46
    Młody Ernest: Uważam że Darmowe Minuty w Abonamecie są delikatnie rzecz biorąc idiotyczne!! Więc mogą je zabrać zupełnie a wprowadzić taktowanie co 1/sek! Już wiele razy pisałem o wyzszości takiego rozwiązania nad bandyckim co 30 or 60 min. Niestety w naszym kraju jest chora sytuacja także w telefoni stacjonarnej (co być może się nie długo zmieni) co już zupełnie odbiega od standartów nawet trzeciego świata :(!!! Niech dla testu op'y wprowadzą taryfy z taktowaniem co sek i zerowym limitem tzw.darmowych minut a same zobaczą co się naprawdę opłaca. Innym rozwiązaniem może być drastyczne obniżenie cen za połączenia przy dotychczasowym sposobie taktowania!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-09-11 15:52
    w niemczech już coś trakiego jest, tlko ze nie mam abonmentu na taktowanie co sekundę, i taktowanie co sekundę zaczyna się od początku rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-11 15:58
    szkoda ze to nie wprowadzą nasi poeratozy ale nasi są nastawieni na robienie kasy.Gdyby tak jedna z dostepnych sieci zrobiła taką promocje gwaranyuje ze zostawia innych daleko z tyłu i jest liderem na naszym rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSASUX!!! pisze: 2002-09-11 16:52
    Zasadniczo niech se te niby darmowe minuty wsadzą głeboko bo i tak za nie płącę i to słono. Powinno byc bez abonamentu lub w sladowej wartosci plus to co wygadam. Darmowe minuty ale prawdziwe to miałem juz 96 w UK jak byłem w one2one. Na terenie Londynu, lub miejscowosci w ktorej płaciles rachunki po 18 do 6 rano miałes rozmowy za friko do sieci stacjonarnej a do komorkowej one2one za grosze. A ile lat temu to było. Niestety nie ma w polsce silnego ruchu konsumenckiego i opy maja to w pupie po prostu. Moze by tak mala nowelizacja prawa telekomunikacyjnego zmuszajaca opy do pobierania oplaty tylko za to co jest wykorzystywane.
    0
  • Users Avatars Mini
    ARTUR70 pisze: 2002-09-11 17:02
    Wypada tylko pozazdrościć. Do tego zwrot abonamentu przy kradzieży telefonu....
    0
  • Users Avatars Mini
    mario+ pisze: 2002-09-11 17:03
    €8 za samą uslugę?To sie przeciez nie opłaca dawac 32zl za taką formę taktowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-09-11 17:25
    Najlepsze rozwiazanie byloby gdyby taktowanie bylo co sekunde od pierwszej minuty, abonament miesieczny w wysokosci 1 zł (symbolicznie) bez rzadnych "darmowych" minut i przystepne ceny za rozmowy. Wtedy rzeczywiscie placi sie za to co sie wydzwonilo.
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-09-11 17:26
    CiepliX: czepiam sie ? A jesli juz to dla tego plusa, ze mam tel w tej sieci, jak bym mial w idei zapewne "czepial bym" sie tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2002-09-11 18:10
    Pamietacie jeszcze reklame Plusa - o tym ze jak sie chce napic szklanki wody to nie trzeba kupowac calej butelki i tp. Moze by pojsc troszke dalej i zaczac rozliczac wszystkich z kazdego lyka wody i kesa chleba. Za wiekszosc rzeczy placimy liniowo - za wode, gaz, paliwo. Dokladnie tyle ile rzeczywiscie uzywamy. I to jest podejscie uczciwe - w taki sposob pokazuje sie wszystkim ze rzeczywiscie dobro (i prawa) klienta sa na pierwszym miejscu. A u nas...? No comments... Przeciez mozna zaoferowac telefon za 6 groszy...Ale czy o to naprawde chodzi....?? Zgadzam sie z niektorymi ze mozna by bylo usunac darmowe minuty z abo, pod warunkiem taktowanie co 1 sek od poczatku.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-09-11 19:28
    im krotsza jednostka rozliczeniowa tym bardziej rzeczywisty koszt rozmowy , 10 pkt, i jeszcze pomoc przy kradziezy.... super
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-11 19:52
    Fajnie, ale co z tego? Może w Polsce by coś zmienili z taktowaniem? Nie tylko plus, o którym piszecie (i tak ma najlepsze jak na nasze warunki)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-11 20:09
    No co tu duzo mowic, maja lepiej niz my, my mamy gorzej... No i zaden z nas nic chyba niestety nie poradzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2002-09-11 22:47
    Super! Tylko kiedy w Polsce?
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-12 02:06
    daleko nam do nich a szkoda wkoncu idziemy ku europie i uni tylko z czym
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-09-12 09:40
    He, he, ale opki mają przegląd poglądów za darmo ... użytkowników bardziej zaangażowanych niż reszta ... nie oszukujmy się - takich jest dużo mniej ... i tak ważniejsze są "poglądy" owej szarej większości (wyrażone chęcią korzystania z usług), skoro jest dobrze to brak tendencji wybiegania przed innych ... na razie kroi się brak większych zmian ... mnie np. ucieszyła by taryfikacja co 15 sek. powiedzmy po 30 sek. przy reszcie warunków tak jak teraz ... Podejrzewam, że dla operatorów koszty zmiany generalnej będą duże (np. do modelu "drobnej" taryfikacji, ok. 30gr/min., abo od 10 zł bez minut) bo będzie konieczność utrzymywania i starych i nowych abonamentów, systemów billingowych ... stąd wnioskuję, że będzie kusząca "marchewka" ... kosztowna dla operatora ... jako usługa promocyjna i np. po roku zniknie bez zmiany cennika jako zbyt kosztowna gdy już odpowiednio wielu "przejdzie" na nowe plany taryfowe. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2002-09-12 10:01
    Popieram brak "darmowych minut" w abonamencie i taktowanie co 1 sek. od początku rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-12 10:21
    Nasi niech sie patrza i ucza, a oni tylko nowe promocje pod dziwnymi nazwami i zero zmiany cen! Moze kiedys nasi zaczna sie uczyc od zachodu, bo narazie to ucza sie z cenami od wschodu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-09-12 17:34
    szkoda że taktowanie co 1 sekundę jest dopiero po pierwszej minucie rozmowy... lepiej byłoby gdyby wprowadzili taktowanie co 15-30 sekund, ale od początku rozmowy. W Polsce pewnie za kilka lat....
    0
  • Users Avatars Mini
    elemel pisze: 2002-09-12 18:48
    Coś słabo zrozumieliście tego niusa. 8 Euro (netto) abonamentu. 0 minut w abonamencie, zero dotacji do aparatu, i łaskawie operator Ci zwraca aboanment jak zgłosisz kradzież. Taktowanie co sekundę, ale po pełnej pierwszej minucie. Rzeczywiście oferta rewelacyjna, zwłaszcza dla tych co korzystają z telefonu i mają rachunki na poziomie 60 zł netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    elemel pisze: 2002-09-12 18:49
    KMC - a jak masz w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-12 20:40
    Biorąc po uwagę tendecję do zmian na Swiecie mozna spowdziewać się skócenia czasu naliczania impulsu i u nas tylko kto bedzie no. 1 ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-12 22:20
    Fajna ta promocja ale zeby byla taka u nas to pewnie jeszcze wiele czasu minie a szkoda bo wtedy liczba klientow/abonentow napewno by wzrosla!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-09-13 13:42
    bodopl: zapomniales o Nokii, ktorej konstruktorzy zupelnie zapomnieli o pozytku z pikania co minutę, tak jak i o wyswietlaniu czasu rozmowy podczas trwania tejże... Taktowanie co sekundę od pierwszej minuty boli opów, bo twierdzą że nawiązanie połączenia kosztuje ich więcej niż późniejsza rozmowa. Stąd te pierwsze 15/30/60s w całości. Ale nawet taki motyw w plusie : pierwsze 30 sek całe a poźniej co sekundę wydaje się być bajką :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CHOOCHOO pisze: 2002-09-13 14:06
    WIECIE CO...GSM W POLSCE TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO!!!ZALEŻY OPERATOROM TYLKO NA KASIE A NIE NA DOBRYM WIZERUNKU I INTERESACH ABONENTOW.NIE WAZNE
    0
  • Users Avatars Mini
    CHOOCHOO pisze: 2002-09-13 14:07
    CZY JESTES W PLUSIE,IDEI,ERZE JEDNO GUWNO!!! OBECNIE POZBYLEM SIE KOMÓRKI/A MIALEM SIM-Y U WSZYSTKICZ POLSKICH OPERATORÓW/I NIE DAM SIE
    0
  • Users Avatars Mini
    CHOOCHOO pisze: 2002-09-13 14:08
    PODPO RZADKOWAC POLITYCE GIGANTÓW TELEKO MUNIKACYJNYCH!!!Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    CHOOCHOO pisze: 2002-09-13 14:10
    I NIECH SOBIE TAKTUJĄ/a raczej pałują w głowe /CO 15 SEKUND!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-14 00:07
    hehe a kiedy w polsce???chyba nigdy :(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: