Siemens C45

Newsy
Opinie: 29

Siemens zaprezentował nowy telefon przeznaczony na rynek masowy - model C45.  Telefon pozwala na wymianę obudów (części przedniej i tylnej - CLIPit™ Covers), ściąganie dzwonków, obrazków i wygaszaczy ekranu. Główną ideą przyświecającą projektantom terminala była możliwość jego pełnej personalizacji przez użytkownika oraz umożliwienie stworzenia społeczności użytkowników C45. Będą oni mogli wymieniać się obudowami, będą mieli możliwość wysyłania dzwonków do wielu adresatów jednocześnie, będą grać w gry online (BattleMail). Telefon obsługuje nowy standard krótkich wiadomości - EMS. Telefon ma zastąpić model C35i. Będzie dostępny w sprzedaży w październiku.

Inne dane:

  • słownik T9

  • alarm wibracyjny

  • waga - 107g

  • "przypominacz"

  • objętość - 82 cm3

  • czas czuwania - 200h

  • czas rozmów - 300 minut

  • standardowo dostępne kolory: oriental blue, African grey.

Opinie:

Opinie archiwalne (29):

Komentuj

Komentarze / 29

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tombol pisze: 2001-09-15 00:25
    Telefonik jest świetny. Już wcześniej widziałem jego opisy i zdjęcia. Czy to oznacza totalny koniec serii C/M/S 35???... Era podobno go ma proponować od października 2001, ale od którego dnia to nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUSA pisze: 2001-09-15 00:33
    Ciekawe tylko jaką będzie mieć baterię? Czy Niklowo wodorkową, która w C35i wytrzymuje najwyżej 3 dni, czy litowo jonową o zwiększonej pojemności?
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-15 00:35
    uuu! Okazuje się że rynek masowy to nie w Polsce.... w ofercie Siemensa na ten kraj go niestety nie ma! Ciekawe jakie układy ma Era, bo na KST zapewniali że będzie od przyszłego miesiąca.
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-15 01:04
    Plusa: Bateria standardowa jest litowo-jonowa o pojemmności 840mAh. Maksymalnie zapewni 9 dni czuwania (ok.220 godzin).
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-09-15 09:49
    nawet spoko - ale wszyscy mowicie o erze.a co z plusem?
    0
  • Users Avatars Mini
    mapal pisze: 2001-09-15 12:08
    Co do casu czuwania, Siemens łże jak pies. C35 i M35 ma wg producenta 180h, a praktycznie można z tego osiągnąć około 50%. A gadka, że to zależy od parametrów sieci to pieprzenie w bambus. Owszem, jest to prawdą, ale nie aż do tego stopnia. Miałem już dwie Nokie, Eryka i Motkę i podawany przez producenta czas czuwania nie różnił się w praktyce więcej niz 10%. Teraz mam M35 i jestem pod tym względem mocno zdegustowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2001-09-15 12:53
    Ten aparat jest brzydki... mi się nie podoba... wygląd taki alcatelowaty ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mj pisze: 2001-09-15 15:20
    T9 bedzi po polsku?
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-15 15:34
    To co napisał mapal to czysta prawda. Sam chciałem coś takiego dodać, ale jeszcze nie mam doświadczeń z tym modelem telefonu więc się wstrzymałem. Podawane przez Siemensa wartości czasu pracy na załadowanej baterii mają sie nijak do rzeczywistości. M35 rozładowuje się max. po 3 dniach samego czuwania - tj. 72 godziny. Natommiast ze standardową baterią 500 mAh miał być ładowany raz na tydzień (180 godzin). Najlepsze że nawet z baterią EXTRA CAPACITY żaden nie pochodzi nawet 5 dni! Nie chcę używać mocnych słów - ale to oszustwo!!! W Motoroli v2288 czas pracy zgodził mi się nawet co do godziny. Co do wyglądu to sprawa gustu - a w tych sprawach nie ma dyskusji. Szczerze to ME45 mi się bardziej podoba... T9 będzie po polsku i to nawet od początku.
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2001-09-15 16:17
    Telefon jest świetny, swoją drogą, już najwyższy czas na następce C35i. Niestety nie poczytałem jeszcze dokładnie o jego nowych parametrach więc nie będę o nim jeszcze dyskutował. Ale wygląd póki co, naprawdę zwala z nóg. Pozdrowienia! P.S. Zgadzam się z tombolą i mapalem, Siemens cosik tu kantuje z tymi czsami czuwania (miałem Siemensa C35i pół roku i faktycznie czasy się mocno różniły).
    0
  • Users Avatars Mini
    Antenicz pisze: 2001-09-15 20:14
    Wygląda jak mydelniczka Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadiusz Zawisza\ pisze: 2001-09-15 21:16
    Witam! Jakze pieknie wyglada podswetlenie tych aparatow! Jaki wyrazny i wspanialy jest wyswietlacz. Mam C35i i na zdjeciach wspanialy zielony kolor zalewa wyjatkowo kontrastowy screen. A w rzeczywistosci? Tragedia i porazka!!! W dzien nie widac podswietlenia a w nocy ledwo widac litery. Jezeli tak bedzie w tych nowych C45 to ja dziekuje. A tak swoja droga to jak jest w SL45?
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-16 00:25
    Właśnie Arkadiusz! Z ust mi to wyjąłeś... Na zdjęciach Siemensy mają podświetlenie co najmniej jak Ericsson z technologią TIMEX Indiglo (TM). W rzeczywistości dwie małe diody w tym chyba jedna spalona. Żaden inny telefon nie ma tak badziewnego podświetlania jak Siemens. Prawdopodobnie w tych modelach nic nie poprawili, bo zawsze na reklamach widać najwyraźniej to czego nie ma. A co do SL45 - takie same odczucia. W dzień widać, w nocy tyko w oświetlonych pomieszczeniach. Proponuję Erze dodawać małą latarkę zamiast materaca do wszystkich Siemensów. DNO!
    0
  • Users Avatars Mini
    barney pisze: 2001-09-16 14:19
    Siemens C35i wcale mi sie nie podobał ale C45 jest wspaniały , mie nie obchodzi bateria czy podswietlenie a z tym poswietleniem nie wiem co wam chodzi bo miałem Siemens S8 i miał normalne podswietlenie
    0
  • Users Avatars Mini
    ayk pisze: 2001-09-16 14:29
    Mialem kiedys klienta, ktory postanowil zlozyc reklamacje na C35 bo mu nie wytrzymywal czasu podanego na opisowce telefonu. Wyslalismy aparacik a Laboratorium odeslalo z adnotacja, ze wytrzymuje te 180 godz w optymalnych warunkach przy max zasiegu i podali nawet o ile minut skraca sie czuwanie przy nacisnieciu klawisza z zalaczanym dzwiekiem klawiatury i podswietlaniem ekranu. Wychodzilo tam, ze napisanie jednego SMSa skracalo czuwanie o ok. 1/2 dnia! Dokladnie nie pamietam bo bylo to dosc dawno ja jeszcze C35 kosztowaly sporo pieniazkow. Uzywalem takiego jako sluzbowy i przy dosc intensywnych rozmowach musialem go ladowac co dzien!!!!! Na standardowej baterii ten telefon jest do nitschego.
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-16 16:22
    Zgadza się - 180 godzin w optymalnych warunkach. To dowodzi tylko tego że Polscy operatorzy nie zapewniają nawet w 20% opytmalnych warunków? Skoro ma wytrzymać tylko leżąc sobie w jednym miejscu i nic nie robiąc 180 godzin a wytrzymuje ok.60-70 godzin, to ile będzie działał jak wsiądę z nim do pociągu, i przejadę się kawałek, przez miejsca gdzie nie ma pokrycia sieci itd... (10 godzin?!) Fajne wnioski - skoro 1/2 ucieka na 1 SMSa, to C35 jest zdolny do wyłania 15 SMSów przy optymalnych warunkach ze świeżej baterii? DOBRE!!! barney: W S8 było trochę inaczej rozwiązanie podświetlanie - teraz jest subtelnie bardziej energooszczędne. Twoja wypowiedź jest jakoby obok głównego wątku. Nie zajmujmy się antykami.
    0
  • Users Avatars Mini
    tombola pisze: 2001-09-16 16:23
    AYK: te baterie o podwyższonej pojemności są według opini kilku znanych mi osób również co najmniej do niczego. Jedyne dobre rozwiązanie to dwie baterie dobrze naładowane - wystarczą na cały dzień pracy tego telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-09-17 02:02
    Nawet jak ktoś na tych łamach nazwie mnie burakiem, dresem czy innym "sprawnym inaczej", to dalej twierdze, ze zanim Siemens zacznie przekonywać mniej lub bardziej użytecznymi bajerami, to najpierw niech rozwiąże problemy podstawowe. A) bateria - POPIERAM mój brat skusił sie na C35 i po tygodniu max wściekły kupił dużą baterię (1000 mAh Li-Io czy coś takiego) b) kompletnie porąbane menu - jak dla mnie mniej logiczne ma tylko Sagem. wspomniany brachol jako jedyną przewage M35 nadwiekową 6110 z litową baterią wymienił fakt, ze jest mniejszy. A w ogóle to oferta telefonów w promocjach jest taka sobie... poniżej 200 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    BOOM pisze: 2001-09-17 02:32
    ciekawe ile bedzie kosztowal(o ile wejdie na Polski rynek)? Mozna wprowadzac melodyjki i wygaszacze,to jeszcze jedno pytanie ile bedzie kosztowal kabelek iw ktorym roku bedzie go mozna kupic!!! Ten telefon w polsce ukaze sie nie wczesniej jak w drugiej polowie 2002(oczywiscie przy wsprzyjajacych wiatrach).
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł Z pisze: 2001-09-17 03:31
    Krąży fałszywa opinia że menu Motoroli jest nielogiczne, tymczasem nie widziałem czegoś bardziej dobijającego niż menu w Siemensach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cin501 pisze: 2001-09-17 11:50
    Sorry ze nie na temat, ale czy gsm-online zamierza na stale wprowadzic te banery w news'ach? Wiem ze to reklama i tak dalej, ale to troche irytujace.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2001-09-17 14:28
    krytyka Siemensów odnośnie jakości podświetlenia wyświetlacza jest w pełni uzasadniona, sam mam s 35, i w ciemności podświetlenie można nazwać wyjątkowo nastrojowym (świeczka), nie mogę jednak zgodzić się z krytyką dotyczącą baterii, (c 25 i s 35, które użytkowałem trzymały parametry podane przez producenta); jak też z krytyką dotyczącą menu, dla mnie w obu w/w aparatach jest w ono w pełni logiczne i zrozumiałe, czego nie można np. powiedzieć o menu Panasonica GD 93. Ma on za to podświetlenie pierwsza klasa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2001-09-17 14:39
    Moim zdaniem żałosne jest, że producenci kopiują rozwiązania Nokii (panele,logo, dzwonki), a nie mogą wymyślić jakichś swoich pomysłów. Potwierdzam fatalne zdanie o bateriach w serii 35, dodatkowo w Sienmensach wqrza mnie maxymalnie cell info wyswietlające się naprzemian z takimi minusami... Wqrzające! I info o przyjściu smsa które wyświetla się zbyt długo, szczególnie jeśli przychodzi kilka smsów jeden po drugim. Za to menu-pzesadzacie, moim zdaniem lepsze niż w Erykach. Aaa jeszcze jedno: nie wiedzieć czemu jak sie ma kartę PlusMEGA to lewemu podłużnemu klawiszowi nie można przypisac innej funkcji niż plusMEGa :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    mapal pisze: 2001-09-17 19:38
    marcin: c25 i s35 to nie m35 i c35
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2001-09-18 12:20
    do mapala: wydawało mi się, iż dyskusja dotyczyła parametrów podawanych przez Siemensa jako producenta telefonów kom.; z serią 35 rzeczywiście nie miałem do czynienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pazdzioch pisze: 2001-09-22 21:06
    A mi się nowy Siemens bardzo podoba.... Nie jest to taki telefon, którego bym używał, ale jest ładny i wcale nie jest podobny do Alcateli...
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2001-09-23 04:00
    Tombola napisał: "A co do SL45 - takie same odczucia. W dzień widać, w nocy tyko w oświetlonych pomieszczeniach." Poważnie ??? Może miałeś do czynienia z egzemplarzem, gdzie podświetlenie było całkiem wyłączone ?? Używam SL45 BARDZO intensywnie i ma najlepszy wyświetlacz jaki w życiu widziałem. W dzień - zajebiście kontrastowy i czytelny; w nocy bez żadnych problemów, można igłę w jego świetle nawlekać grając w Wacko na przykład. Nie spotkałem się z równie dobrym wyświetlaczem, co w SL45. Ale zgadzam się, że podświetlenie w c35i to syf straszliwy...
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-06 15:03
    BARDZO FAJNY MODEL
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-10-31 02:48
    ten telefon bedzie mial NiMh 550 mAm batke, wiec nic nowego od x35, znowu beda z nia problemy, uzywam teraz z przymusu(zastepczo) 5110 , huh, czasem nie wiem co to ladowarka
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: