Siemens pokazał usługę ComAssistant

Newsy
Żródło: Siemens
Opinie: 4

Siemens zaprezentował oprogramowanie ComAssistant - zestaw funkcji do obsługi komunikacji z wykorzystaniem informacji o dostępności abonentów, takich jak automatyczne kierowanie wywołań czy filtry komunikacyjne oparte na regułach.

Wykorzystująca przeglądarkę internetową aplikacja ComAssistant umożliwia abonentom filtrowanie i kierowanie wywołań oraz wiadomości głosowych w czasie rzeczywistym. ComAssistant zapewnia łatwy dostęp do funkcji telefonicznych - za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej użytkownicy mogą określać różne profile, reguły przekierowywania wywołań i ich zmienne oraz urządzenia docelowe.

Usługodawcy i ich klienci korporacyjni mogą skorzystać z następujących zalet aplikacji ComAssistant:

  • Aplikacja kliencka oparta wyłącznie na standardowej przeglądarce internetowej, bez jakichkolwiek powiązań i zależności od apletów Java, dająca łatwy dostęp do funkcji telefonicznych z dowolnej przeglądarki;

  • Pełna integracja z używaną w korporacji infrastrukturą telekomunikacyjną, aplikacjami i urządzeniami, na przykład bezprzewodowymi;

  • Uniwersalny zestaw narzędzi programistycznych, umożliwiający usługodawcom łatwe dostosowywanie graficznych interfejsów użytkownika i oferowanie markowych rozwiązań oraz czerpanie przychodów z reklam (banerów);

  • Możliwości integracji z wydajnym protokołem LDAP, niezbędnej dla klientów firmowych, używających korporacyjnych książek telefonicznych, spisów użytkowników aplikacji grupowych i innych list adresowych;

  • Obsługa do 100 000 użytkowników.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: