Agencja PEPPERMINT przygotowała akcję BTL wspierającą launch nowego modelu telefonu komórkowego Siemens M65 z akcesorium Bike-o-meter. W drugi weekend września w wybranych centrach handlowych, kinach i galeriach w całej Polsce rozpoczął się cykl eventów promujących ten model telefonu.
Podczas eventów prezentujących telefon M65 w centrach handlowych, kinach i galeriach, klienci mogą sprawdzić swoje możliwości i pobić rekord dnia - najdłuższą odległość przejechaną na rowerze treningowym w ciągu 1 minuty.
Czas i dystans mierzony jest za pomocą Bike-o-Metra (zestaw rowerowy do telefonu M65). W każdej lokalizacji event potrwa 2 dni (sobota i niedziela). Dla osób, które pobiją rekord dnia przewidziano nagrody. Podczas eventu hostessy zapraszają klientów do udziału w zabawie, aktywnie prezentują telefon wraz z Bike-o-Metrem.
Celem akcji jest zainteresowanie sprzedawców i potencjalnych klientów nowym modelem Siemens M65 z Bike-o-Metrem, zaprezentowanie w rzeczywistych warunkach możliwości technicznych telefonu i zachęcenie do samodzielnego testowania. Akcja potrwa do 10 października.