Siemens zdobył nagrodę stowarzyszenia SAMA

Newsy
Żródło: Siemens
Opinie: 10

Siemens Information and Communications zdobył prestiżową nagrodę Performance Award 2003 przyznawaną przez stowarzyszenie SAMA (Strategic Account Management Association). Jest to nagroda przyznawana co roku za optymalne zarządzanie klientami strategicznymi. Ponadto członek zarządu grupy IC Networks, Andy Mattes, został wybrany menedżerem roku. Nagrody te potwierdzają, że Siemens zyskał sobie w ciągu ostatnich lat uznanie branży za precyzyjne dostosowanie swojej działalności do potrzeb klienta. Kluczowe aspekty wdrożonego przez Siemensa programu CAM (Corporate Account Management - zarządzanie kontaktami z klientami korporacyjnymi) zostały opracowane we współpracy z klientami. Stąd też wywodzi się jego wyjątkowa skuteczność. Nagroda ta stanowi ważny punkt zwrotny w strategii Siemensa zmierzającej do stworzenia firmy w pełni nastawionej na potrzeby klienta.

SAMA to globalne stowarzyszenie skupiające ponad 2 200 dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, uniwersytetów i firm konsultingowych. Celem jego działania jest poprawa współpracy pomiędzy firmami a ich klientami. Stowarzyszenie zapewnia swoim członkom bazę wiedzy, szkoleń i najlepszych praktyk postępowania, niezbędnych do skutecznego zarządzania kontaktami z klientem w skali globalnej. Tegoroczną nagrodę Performance Award przyznano firmie Siemens Information and Communications za wzorowe wdrożenie programu CAM (Corporate Account Management). W programie tym do obsługi klientów korporacyjnych przydzielono jeden zespół wykonujący wiele funkcji. Integruje on obsługę ofert, rozwiązań i usług grup I&C: IC Networks, IC Mobile, Siemens Business Services oraz spółki joint-venture Fujitsu Siemens Computers. Program ten stanowi element koncepcji optymalizacji top+, obejmującej całą firmę Siemens. Zapewnia on atrakcyjny w formie, globalny, kompleksowy kontakt z I&C oraz wydajną, nastawioną na klienta strukturę organizacyjną. Jednym z przykładów jest Account Team Portal (ATP), który umożliwia zintegrowane planowanie kontaktów z klientem w skali globalnej. Rozwiązanie to zostało już przetestowane przez liczne firmy.

Nagrodę "Menedżera Roku" przyznano Andy'emu Mattesowi w uznaniu jego osobistego wkładu w program Account Management jako inicjatora, lidera oraz trenera kształtującego i wdrażającego tę inicjatywę.

"Otrzymanie tego wyróżnienia to dla mnie wielki zaszczyt" - powiedział Andy Mattes na oficjalnej ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się w Orlando na Florydzie w środę 7 maja. "Chcę jednak coś od razu wyjaśnić. Chociaż zwyczajem jest, że nagrodę odbiera jednostka, muszę przyznać, iż należy się ona całej kadrze kierowniczej Siemensa. Włożyli oni swoje serce, duszę, czas i energię w uczynienie tego programu jednym z najlepszych w swoim rodzaju". 

Siemens Information and Communications składa się z Information and Communication Networks (ICN), Information and Communication Mobile (ICM) oraz Siemens Business Services.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: