Siemens przedstawił wyniki wpływu swojej działalności sponsoringowej na znajomość własnej marki. W Hiszpanii 62 na 100 osób znało markę Siemens właśnie jako sponsora drużyny piłkarskiej - o ponad połowę więcej niż rok wcześniej. Udział Siemensa w hiszpańskim rynku sprzedaży telefonów komórkowych wzrósł z 17 do 21 % w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a Siemens przesunął się z 3 na 2 pozycję na lokalnym rynku. Wspomagana znajomość marki wzrosła z 81 do 84 %. Takie dane ogłosił Rolf Beisswanger zajmujący się w niemieckim koncernie sponsoringiem. Dobre wyniki do efekt sponsoringu zespołu Real Madrid. Ronaldo grający w Realu wpłynął również znacząco na wzrost udziału Siemensa w brazylijskim rynku telefonii komórkowej. Niemiecki koncern sprzedaje tam ponad 60 % wszystkich telefonów. Siemens sponsoruje także chińską ligę i drużynę narodową. Niemiecki producent jest też rozpoznawany przez 50% fanów Formuły 1 - Siemens sponsoruje zespół West McLaren Mercedes.