Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię świąteczną Simplus Team – „Mnisi”. Celem kampanii jest przedstawienie najlepszej na rynku ceny za SMSa oraz prezentacja oferty świątecznej - Zestawu Simplus Team z telefonem w specjalnej, promocyjnej cenie.
Pomysł kampanii polega na przedstawieniu mnichów z zakonu objętego regułą milczenia. Mnisi zasiadają w sali zgromadzeń i zaczynają się ze sobą porozumiewać za pomocą SMS-ów. W efekcie wywiązuje się żywiołowa dyskusja. Z tym, że bez słów. Jeden z mnichów nie wytrzymuje i wykrzykuje z siebie słowa. Sceny filmu nakręcone zostały w murach zamku w Malborku. Naturalna scenografia stworzyła niesamowitą atmosferę zakonu. Średniowieczne krużganki, sala z autentycznym, gotyckim sklepieniem oraz świeczniki pamiętające sceny z filmu „Krzyżacy” robią duże wrażenie. Całości dopełnia przestrzenny dźwięk – efekt wielogodzinnej pracy w studiu.
Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego, (emitowanego od 20.11- do 23.12) kampania będzie wspierana w radiu, prasie, (od 24.11) na outdoorze (od 01.12) i w Internecie (od 20.11- 23.12) oraz dodatkowo materiałami BTL w punktach sprzedaży.