Simplus został partnerem zapunktowani.pl - największej akcji promocyjnej organizowanej przez Coca-Cola Poland Services. Celem współpracy jest zaprezentowanie marki Simplus jako lidera wykorzystującego niestandardowe kanały do komunikacji z grupą celową, wybiegające poza zakres usług telefonicznych i wpisujące się w styl życia konsumentów. W ramach partnerstwa Simplus funduje wszystkim uczestnikom promocji cotygodniowe nagrody – doładowanie konta! Akcja zapunktowani.pl potrwa do końca roku.
Coca-Cola Services Poland wystartowała z najnowszą edycją promocji zapunktowani.pl, w ramach której co tydzień można wygrać atrakcyjne i różnorodne nagrody. Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy zbierać kody z nakrętek napojów produkowanych przez Coca-Cola i wymieniać je na punkty. Jedną z nagród jest doładowanie konta o wartości 10 zł w Simplusie. By otrzymać nagrodę należy uzbierać zaledwie 30 punktów.
„Simplus jest od lat liderem wśród usług pre-paidowych i chce umacniać tę pozycję. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć zasięg naszej obecności w życiu konsumenta przez niestandardowe partnerstwo z jednym z największych programów konsumenckich zapunktowani.pl. Wraz z rozwojem rynku nasze usługi nie ograniczają się tylko do oferowania połączeń czy wysyłania SMS-ów, ale także pozwalają korzystać z różnych obszarów życia, stając się jednocześnie jego ważną oraz naturalną częścią” – mówi Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel S.A.