UPC Biznes udostępnia usługę telefonii stacjonarnej na łączach SIP TRUNK. SIP TRUNK jest następcą stosowanej dziś technologii ISDN PRA, wykorzystywanej przez właścicieli, głównie średnich i dużych firm, do podłączenia własnych centrali telefonicznych.
Łącze telefoniczne SIP TRUNK pozwala na dowolną liczbę połączeń jednorazowych w ramach pojedynczego łącza, dzięki czemu skalowalność rozwiązania, w tym także kosztów udostępnienia łączy SIP TRUNK, jest na tyle szeroka, że mogą wykorzystywać je wszystkie firmy, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności.
UPC Biznes udostępnia łącza SIP TRUNK zarówno na sieci światłowodowej, jak i koncentrycznej, dzięki czemu zasięg usługi jest bardzo szeroki. Koszty połączeń telefonicznych oraz ich elastyczne dopasowanie do potrzeb firmy uzgadniane jest indywidualnie z opiekunem klienta.
SIP TRUNK (Session Initiation Protocol) jest protokołem komunikacyjnym stosowanym w sieciach IP wykorzystywanym do transmisji głosu. Stosowany jest głównie do celów połączeń central telefonicznych obsługujących interfejs SIP TRUNK (PABX) klientów z siecią operatora, a także w połączeniach sieci między operatorami telekomunikacyjnymi.