UKE odzyskało dla konsumentów ponad 400 tys. zł

Newsy
Opinie: 0
UKE odzyskało dla konsumentów ponad 400 tys. zł

UKE przygotowało raport dotyczący pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (ADR) w 2019 r.

Problemy z zawarciem, zmianą warunków umowy i opłaty za usługi realizowane w roamingu – to wybrane zagadnienia, z jakimi wnioskodawcy zwracali się w 2019 roku do UKE w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w zakresie usług telekomunikacyjnych.

Postępowania takie mają na celu polubowne rozwiązanie sporów między wnioskodawcą a przedsiębiorcą i opierają się na dobrej woli i chęci porozumienia stron. Zapraszamy do zapoznania się ze sprawozdaniem dostępnym w załączonym materiale.

UKE w polubownym rozwiązywaniu sporów (ADR) odzyskało w ubiegłym roku dla konsumentów ponad 400 tys. zł. W całym 2019 roku wpłynęło do urzędu ponad tysiąc wniosków o wszczęcie takiego postępowania w zakresie usług telekomunikacyjnych.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: