AXA Partners CEE (część Grupy AXA) we współpracy z Škoda Auto zaoferowała na początku tego roku zniżkę na ubezpieczenie podróżne bezpośrednio przez system informacyjno-rozrywkowy w wybranych pojazdach na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.
Škoda Auto uruchomiła wcześniej aplikację Offers, dostępną dla kierowców z systemami informacyjno-rozrywkowymi online.
Aplikacja ta działa jak cyfrowy kupon, który pokazuje kierowcom dostępne zniżki w zależności od lokalizacji ich samochodu. Mogą to być zniżki na produkty Škoda Auto, a także inne przydatne usługi dla kierowców, takie jak ubezpieczenie podróżne. Oferty te można teraz również wyświetlić na mapie w aplikacji MyŠkoda, jeśli partner posiada fizyczne oddziały.
Wspólna kampania oferowała kierowcom zniżkę 55% na ubezpieczenie turystyczne AXA.
Aplikacja Offers może przekierować użytkowników na stronę internetową lub wysłać im kod rabatowy pocztą elektroniczną, ale w tym przypadku wykorzystano trzecią opcję: interaktywne karty cyfrowe firmy Yourpass.
Te cyfrowe karty są dostępne w Apple Wallet i Google Wallet i pozwalają klientom mieć zawsze pod ręką wszystkie istotne informacje o swoim ubezpieczeniu. Po zeskanowaniu kodu w aplikacji kierowcy zapisywali kartę w swoim portfelu mobilnym, a następnie używali jej do zakupu ubezpieczenia. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość aktualizacji karty, wysyłania powiadomień i utrzymywania bezpośredniej komunikacji z klientem.
W sumie kampania wygenerowała prawie 400 000 wyświetleń w Czechach, Słowacji i Niemczech, a współczynnik klikalności strony docelowej wyniósł 3%.
„Biorąc pod uwagę sukces fazy pilotażowej, zdecydowaliśmy się kontynuować kampanię i zaoferować kierowcom możliwość wykupienia ubezpieczenia podróżnego również na letnie wyjazdy” — Petra Kamenická Kotalová (dyrektor ds. e-commerce i marketingu w regionie CEE, AXA Partners CEE).