SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety

Newsy
Opinie: 5

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

SkyCash i PKP Intercity rozpoczęły pilotaż nowego narzędzia umożliwiającego kupowanie biletów przez komórkę. Rozwiązanie umożliwia zakup kilku biletów w jednej transakcji i działa przez całą dobę. Użytkownicy aplikacji otrzymują również fakturę VAT.

Rozwiązanie, które jest w fazie testów, pozwala zaoszczędzić czas, oferując jednocześnie dodatkowe usługi, jak płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkowanie w kilkudziesięciu miastach, wypłacanie gotówki z bankomatów, przelewy na numer telefonu czy zakup biletów do kina. Za pomocą aplikacji będzie można kupować bilety na wszystkie połączenia krajowe PKP Intercity, obsługiwane przez pociągi EIC oraz TLK. Start usługi zaplanowano na przełom listopada i grudnia 2014 roku.

- Rozwijamy nowoczesne kanały sprzedaży, które oszczędzają czas naszych Klientów i ułatwiają im planowanie podróży – podkreśla Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.

Użytkownicy aplikacji SkyCash wyszukują połączenie oraz określają parametry, np. liczbę biletów, rodzaj zniżki, klasę czy rodzaj wagonu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash ich bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce „Kontrola”. Tym samym, podczas podróży nie muszą mieć połączenia z Internetem. Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail. Osoby korzystające ze SkyCash będą mogli wybrać opcję zakupu biletów wraz z fakturą VAT. Aplikacja obejmuje również szybką i wygodną opcję ich zwrotu, bez konieczności udawania się do dworcowej kasy.

- Rozwiązanie pozwoli pasażerom PKP Intercity kupować bilety przez komórkę 24 godziny na dobę – powiedział Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash. – W wielu miastach, w których pociągi PKP Intercity są codziennie obecne, system oferuje również płatności za parkowanie i bilety komunikacji miejskiej. Wystarczy raz zapłacić komórką za podróż, aby na zawsze zapomnieć o papierowych biletach. Sprawia to wygoda naszego rozwiązania – podsumowuje Tomasz Krajewski.

Bezpłatną aplikację można pobrać wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com, wysyłając pustego SMS-a na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub korzystając z dedykowanego sklepu z aplikacjami. Obecni użytkownicy będą mogli korzystać z nowej usługi bezpośrednio po uruchomieniu SkyCash, bez konieczności przeprowadzania dodatkowej aktualizacji.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2014-11-03 13:38
    https://www.skycash.com/cennik.html polecam lekturę
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-11-03 13:51
    PKP Intercity to bardzo dziwna firma i nawet Pani Szopowska o tym wie.
    1
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-11-03 14:02
    Kto stał godzinę w kolejce ten doceni każde takie rozwiązanie.
    2
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2014-11-03 18:22
    @Gość I cóż z lektury tego cennika wynika? Że SkyCash pobiera opłatę za opłacanie rachunków poprzez system lub przelew do innego użytkownika tego systemu? Nie rozumiem zdziwienia!
    0
  • Users Avatars Mini
    rustow pisze: 2014-11-04 07:25
    Używam długo skycash i polecam.Jedna z niewielu aplikacji, której twórcy zadbali o intuicyjność i prostotę działania.Jednocześnie system żyję bo cały czas pozyskuje nowych partnerów.Oby tak dalej :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: