23 kwietnia serwis SkyShowtime wprowadza nowy plan subskrypcji z reklamami.
Paramount będzie wyłącznym przedstawicielem serwisu SkyShowtime w zakresie sprzedaży reklam.
Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna (ponad 20 europejskich rynków).
Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia.
SkyShowtime stanie się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomi subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.
Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.