Słoik - nowa kampania reklamowa Plush na kartę (wideo)

Newsy
Opinie: 4

Dziś wystartowała nowa kampania reklamowa Plush na kartę.

 

Metryczka kampanii:

1. Kampania: Plush na kartę
2. Nazwa reklamy: Słoik
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends
5. Autor scenariusza: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
6. Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
7. Kompozytor muzyki: Maya Monique de La Vega/Kurt G. Hoffman
8. Tutył utworu: "Captain Trap A Ho”
9. Producent: Ryszard Kłosowski
10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11. Postprodukcja: Human Arc
12. Dom mediowy: Media Direction OMD
13. Media: TV, Internet. Radio, OOH (citylighty)
14. Start kampanii: 16.03.2015

Plakat:

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2015-03-17 18:41
    Ciekawa oferta z tego Plusha się zrobiła. Tanio, dużo, a do tego fejs i instagram za darmo. To dla tych, co póki co kasy za dużo nie mają, istotne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz Goraj pisze: 2015-03-17 22:18
    Śmieszą mnie te ich dwuznaczności językowe w reklamach :) Generalnie ciekawa oferta, na czasie. Plush okazał się jednym z bardziej interesujących projektów na rynku mobilnym, widać, że zwracają uwagę na potrzeby młodych ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    danik pisze: 2015-03-17 23:24
    Reklama reklamą. Dobra oferta sama zareklamuje się. Plush powstał na potrzeby konkurowania z nju. Zaoferowali różne opcje i tu jest klucz do sukcesu. Ceny oczywiście mają znaczenie swoją drogą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janusz Góra pisze: 2015-03-20 14:44
    syn od pewnego czasu ma tego Plusha (ja mam ofertę w Plus, akurat tak się złożyło, że był telefon w promocji) i trzeba przyznać, że to naprawdę dobra propozycja dla młodych. Ja nie korzystam z tych Facebooków i innych, ale syn ze znajomymi kontaktuje się głównie przez podobne serwisy, więc Plush jest idealny m.in. dla takich jak oni.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: