SM-MEDIA współpracuje z PRO Media House

Newsy
Żródło: PRO Media House
Opinie: 2

SM-MEDIA powierzyło PRO Media House obsługę medialną zaplanowanej na 2005 rok kampanii reklamowej, która ma promować nową usługę telekomunikacyjną.

"Ze względu na ściśle określoną grupę docelową i selektywny zasięg terytorialny planowanej kampanii zdecydowaliśmy się na wybór mediów PRO, jako najbardziej efektywnego kanału komunikacji. Liczymy, że doświadczenie PRO Media House pozwoli nam w maksymalny sposób wykorzystać potencjał tych mediów w zakresie precyzyjnego dotarcia do odbiorców" - powiedziała Iwona Rudolf, Specjalista ds. Marketingu w SM-MEDIA SA.

PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w planowaniu mediów PRO i zarazem twórca tej kategorii. Firma jest zorientowana na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-02-09 14:54
    PRO media, czyli (P)rasa, (R)adio, (O)utdoor.. ciekawe co z tego wyjdzie? bo jak na razie to widzialem reklame.. ich samych! :-) no i ciekawe co to bedzie za "nowa usluga telekomunikacyjna" i ta "scisle okreslona grupa docelowa"? polkomtel chce wprowadzic SS2? a moze "UMTS"? :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-09 16:19
    mozna zarabiac na posrednictwie :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: