Smart Store Orange na Pańskiej

Newsy
Opinie: 23
Smart Store Orange na Pańskiej

Orange otworzy jutro w Warszawie drugi w Europie i pierwszy w Polsce Smart Store Orange. W ciągu najbliższych miesięcy ma ich w Polsce powstać około 10. Są także plany, aby w Warszawie powstał pierwszy Orange Megastore o powierzchni 500-600 metrów.

Smart Store Orange będzie działał przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie. W tym miejscu był pierwszy w historii salon Centertela i siedziba tej firmy.

Przestrzeń Orange Smart Store ze względu na niezbyt dużą powierzchnię salonu jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma . Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji, gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami - sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.).

Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.



Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em.

Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC – skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.

Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób.

W strefie mobilnej, klienci będą mogli przetestować nowości, w tym telefony, tablety i różne gadżety. Z pomocą konsultantów będą mogli dobrać sprzęt, który im najbardziej odpowiada. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami do wirtualnej rzeczywistości, smart watch-ami, smart bandami, bezprzewodowymi ładowarkami indukcyjnymi czy technologią druku 3D.

W salonie dostępna będzie także szeroka gama blisko 250 rodzajów akcesoriów – etui, ładowarki, słuchawki, głośniki, czy zestawy głośnomówiące.

Smart Store przyjazny jest także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci. Z pewnością spodoba im się możliwość zabawy w przytulnej, domowej strefie rozrywki, np. grając gry na PlayStation 3, czy wypróbowanie możliwości smartfonów i tabletów.

W kasie Smart Store można opłacić różne rachunki – nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne. Jako jedyny salon w Polsce będzie realizował płatności za pomocą punktów Payback.

Pierwszy Smart Store Orange powstał w Rumunii w marcu br., już wkrótce uruchomione będą dwa kolejne: jeden we Francji, drugi w Hiszpanii.

Wideo:

Galeria:

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2015-04-27 14:15
    kicha straszna ! nie ma się czym podniecać!
    4
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-04-27 14:18
    kicha? salon wyglada pieknie!
    -3
  • Users Avatars Mini
    Paweł Nyczaj pisze: 2015-04-27 15:06
    Ciekawe, czy jest stanowisko Orange Finanse, bo aż się prosi nie tylko o możliwość zapłacenia rachunków, ale także o zakładanie kont w mBanku (bo Orange Finanse to brandowana oferta mBanku). Druga sprawa to kwestia rozdawanych, a w zasadzie wypożyczanych klientom tabletów. Mam nadzieję, że mają one wbudowany tag NFC i w razie zbliżania się tabletu do dziwi rozlegnie się alarm a oprogramowanie tabletu zostanie zablokowane. Ludzie miewają bowiem różne pomysły i wypożyczany tablet trzeba odpowiednio zabezpieczyć. No i zapewne nie jest to model wielkiej wartości.
    0
  • Users Avatars Mini
    stefss pisze: 2015-04-27 16:01
    Zaintrygowała mnie informacja o możliwości wydrukowania sobie w 3D dopasowanego etui (plecków?). Kto może przygotować odpowiedni plik i czy jest przewidziana jakaś pomoc?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek M pisze: 2015-04-27 16:03
    Bardzo ciekawie zrobiony salon, najbardziej multimedialny i nareszcie można kupić słuchawki do smartfona w klasie premium :) Widziałem Sennheisery - to już coś w Orange :) A narzekaczy zawsze się stado znajdzie..tylko czekać na kolejnych..
    -1
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2015-04-27 16:05
    Co z tego że otwarli coś skoro sieć ledwo chodzi a ludzie techniczni zostali i zostają zwalniani? Orange robi tylko piękny wizerunek na zdjęciach od wewnątrz wygląda to katastrofalnie.
    2
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-04-27 18:02
    Dziś będziesz panem bo kupujesz na pańskiej a jutro biedakiem bo dostaniesz rachunek. JA tam nic nadzwyczajnego nie widzę. Po prostu dostosowali sie do miasta. że niby mebelki i telewizorek wstawili ? to ma być nowoczesność ? że niby dają tablet jako przewodnik? a co można sie zgubic?
    1
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2015-04-27 18:40
    Ciekaw jestem, czy pracownicy tego salonu zarabiają więcej z tytułu tego, że jest on taki wypasiony? O ile mnie intuicja nie myli, to mają pewnie max 12 PLN brutto za godzinę i umowę śmieciową w pakiecie. Ps. Hurra, niech żyje Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    pracownik salonu pisze: 2015-04-27 19:32
    Darku, na szczęście się mylisz :)
    2
  • Users Avatars Mini
    byly pracownik pisze: 2015-04-27 19:40
    ja zrezygnowałem z pracy w salonie. Za 6900 netto wcale łatwo sie nie żyje.....
    5
  • Users Avatars Mini
    hary pisze: 2015-04-27 21:44
    Taaak, pewnie punkt franszyzowy orange 8 zł za godzine i sądząc z wieku personelu łapanka do pracy z ulicy... , dowiedzieć się czegoś konkretnego a nie daj boże załatwić coś od ręki graniczy z cudem tak jak w innych SALONACH tej marki. Ale co tu wymagać ma być to salon sprzedaży, ludzie z przypadku mają sprzedawać, plany ilościowe są najważniejsze; brak szkoleń powoduje iż często klient uczy miły personel neostrady lub DSLa
    1
  • Users Avatars Mini
    przyszły pracownik pisze: 2015-04-27 21:46
    do byłego pracownika; skoro miałeś gdziś 6900 netto to po co szukałeś pracy w Orange, chciałeś jeszcze dorobić ???
    0
  • Users Avatars Mini
    lara pisze: 2015-04-27 21:49
    co tam Salon meble itp.... konkurencja zabiera klientów w marketach gdzie mają małe wyspy na korytarzach i robia to po cichu i skutecznie
    1
  • Users Avatars Mini
    Marcyś pisze: 2015-04-27 22:05
    Nic nowego. Takie rozwiązania widziałem już dawno w firmowce Plusa w waw przy Chmielnej.
    2
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2015-04-28 00:08
    Po co taki salon.... Nie mają na co wydawać pieniędzy. Zamiast tego powinni zmienić stosunek do klienta a także wsiąść się do roboty żeby nie było tyle reklamacji
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-28 00:25
    Bardzo się cieszymy że Warszawka jest zadowolona. To najważniejsze. To pokazuje tylko jeden trend - dla Orange liczy się Warszawka. Reszta precz...
    -3
  • Users Avatars Mini
    DarQ pisze: 2015-04-28 00:42
    Takie salony to widziałem w Stanach z 5 lat temu, nic specjalnego ,w oragne coś załatwić dobre im 30 dni roboczych nie starcza aby rozwiązać proste zgłoszenie,błędna fakturę itp ,a w salonie coś załatwisz, coś podobnego jest w Chorzowie od lat, jest recepcja ,pytanie obsługi w czym pomoc ,jak nowy abonament ,czy jakaś płatna usługa to się jest pierwszym w kolejce ,jak reklamacja ,wymiana karty to do kolejki i obsługa ma Cię w d......
    0
  • Users Avatars Mini
    klient wszystkich sieci pisze: 2015-04-28 01:12
    Ja jako konsument idę tam gdzie mam bliżej, nie będę jeździć kilometrów żeby iść sobie do wielkiego oddzialu. Pójdę tam gdzie mam najbliżej.
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-28 01:20
    Młoda ekipa obsługuje. Sama dzieciarnia - studenciarnia.
    1
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2015-04-28 03:13
    Oby naprawdę okazał się to krok w stronę obsługi posprzedażowej. Obecnie tragizm, plany, plany i plany, ma być kasa, ma być zysk po trupach. Szczególnie z buta traktuje się niedocenianą grupę klientów- osoby starsze, które potrzebują pomocy w różnych kwestiach. To właśnie starsi mają najgorsze taryfy, nieuruchomione bonusy i usługi obniżające koszty. Młody wyklika je sobie na smartfonie i skorzysta,starszy nie. To najlepsza i najbardziej wierna grupa klientów, powinno się o nią też zadbać.
    0
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2015-04-29 16:33
    fajnie, wreszcie będzie można sobie bez kolejki opłacić rachunek za telefon ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2015-04-29 16:35
    a tak na poważnie to nonsense. Kto i poco ma przychodzić do takiego sklepu?
    1
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2015-05-23 21:48
    a ekipa jakaś smutna
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: