Orange otworzy jutro w Warszawie drugi w Europie i pierwszy w Polsce Smart Store Orange. W ciągu najbliższych miesięcy ma ich w Polsce powstać około 10. Są także plany, aby w Warszawie powstał pierwszy Orange Megastore o powierzchni 500-600 metrów.
Smart Store Orange będzie działał przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie. W tym miejscu był pierwszy w historii salon Centertela i siedziba tej firmy.
Przestrzeń Orange Smart Store ze względu na niezbyt dużą powierzchnię salonu jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma . Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.
Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji, gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami - sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.).
Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.
Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em.
Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC – skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.
Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób.
W strefie mobilnej, klienci będą mogli przetestować nowości, w tym telefony, tablety i różne gadżety. Z pomocą konsultantów będą mogli dobrać sprzęt, który im najbardziej odpowiada. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami do wirtualnej rzeczywistości, smart watch-ami, smart bandami, bezprzewodowymi ładowarkami indukcyjnymi czy technologią druku 3D.
W salonie dostępna będzie także szeroka gama blisko 250 rodzajów akcesoriów – etui, ładowarki, słuchawki, głośniki, czy zestawy głośnomówiące.
Smart Store przyjazny jest także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci. Z pewnością spodoba im się możliwość zabawy w przytulnej, domowej strefie rozrywki, np. grając gry na PlayStation 3, czy wypróbowanie możliwości smartfonów i tabletów.
W kasie Smart Store można opłacić różne rachunki – nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne. Jako jedyny salon w Polsce będzie realizował płatności za pomocą punktów Payback.
Pierwszy Smart Store Orange powstał w Rumunii w marcu br., już wkrótce uruchomione będą dwa kolejne: jeden we Francji, drugi w Hiszpanii.
Wideo:
Galeria: