Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej oferty smartDOM.
Program będzie promowany pod hasłem Domowy Program Oszczędnościowy. Będzie on liczył dziewięć produktów i usług, które można łączyć i dzięki temu oszczędzić do 1000 zł rocznie.
W startującej kampanii, ambasadorowie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, opuszczą dom, wsiądą do kampera i ruszą w podróż po całym kraju. Ich misją będzie przekonanie wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze, w jak prosty sposób można zatrzymać dodatkowe pieniądze w domowym budżecie, aby spróbowali „zbudować” swój nowy, własny smartDOM. Kampania stawia na działania edukacyjne skierowane do nowych klientów, zachęcając ich do poznania Programu, i korzyści, jakie przynosi łączenie usług. Wstępem do niej były prowadzone już od 1 lutego działania teaserowe w telewizji oraz na nośnikach zewnętrznych.
Nowa platforma komunikacyjna i koncepcja kreatywna jest efektem prac Agencji Scholz & Friends Warszawa, która od nowego roku obsługuje markę smartDOM i jednocześnie odpowiada za kampanie marketingowe dla wszystkich usług telekomunikacyjnych Plusa.
Startująca kampania obejmie stacje telewizyjne – Polsat i kanały tematyczne oraz TVN, radio, m.in.: RMF, RMF Classic, RMF Classic i Total Time, a także działania w Internecie i outdoor. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada TFP, a za postprodukcję Studio Televisor. Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.
Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE Plus i Plus Advanced oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu. Ze smartDOM-u, według danych za ostatni raportowany okres, korzysta ponad 1,2 mln klientów, którzy posiadają ponad 3,6 mln usług kontraktowych.
Po trzech latach od startu możemy śmiało powiedzieć, że smartDOM to program, który sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług. Konsekwentnie poszerzamy więc naszą ofertę – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
Nowym klientom i wszystkim, którzy nie znają jeszcze smartDOM-u, będziemy prezentować całe portfolio produktów i pokazywać, jak wygodne i opłacalne dla nich jest zbudowanie „własnego smartDOM-u” – dodaje Kulka.
Jedną z głównych zasad smartDOM-u jest zależność – im więcej produktów i usług posiada klient, tym więcej oszczędności może zgromadzić dzięki uzyskiwanym rabatom.
1. Telewizja
Cyfrowy Polsat to największa polska platforma satelitarna. Abonenci mogą wybierać spośród ponad 175 kanałów, w tym ponad 70 w jakości HD, o tematyce ogólnej, filmowo-serialowej, sportowej, lifestylowej, edukacyjnej, dla dzieci i młodzieży oraz informacyjnej. Jednocześnie ponad 90 kanałów linearnych i tysiące materiałów na życzenie można oglądać w laptopach, smartfonach i tabletach w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Telewizja Cyfrowego Polsatu jest usługą, od której można rozpocząć budowę Domowego Programu Oszczędnościowego. Może też być drugim lub trzecim produktem w ramach smartDOM-u, a więc podlega zasadzie „drugi za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”.
2. Internet LTE
Grupa Cyfrowy Polsat oferuje klientom superszybki Internet LTE Plus oraz LTE Plus Advanced. Oferta Plusa i Cyfrowego Polsatu to szybkość do 300 Mb/s dla LTE Advanced, stabilność sieci i lepsza jakość korzystania z Internetu.To także olbrzymie podstawowe pakiety danych oraz opcja użytkowania Internetu nawet po ich wyczerpaniu pod warunkiem korzysta z technologii LTE. Usługa Internetu w formie abonamentowej może być pierwszą w ramach Programu smartDOM i można do niej dołączać kolejne, a może też być „drugim produktem za połówkę, trzecim nawet za złotówkę”.
3. Telefonia komórkowa
Oferta sieci Plusa daje klientom nieograniczone możliwości: nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci komórkowych, duże, do 10 GB internetowe pakiety danych, a do tego nowoczesne rozwiązania w telefonie, takie jak telewizja IPLA czy HBO GO. JA+ Abonament to oferta dla klientów indywidulanych w wersji bez telefonu lub z telefonem na raty, Abonament dla Dwojga, to pomysł z dwoma kartami SIM i usługami bez limitu oraz pakietami internetowymi nawet po 10 GB, a stworzona z myślą o rodzinie oferta JA+ Rodzina pozwala na dodanie do głównej karty SIM nawet 8 kart dodatkowych, w tym dwie pierwsze są bezpłatnie, i wszystkie one współdzielą ofertę z karty głównej (np. pakiet internetowy, roaming w telefonie). Telefonia komórkowa, obok oferty Internetu oraz telewizji satelitarnej, to główny produkt mogący stanowić zalążek Programu smartDOM. Podobnie jak usługi wcześniej wymienione może też być kolejną w ramach zasady „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”.
4. Usługi bankowe
Program smartDOM to także usługi bankowe oferowane przez PlusBank. Konto Plus to nowoczesny rachunek bankowy proponowany abonentom Plusa i Cyfrowego Polsatu zainteresowanym uzyskiwaniem dodatkowych benefitów finansowych w zamian za aktywne korzystanie z usług banku. Jest on szczególnie atrakcyjny dla klientów indywidualnych, którzy poszukują narzędzi pozwalających na swobodne zarządzanie gotówką, również przy wykorzystaniu aplikacji mobilnych. W ramach Konta Plus nie są pobierane opłaty m.in. za prowadzenie konta, wydanie karty debetowej, użytkowanie karty (przy transakcjach za min. 500 zł), przelewy przez Internet, wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju. Posiadacze Konta Plus, karty kredytowej PlusBanku lub kredytu gotówkowego w PlusBanku, pod warunkiem spełniania określonych warunków, mogą obniżyć swoje rachunki w Plusie lub Cyfrowym Polsacie nawet do 0 zł.
5. Usługi ubezpieczeniowe
Grupa Cyfrowy Polsat we współpracy z jednym z najbardziej prestiżowych ubezpieczycieli na polskim rynku – ERGO Hestia proponuje klientom kompleksową ofertę, w skład której wchodzą ubezpieczenia domu lub mieszkania (zdarzenia losowe, kradzież, włamanie, ochrona wyposażenia, naprawa sprzętu RTV/AGD/PC), ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW) oraz ubezpieczenia turystyczne (koszty leczenia i NNW, ratownictwa w górach i na morzu, ochrona w czasie uprawiania sportu, ubezpieczenie bagażu). Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, poza dedykowaną ofertą ubezpieczeń, mogą liczyć na dodatkowy rabat smartDOM.
6. Energia elektryczna
Oferta Prąd od Plusa to atrakcyjna opłata za zużyte kWh, gwarancja stałej ceny w trakcie całego kontraktu przez 36 miesięcy oraz prosty rachunek za sprzedaż i dystrybucję prądu łącznie z możliwością korzystania z Zielonej Faktury. Klienci mogą wybierać spośród dwóch typów ofert – abonamentowej, czyli stałej opłaty za wybrany pakiet rozliczanej co 6 lub 12 miesięcy, oraz płatności tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika. Klienci korzystający z oferty energii elektrycznej od Plusa mogą otrzymać zniżki smartDOM w wysokości 50% opłaty handlowej.
7. Gaz
Jeszcze w pierwszym kwartale 2017 r. Grupa Cyfrowy Polsat przedstawi klientom ofertę gazu. Będzie ona gwarantowała stałą cenę przez całą długość kontraktu, a faktury będą wystawiane wyłącznie na podstawie rzeczywistych odczytów i dzięki umowie kompleksowej będą obejmowały opłaty zarówno za jego sprzedaż, jak i za dystrybucję. Podobnie jak w przypadku oferty energii elektrycznej klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu otrzymają w ramach smartDOM specjalne zniżki.
8. Monitoring pomieszczeń
Bezpieczny Dom to usługa umożliwiające monitoring pomieszczeń, dostępna w Plusie od listopada 2016 roku. Cyfrowa kamera w połączeniu z aplikacją na smartfon lub serwisem www pozwala na sprawdzenie w każdej chwili i z każdego miejsca, co się dzieje podczas naszej nieobecności w domu lub firmie. Funkcja wykrywania ruchu oraz system powiadomień (SMS, e-mail oraz w aplikacji) umożliwiają szybką reakcję w sytuacji, gdy w pomieszczeniu pojawi się osoba nieproszona. Wykrycie ruchu przez kamerę uruchamia również automatyczne nagranie i zapis obrazu w chmurze na bezpiecznych serwerach (24 h nagrań przez 3 dni). Usługa jest dostępna w ofercie na 24 miesiące, a dla klientów smartDOM przewidziano specjalny rabat.
9. Sprzęt AGD
W ofercie znalazł się również sprzęt niezbędny w każdym gospodarstwie domowym. Są to urządzenia z zakresu dużego AGD (produkty firmy MPM): lodówka, kuchenka, pralka i zmywarka, które można nabyć za gotówkę lub skorzystać ze specjalnie na ten cel przygotowanej oferty kredytowej PlusBanku. Wszystkie sprzęty sprzedawane są z 24-miesięczną gwarancją, którą można przedłużyć o kolejny rok za dodatkową opłatą. Może je zakupić każdy, natomiast klienci Programu smartDOM oraz posiadacze Konta Plus w PlusBanku mogą skorzystać ze specjalnego rabatu 10% na cenę urządzenia.