T‑Mobile - teraz urządzenia bez abonamentu i na raty 0%

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0

28 stycznia 2019 r. T‑Mobile uruchamia sprzedaż urządzeń bez abonamentu i na raty 0%.

T‑Mobile ma  dwie formy płatności za  smartfon:

  • Płatność jednorazową. Zakupu tą ścieżką można dokonać w sklepach własnych, Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i poprzez stronę internetową operatora.
  • Sprzedaż na raty 0%. Rozwiązanie to dostępne jest dla klientów prywatnych. Płatność za telefon rozłożona jest na 10 lub 20 równych rat. Zakupu można dokonać w stacjonarnej sieci sprzedaży. Oferta ratalna jest realizowana przez T‑Mobile, bez pośrednictwa instytucji bankowych. Dla posiadających umowę abonamentową w  T-Mobile oznaczać to będzie po prostu dopisanie kwoty raty do bieżącego rachunku.

Klienci   spoza sieci T‑Mobile, zobowiązani będą do zapłaty czterech (w przypadku płatności w 20 ratach) lub dwóch (w przypadku płatności w  10 ratach) rat podczas podpisania umowy. Kolejne raty płatne będą  od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy i zostanie ich odpowiednio 16 lub 8.

Lista urządzeń dostępnych w ofercie bez abonamentu:

Model

Cena

10 rat

20 rat

Alcatel 3

480

48,0

 24,0

Huawei Mate 20 lite

1 380

138,0

69,0

Huawei P smart 2019

999

99,90

49,95

Huawei P20 Lite

1 080

108,0

54,0

Huawei P20 Pro

2 680

268,0

134,0

Motorola Moto E5 Plus

680

68,0

34,0

Motorola One

980

98,0

49,0

myPhone Hammer 3+

280

28,0

14,00

Nokia 3.1

540

54,0

27,0

Nokia 5.1

740

74,0

37,0

Nokia 5.1 Plus

1 080

108,0

54,0

Samsung Galaxy A7

1 380

138,0

69,0

Samsung Galaxy J4+

660

66,0

33,0

Sony Xperia XA2

1 160

116,0

58,0

Telewizor Samsung UHD TV 55’’

2 299

229,9

114,95

Komunikację oferty wspierać będzie kampania „SMARTFONERIA BEZ ABONAMENTU”. Przygotowane na jej potrzeby spoty reklamowe z Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz  Nokią 5.1 Plus   podkreślają, że  dzięki swej wiedzy i doświadczeniu - pracownicy sklepów T‑Mobile kompetentnie wesprą klienta w wyborze odpowiedniego modelu telefonu. W spocie pojawia się  znana z poprzednich kampanii operatora – Dorota Wellman. Kampania obejmie ogólnopolskie media – radio, telewizję, Internet oraz outdoor.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VML.  Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: