Model |
Cena |
10 rat |
20 rat |
Alcatel 3 |
480 |
48,0 |
24,0 |
Huawei Mate 20 lite |
1 380 |
138,0 |
69,0 |
Huawei P smart 2019 |
999 |
99,90 |
49,95 |
Huawei P20 Lite |
1 080 |
108,0 |
54,0 |
Huawei P20 Pro |
2 680 |
268,0 |
134,0 |
Motorola Moto E5 Plus |
680 |
68,0 |
34,0 |
Motorola One |
980 |
98,0 |
49,0 |
myPhone Hammer 3+ |
280 |
28,0 |
14,00 |
Nokia 3.1 |
540 |
54,0 |
27,0 |
Nokia 5.1 |
740 |
74,0 |
37,0 |
Nokia 5.1 Plus |
1 080 |
108,0 |
54,0 |
Samsung Galaxy A7 |
1 380 |
138,0 |
69,0 |
Samsung Galaxy J4+ |
660 |
66,0 |
33,0 |
Sony Xperia XA2 |
1 160 |
116,0 |
58,0 |
Telewizor Samsung UHD TV 55’’ |
2 299 |
229,9 |
114,95 |
Komunikację oferty wspierać będzie kampania „SMARTFONERIA BEZ ABONAMENTU”. Przygotowane na jej potrzeby spoty reklamowe z Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz Nokią 5.1 Plus podkreślają, że dzięki swej wiedzy i doświadczeniu - pracownicy sklepów T‑Mobile kompetentnie wesprą klienta w wyborze odpowiedniego modelu telefonu. W spocie pojawia się znana z poprzednich kampanii operatora – Dorota Wellman. Kampania obejmie ogólnopolskie media – radio, telewizję, Internet oraz outdoor.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.