Samsung Electronics Polska rozpoczyna kampanię telefonu D800. Twarzą kampanii będzie piłkarz Euzebiusz Smolarek. Telefon D800 będzie promowany w wybranych mediach od maja do końca mistrzostw w lipcu. Zdjęcie wykorzystane w kampanii pokazuje piłkarza w dynamiczny sposób kopiącego piłkę na neutralnym tle. Skład reklamy mieści się w globalnych zasadach Samsunga.
Kampania prasowa, która obejmuje tygodniki społeczno-polityczne, prasę specjalistyczna piłkarską, magazyny lifestyle, magazyny pokładowe linii lotniczych oraz dzienniki ogólnopolskie.
Reklama zewnętrzna wykorzystująca nośniki 12x3 i 12x4 News Outdoor oraz warszawskie lotnisko (reklama zewnętrzna jak również wewnątrz budynków lotniska).
Reklama internetowa skierowana do dwóch grup docelowych: core target group czyli mężczyźni oraz target Samsung Fun Club na którym można znaleźć grę dedykowaną D800 z nagrodami. Podwójna komunikacja powoduje wybór różnych pakietów – biznesowy, młodzież, komunikatory.
Kreacją zajął się po raz pierwszy polski oddział Leo Burnett i została ona w całości przygotowana w Polsce. Zdjęcia do kampanii wykonał Łukasz Murgrabia. Media zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE. Za kampanie ze strony klienta odpowiada Bartosz P. Herman.