Chipita Poland przy współudziale agencji reklamowej Studio 4 z Krakowa i agencji marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała promocję SMS-ową w ramach kampanii rogalików 7DAYS. Zainteresowane quizem osoby mogą po przesłaniu kodu, dołączonego do opakowania otrzymać oryginalne logo lub dzwonek. Osoby, które pobiorą największą liczbę elementów otrzymają od organizatora promocji nagrody: telefony komórkowe oraz zestawy Era Tak-Tak, pakiety startowe Era Tak-Tak i kupony uzupełniające.
"Projekt dla Chipity to pierwsze przedsięwzięcie, w jakim bierze udział MobiJOY!. Ogromnie się cieszę, że obdarzono nas tak wielkim zaufaniem oraz że MobiJOY! rozpoczyna działalność od tak dużego i złożonego projektu. Myślę też, że akcja będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem. Gwarantuje to forma kampanii, która łączy w sobie kilka atrakcyjnych elementów: zabawę za pomocą SMSów oraz możliwość wygrania oryginalnych nagród w postaci telefonów oraz zestawów prepaidowych. - powiedział Piotr Długiewicz, prezes MobiJOY!.
Osoby, które kupią rogaliki 7DAYS i wyślą SMS z kodem zgodnie z zaprezentowaną na wrzutce instrukcją pod numer 7037, pobiorą logo lub dzwonek umieszczony na tejże wrzutce. Jeżeli znalezione logo nie do końca odpowiadać będzie osobie, która je znalazła, możliwym jest pobranie za darmo innych wzorów z galerii elementów specjalnie przygotowanych przez MobiJOY! dla Chipity. Galeria ta jest dostępna pod adresem internetowym www.supersms.pl .
To pierwsza promocja rogalików 7DAYS w Polsce. Koncentruje się ona na młodych ludziach, którzy są głównymi konsumentami rogali oraz na rzeczach, które ich najbardziej interesują, czyli mobilność, kontakt z rówieśnikami oraz możliwość pokazania się.
Telefony komórkowe NOKIA 3650, Zestawy Era Tak-Tak z telefonem Siemens A40, karty startowe oraz kupony uzupełniające Tak-Tak to nagrody, jakie otrzymają osoby, które pobiorą największą liczbę logo i/lub dzwonków w pierwszych 10 tygodniach. Przez następne 5 tygodni będzie można jeszcze odbierać nagrody gwarantowane w postaci elementów do telefonów komórkowych.
Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! opracowała koncepcję i rozwiązanie części SMSowej, natomiast Agencja Reklamowa Studio4 odpowiada za organizację konkursu, przygotowanie akcji od strony graficznej, a także będzie koordynować wysyłkę nagród i obsługę infolinii dla zwycięzców.
MobiJOY! to spółka związana z poznańską firmą One 2 One zajmującą się technologiami mobilnymi.