MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do nowego konkursu marek CURLY i PEPPIES należących do The Lorenz Bahlsen Snack-World sp. z o.o. Za kreację oraz mechanizm loterii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA\Polska. Akcja rozpoczęła się 13 czerwca pod hasłem "Curly & Peppies MÓWISZ >> MASZ. Wybierasz o co grasz" i potrwa do końca września.
W konkursie konsumenckim realizowanym dla marek CURLY i PEPPIES do zdobycia jest kilkaset nagród - przenośnych odtwarzaczy CD, BUMBOX'ów i wież Hi-Fi. Aby je otrzymać wystarczy przesłać unikatowy kod alfanumeryczny umieszczony na konkursowej wrzutce, wewnątrz promocyjnej paczki chrupków Curly lub Peppies.
Codziennie specjalny system, przygotowany przez MobiJOY! Mobile Marketing, spośród nadesłanych zgłoszeń SMS losuje 6 osób. Zwycięzca zabawy może wybrać odpowiednią dla siebie nagrodę: sprzęt muzyczny lub określoną kwotę pieniężną. Wybór nagrody uzależniony jest od wielkości opakowania. Im większa paczka, tym większa wygrana. Lista zwycięzców publikowana jest na stronie internetowej www.curly.pl
Całość akcji "Curly & Peppies MÓWISZ >> MASZ. Wybierasz o co grasz" przygotowała agencja marketing services TEQUILA\Polska. Za opracowanie rozwiązań mobilnych odpowiedzialna jest agencja mobile marketingowa MobiJOY!.