EL2 wprowadza na rynek nowy produkt SMS2email. Jest to połączenie funkcji platformy mobilnej SMS z możliwościami, jakie daje e-mail.
SMS2email polega na przesyłaniu do konkretnych osób z baz danych informacji promocyjnych. Nie będą to dotychczas dostarczane przez portale informacje reklamowe, które przez większość użytkowników są wyrzucane bezpośrednio do kosza (tzw. spam), a informacje, które już w samym oknie "od" mają wzbudzić zainteresowanie odbiorcy.
SMS2email to podwójna siła przekazu marketingowego, dająca szansę na natychmiastowe przełożenie uwagi konsumenta na treść właściwą konkursu - wysłanie smsa oraz odczytanie komunikatu (rozwinięcie zawartego w polu treści e-mail`a). SMS2email to także interakcja z użytkownikiem za pomocą telefonu komórkowego. Odbiorca może nie tylko wziąć udział w konkursie i poprzez wysłanie smsa wygrać nagrody, może także zakupić tapety, loga, dzwonki itp. SMS2email to produkt przeznaczony dla firm, które chcą być bliżej swoich klientów. Precyzyjnie stworzona baza danych, pozwala na przesyłanie dodatkowych informacji bezpośrednio do osób zainteresowanych danym produktem lub też usługą.
"Reklamodawcy zmuszani do ograniczania kosztów marketingowych poszukują narzędzi precyzyjnych, niekonwencjonalnych, efektywnych. Te wszystkie warunki spełnia marketing mobilny, a to dzięki medium jakim się posługuje czyli, tzw. komórce" - tłumaczy Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. "Marketing mobilny w połączeniu z innymi mediami zapewnia podwójną siłę przekazu reklamowego. Zespolenie narzędzi w jeden system staje się obecnie wyzwaniem dla firm działających w branży m-marketingu. EL2 już dzisiaj podjęła to wyzwanie wprowadzając na rynek nowy produkt, pozwalający na bezpośredni, personalny, interaktywny i celny dialog pomiędzy marką a klientem"- uzasadnia Ziemiński.
EL2 zapowiada także kolejne nowości na rynku. Między innymi będzie to gra komputerowa łącząca technologie mobilne z możliwościami Internetu - SMS2game. Pomysł już teraz cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród firm chcących zwiększyć swoją sprzedaż poprzez działania marketingowe wykorzystujące platformę SMS i Internet. Rosnąca popularność SMS2game potwierdza fakt skuteczności łączenia tak popularnych mediów jak Internet i komórka.