SMS'owa akcja promocyjna restauracji Sphinx

Newsy
Żródło: MobiJOY!
Opinie: 26

Sfinks Polska S.A., spółka zarządzająca siecią restauracji SPHINX we współpracy z MobiJOY! opracowała i rozpoczęła nową akcję promocyjną. Kampania pod hasłem "Imprezka w SPHINX'ie" ma na celu przedstawienie lokali SPHINX jako miejsca sprzyjającego luźnym spotkaniom młodych ludzi. Akcja, skierowana do osób w wieku 18 - 25 lat, wykorzystuje coraz bardziej popularną komunikację SMSową. 

W historii SPHINX'a to pierwsza akcja wykorzystująca SMS do komunikowania się z klientami. Wszyscy biorący udziałem w promocji, którzy spełnią jej warunki, otrzymują od organizatora nagrodę gwarantowaną - gratisowy dzban piwa. Rozwiązanie kreatywne służące komunikacji z klientem zostało opracowane wewnątrz Sfinks Polska S.A., szczegółowy scenariusz oraz rozwiązania techniczne przygotowała, dostarczyła i zajmie się obsługą w pełnym zakresie agencja marketingu mobilnego MobiJOY!.

"Kampania promująca restauracje SPHINX jest kolejnym przykładem wszechstronności wykorzystania SMSu jako narzędzia w akcjach wspierających sprzedaż. Tym razem jednak wprowadziliśmy nowatorski element. Zwykła komunikacja dwustronna pomiędzy organizatorem a uczestnikiem została poszerzona o jeszcze jedno ogniwo. Są nimi znajomi i przyjaciele osoby inicjującej kontakt. W ten sposób zwiększa się liczba biorących udział w promocji i osób nagradzanych, pomimo, iż niekoniecznie musiały one mieć styczność z informacją o promocji w restauracji SPHINX." - mówi Jarosław Przybyła z MobiJOY!. 

Osoba, która dowiaduje się o akcji promocyjnej powinna wysłać SMS (pod numer 7101, koszt 1,22 z VAT) o treści MIASTO.DZIEN , np. LODZ.WTOREK , czyli miasto, w którym chciałaby skorzystać z poczęstunku restauracji SPHINX oraz dzień, w którym zamierza odwiedzić restaurację wraz ze znajomymi. W SMSie zwrotnym osoba ta otrzyma unikatowy kod i dalsze instrukcje. Aby nabyć prawo do nagrody konieczne jest przekazanie wspomnianego unikatowego kodu przynajmniej dwóm swoim znajomym, którzy winni go przesłać ze swoich telefonów komórkowych poprzedzając słowem KOD, np. KOD.DT6V3S . 
W momencie, gdy organizator kampanii odnotuje fakt, że przynajmniej dwie osoby przysłały poprawny kod, wszyscy uczestnicy otrzymają SMSa z gratulacjami, który będzie równoważny z zaproszeniem ich do wskazanej w SMSie restauracji. Po okazaniu telefonów komórkowych z SMSami kelnerowi, uczestnicy otrzymują dzban piwa Carlsberg, ufundowany przez firmę Carlsberg Okocim S.A.

"Naszym celem jest, aby nasze restauracje kojarzyły się z miejscem przyjaznym młodym ludziom, odpowiadającym ich preferencjom - nie tylko pod względem estetyki, ale przede wszystkim atmosfery i dostępności finansowej. Dlatego zdecydowaliśmy się na tak nietypową formę promocji, wykorzystującą najbardziej powszechną i lubianą przez młodzież formę komunikacji." - powiedział Michał Hertel ze Sfinks Polska S.A. 

Kampania, która rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca miesiąca, objęła zasięgiem wybrane restauracje w Łodzi oraz Poznaniu. Niewykluczone, że akcja zostanie rozszerzona na inne miasta oraz przedłużona na dłuższy okres. W akcji wykorzystano ogłoszenia prasowe, plakaty, spoty reklamowe w radio oraz stojaczki na stoliki.

Opinie:

Opinie archiwalne (26):

Komentuj

Komentarze / 26

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    drozda pisze: 2004-03-17 13:18
    Polecam Sfinksa ale tylko tego w Sopocie. W innych miastach żarcie duuużo gorsze :(
    0
  • Users Avatars Mini
    marco_tbg pisze: 2004-03-17 13:19
    bardzo fajna akcja, tak trzymac!
    0
  • Users Avatars Mini
    jd pisze: 2004-03-17 13:29
    restauracje cool, akcja tez cool ale troche nie pasuje mi ten przedzial wiekowy od 15 (wg autorow) i ten Wielki Dzban Piwa? Gdzie tutaj wychowanie w trzezwosci...
    0
  • Users Avatars Mini
    jd pisze: 2004-03-17 13:30
    sorry jest od 18, sorry
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-03-17 13:51
    drozda a jadłes w krakowie. Bo ua tak i poleca. Nie jest drogo a żarcie dobre i duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-17 14:04
    ciekawe ciekawe browar za sms:)
    0
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-03-17 14:23
    Dobre żarcie w Sfinksie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2004-03-17 14:24
    A jakiej jakości jest żarcie w szczecińskim Sfinksie?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-17 14:25
    ***mushroom: kebabik lepszy u naszych "milujacych pokoj braci w monoteizmie" ;) ale co do klimatu,podania i ilosci fakt ze sfinks jrest poza konkurencja. ten na rynku w KRK tez, jadlem w piatek ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    b pisze: 2004-03-17 14:26
    w Bytomiu sorowka syf :-) a w Poznaniu jest o niebo lepiej, chociaz po Nowym Roku dostalem "Ognisty kebab" z jakiegos starego miesa.. Dobrze, ze wymienili na inne danie..
    0
  • Users Avatars Mini
    b pisze: 2004-03-17 14:27
    cholera surowka mialo byc ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2004-03-17 14:42
    Hm...czyli co jak ja mam 34 latka to nie dostanę promocyjnego dzbanka piwka ? Niejednego młodziaka pokonałbym w tym piwiarskim współzawodnictwie.
    0
  • Users Avatars Mini
    majluk pisze: 2004-03-17 14:46
    a ja nielubie promocji takich w ktorych trzeba wyslac SMSa na numet 7xxx chociaz w tym wypadku to sie oplaca :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-03-17 14:47
    no proszę, czego to nie wymyślą aby rozpić młodzież :D Sama idea - niczego sobie, ale zamiast dzbanu wolałabym jakiś przysmak kulinarny, bo żarełko mają bardzo dobre, przynajmniej w Lublinie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack74 pisze: 2004-03-17 15:11
    Eetam nie lubie Carlsberga:( wole Heineken bo to 1000x lepsze piwo:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2004-03-17 15:14
    mushroom * zarcie zeczywiscie ok ale obsluga bywa chamska , nie pozwolili nam np. polaczyc stolikow. Od tego czasu chodzimy do ROOSTERS na szczepanska , zarcie i ceny podobne zato kelnerki paluszki lizac ;-) obcisle koszulki i majteczki. CO do samej akcji , w miare pomyslowo zorganizowana bo jest realna szansa na wygranie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2004-03-17 15:31
    Markus żartujesz... Kurcze ja jak tam bywam z wieksza ekipa to zawsze bez problemow łacza stoliki. nawet to sami proponuja jak widza ze sie sciskamy przy jednym małym. Moze to zalezy od ekipy kelnerskiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2004-03-17 16:09
    SPHINX - pierwszy raz o tym słyszę, są te restouracje w Warszawie bo się tutaj z nimi nie spotkałem?
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-03-17 16:22
    W Poznaniu Sphinx tez jest calkiem dobry. Za te pieniadze nigdzie sie tyle nie najecie i w takiej jakosci. Jedynie muza jak dla mnie jest troche za glosna. Dla odmiany w Sphinxie w Bydgoszczy dostalem zarcie kiepskiej jakosci. Ciekawe jaki jest calkowity koszt owego dzbana piwa? 3*1,22 czy wiecej?
    0
  • Users Avatars Mini
    gregor pisze: 2004-03-17 18:19
    Nie jedzcie w sphinxie. W bialymstoku jedzienie bylo podawane ze sperma ! Jest to w 100% sprawdzone i potwierdzone ! NIE RADZE JESC W ZADNYM Z LOKALI SPHINX
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-03-17 18:35
    To ze ze sperma,to nie znaczy,ze niedobre.A jaki duzy jest ten dzban piwa?
    0
  • Users Avatars Mini
    s pisze: 2004-03-17 19:18
    Sphinx to dziadostwo !!!!!!!!! na poczatku jeszcze bylo spoko jedzienie dobre, i dawali go duzo....... tera zjedzienie tak slabe ze ledo przechodzi przez gardlo ... i daja go chyba polowe mniej albo i jeszcze mniej ... nie poleca ...
    0
  • Users Avatars Mini
    quwert pisze: 2004-03-17 19:39
    Właśnie jaką pojemność ma ów dzban śmiem twierdzić znając życie i inne promocje że jest raczej "średnich rozmiarów" z grubym dnem :))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-18 00:29
    Kolejne naciąganie ludzi na drogie SMSy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-03-18 02:45
    W sumie zgadzam się z Gumkiem , obawiam się też czy konsekwencją promocji nie będzie zaproszenie spamu na własna komórkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-18 17:34
    No nie byłem nigdy ale można się wybrać...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: