SMSowe relacje sportowe w prasie śląskiej

Newsy
Żródło: One-To-One
Opinie: 7

Dziennik Zachodni i Trybuna Śląska - dwa największe dzienniki na Śląsku - udostępniły swoim czytelnikom relacje sportowe oraz udział w konkursach przez SMS. Dodatkowo odbiorcy mają do dyspozycji szeroki zakres usług SMSowych, w tym cieszące się niezmienną popularnością loga i dzwonki. Obsługą obu tytułów w tym zakresie zajmie się firma One-2-One, która wcześniej współpracowała z Dziennikiem Zachodnim. 

"Wykorzystywanie SMSów w prasie codziennej jest w obecnych czasach wymogiem rynku" - stwierdził Zenon Nowak - dyrektor marketingu Dziennika Zachodniego i Trybuny Śląskiej. "Uznaliśmy, że złożone potrzeby Czytelników mogą być najlepiej zaspokojone przez kompleksowe rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na wybór jednego dostawcy tego typu usług dla naszych tytułów". 
One-2-One dostarczał dotąd swoje serwisy Dziennikowi Zachodniemu. Obecnie dział marketingu koordynujący działania wydawnictw "Polskapresse" Sp. z o.o. i Górnośląskiego Towarzystwa Prasowego Sp. z o.o., zdecydował się ostatecznie na wybór systemu Prasa.SuperSMS firmy One-2-One również dla Trybuny Śląskiej i Gazety Opolskiej.

Zgodnie z zawartą umową, firma One-2-One jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę SMSową wymienionych trzech tytułów prasy śląskiej. Współpraca z obydwoma wydawcami obejmować będzie pełen zakres serwisów, w tym kolekcje logo i dzwonków, konkursy i gry, a także relacje sportowe przez SMS, jednak konkretne usługi będą ściśle dostosowane do polityki redakcyjnej obu gazet.

Umowy z "Dziennikiem Zachodnim" i "Trybuną Śląską" zostały poprzedzone współpracą z innymi tytułami należącymi do Koncernu Polskapresse, w tym m.in. "Gazetą Poznańską", "Dziennikiem Bałtyckim", "Gazetą Wrocławską", "Gazetą Krakowską" oraz "Tele Magazynem". 
W 2001 One-2-One otrzymał nagrodę Media Trend 2002 właśnie za rozwinięcie usług smsowych w "Gazecie Poznańskiej", którą obsługuje już prawie rok. "Wiemy z doświadczenia, że czołowe dzienniki regionalne skupione w Grupie "Polskapresse" są wymagającymi klientami" - uważa Tomasz Długiewicz, prezes One-2-One. "Tym większą satysfakcję daje sprostanie tym oczekiwaniom".

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: