Sofrecom wdroży CRM w TP S.A.

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 11

W dniu 24 października TP S.A podpisała z Sofrecom Polska Sp. z o.o.; reprezentującym konsorcjum utworzone przez firmy: Sofrecom, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting list intencyjny dotyczący "wstępnej współpracy oraz prowadzenia wyłącznych negocjacji w celu zawarcia umowy na pilotażowe wdrożenie w TP S.A. Systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM)". Do końca przyszłego tygodnia TP S.A uzgodni z konsorcjum strategię wdrożenia w TP S.A. systemu, jednego z najnowocześniejszych na rynku CRM, budowanego w oparciu o nową aplikację PeopleSoft 8 CRM. Strony uzgodniły, że wynegocjują umowę w ciągu miesiąca od dnia podpisania listu intencyjnego. Projekt obejmuje również stworzenie, przez Sofrecom i PricewaterhouseCoopers Consulting razem z TP S.A., Centrum Kompetencyjnego w zakresie Centrów Obsługi Klientów oraz CRM. Usługi doradcze, które będą świadczone dla centrum przez firmę PeopleSoft umożliwią pełny przepływ wiedzy dotyczącej wdrażanego rozwiązania CRM. Centrum Kompetencyjne będzie wspomagało wdrażanie poszczególnych elementów systemu w TP S.A. oraz promowało wśród najważniejszych klientów Spółki rozwiązania dotyczące Centrów Obsługi Klientów oraz CRM.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Antenka pisze: 2001-10-25 18:13
    W Polsce nie ma już monopolu TP SA. Teraz mamy monopol FT...... a Prokomu też nie lubię....
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-25 18:13
    o! i stalo sie cos co jeszcze dwa czy trzy posty nizej bylo niewiadoma. jeszcze calkiem niedawno uniewaznili przetarg, rozmowy mialy sie toczyc dalej a teraz juz wszystko jest oczywiste. mi sie wydaje, ze oczywiste to bylo jeszcze przed uniewaznieniem przetargu. tak jak wiele userow sie wypowiedzialo, ktos dostal za malo lub ktos inny za duzo w lape. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-25 18:27
    Widzę, że Prokom coraz więcej robi przekrętów... Jednak nie wróżę nic dobrego dla tego projektu. Prokom jeszcze nie poradził sobie w ZUSie, a teraz będzie mieszać w TePsie. Antenka: ... ja też nie lubię Prokomu...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-25 19:34
    ciekawe co z tego wyniknie czy poprawi sie obsluga kilenta
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-25 19:37
    Co chwile slychac ze TPSA cos tam wdraza,zmiany,itp. - Ale co chwile slychac tez ze TPSA odnosi straty a nie zyski. Obsluga klijenta - zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinm pisze: 2001-10-25 21:34
    lapowki i jeszcze raz lapowki tam zadza
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-10-25 21:35
    Tak jak mówi Ewandy
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-25 23:10
    szychy robiły sobie popijawe i dogadali się a unieważnić przetarg - czy to kogoś zaskakuje , czy to nowość. Ciekawe co tam im nabiecywali czym przebili konkurencje SZCZEGUŁY bo coś tu śmierdzi
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-26 14:37
    Ewandy naucz sie pisac: KLIENTA!!! A moze cos sie ruszy, z inforamcji wynika ze ma to byc cos niezlego, a co do prokomu i zusu: prokom dostal przetarg o jakim wszyscy marza, ale ze on za dobrze nie dziala to po czesci jest wina zusu i ludzi ktorzy w tej instytucji pracuja.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-26 16:13
    npo przy 35% spadku zyskow to im sie przydadza dobre relacje z klientami
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-10-26 16:38
    moze jak bede mieli sytstem zarzadzania relacjami z klientami to im sie te relacje poprawia :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: