W dniu 24 października TP S.A podpisała z Sofrecom Polska Sp. z o.o.; reprezentującym konsorcjum utworzone przez firmy: Sofrecom, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting list intencyjny dotyczący "wstępnej współpracy oraz prowadzenia wyłącznych negocjacji w celu zawarcia umowy na pilotażowe wdrożenie w TP S.A. Systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM)". Do końca przyszłego tygodnia TP S.A uzgodni z konsorcjum strategię wdrożenia w TP S.A. systemu, jednego z najnowocześniejszych na rynku CRM, budowanego w oparciu o nową aplikację PeopleSoft 8 CRM. Strony uzgodniły, że wynegocjują umowę w ciągu miesiąca od dnia podpisania listu intencyjnego. Projekt obejmuje również stworzenie, przez Sofrecom i PricewaterhouseCoopers Consulting razem z TP S.A., Centrum Kompetencyjnego w zakresie Centrów Obsługi Klientów oraz CRM. Usługi doradcze, które będą świadczone dla centrum przez firmę PeopleSoft umożliwią pełny przepływ wiedzy dotyczącej wdrażanego rozwiązania CRM. Centrum Kompetencyjne będzie wspomagało wdrażanie poszczególnych elementów systemu w TP S.A. oraz promowało wśród najważniejszych klientów Spółki rozwiązania dotyczące Centrów Obsługi Klientów oraz CRM.