21 czerwca 2006 r. upłynął termin nadsyłania prac na II edycję konkursu kreatywnego Inspired Quality. Do konkursu wpłynęło 266 prac, których tematem był telefon marki Sony Ericsson – K800i z wbudowanym aparatem fotograficznym o rozdzielczości 3.2 Mp. Zadanie, jakie postawiono przed uczestnikami okazało się nie lada wyzwaniem – trzeba było zaprojektować plakat oraz wybrany materiał POS, reklamujący telefon Sony Ericsson K800i w miejscu sprzedaży.
Ideą konkursu, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing i agencję fotograficzną Flash Press Media, jest promowanie utalentowanych twórców z dziedziny grafiki i fotografii oraz propagowanie wiedzy na temat BTL-u. W tegoroczej edycji konkursu rozszerzono kategorię konkursu o profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się grafiką i fotografią. W pierwszej kategorii mogli startować amatorzy, czyli osoby nie świadczące zawodowo usług z zakresu projektowania graficznego lub fotografii, a także uczniowie, studenci, absolwenci szkół i uczelni artystycznych oraz wszyscy pasjonaci.
„Każdy produkt Sony Ericsson odznacza się wyjątkowym wzornictwem – nowoczesnym, subtelnym, eleganckim i tworzony jest z myślą o upodobaniach użytkownika. Ciekawi jesteśmy jak nasze produkty chcieliby reklamować młodzi utalentowni ludzie, jak je widzą i jakie twórcze rozwiązania proponują”, – powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager Sony Ericsson Polska. „Ilość nadesłanych prac i różnorodność propozycji potwierdza nasze przekonanie, że warto angażować się w inicjatywy skierowane do młodych ludzi takie jak konkurs Inspired Quality”, - dodał Marcin Mikucki.
Zwycięskie prace zostaną wyłonione podczas obrad Jury, które odbędą się 29 czerwca 2006. Głównymi nagrodami są iBook i Mac Mini ufundowane przez firmę Apple IMC Poland. Przewidziano również dwa zwycięskie wyróżnienia w każdej kategorii w postaci zestawów zdjęć Flesh Press Media oraz dwie nagrody specjalne ufundowane przez Sony Ericsson – wartości 5 tys. zł każda. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 3 sierpnia i zostanie połączone z otwarciem wystawy najlepszych prac na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.iq-marketing,pl/inspiredquality.