Sony Ericsson w tegorocznym badaniu European Trusted Brand 2007 organizowanym przez Reader’s Digest został uhonorowany nagrodą Kryształowej Statuetki Marki Godnej Zaufania w kategorii „Telefon Komórkowy”.
To już siódme, przeprowadzone wśród prenumeratorów Reader's Digest, ogólnoeuropejskie badania dostępnych na rynku marek w zakresie ich percepcji i oceny przez konsumentów. Kryształowa Statuetka przyznawana jest za najlepszy wynik, w co najmniej 3 kryteriach (na 4) - w skali od 1 do 5. Sony Ericsson zwyciężyło w 3 kryteriach na 4 z sumarycznym wynikiem w swojej kategorii 17,91 pkt. i uzyskując najlepsze oceny w kryteriach jakościowych.
Kryteria:
Jakość: Sony Ericsson - 4,56
Wartość do ceny: Sony Ericsson - 4,55
Silny wizerunek: Sony Ericsson - 4,30
Znajomość potrzeb klienta: Sony Ericsson - 4,50
„Sony Ericsson to marka o ekscytującym i w pełni indywidualnym stylu. Już od pięciu lat znane na całym świecie zielone logo firmy kojarzone jest z wyjątkowością i innowacyjnością. Chcemy, aby nasza marka stanowiła źródło inspiracji i pasji” – mówi Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson Polska. „Przyznanie marce Sony Ericsson Kryształowej Statuetki jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. Zaufanie czytelników Readers Digest potwierdza nasze aspiracje i będzie nam przez kolejny rok przypominać o ogromnej odpowiedzialności, jaką mamy wobec naszych klientów, którzy docenili unikalność naszych produktów” – dodaje Marcin Mikucki.
Badanie European Trusted Brand 2007 zostało przeprowadzone 15 krajach europejskich, w tym Europie Środkowej i Wschodniej. W sondażu wzięło udział 24 213 respondentów w tym 1 239 Polaków.