Sony Ericsson wydłużył gwarancję na telefony komórkowe

Newsy
Żródło: Sony Ericsson
Opinie: 40

1 lipca 2005 roku firma Sony Ericsson wprowadziła nowe regulacje dotyczące terminu gwarancji udzielanej właścicielom telefonów komórkowych marki Sony Ericsson w Polsce. Zmiana polega na przedłużeniu okresu gwarancji do 24 miesięcy, i dotyczy wszystkich telefonów tej marki zakupionych od dnia 1 lipca 2005 roku włącznie.

Firma Sony Ericsson rozszerzonymi warunkami gwarancji obejmie wszystkie telefony komórkowe marki Sony Ericsson, zakupione na terenie Unii Europejskiej oraz oddane do serwisu na terenie Polski. Okres gwarancji na wszystkie akcesoria marki Sony Ericsson pozostaje bez zmian i wynosi 12 miesięcy, niezależnie od tego, czy akcesoria zostały zakupione w zestawie razem z telefonami tej marki czy też oddzielnie, np. baterie, zestawy słuchawkowe, urządzenia Bluetooth, ładowarki, itp.

„Cenimy lojalnych klientów, którzy markę Sony Ericsson obdarzyli zaufaniem. Rozszerzenie warunków gwarancji świadczy o stałym podwyższaniu standardów obsługi klienta przez naszą firmę”, – powiedziała Lilla Pawelec, szef Sony Ericsson na Polskę.

Aby telefon Sony Ericsson został przyjęty do naprawy gwarancyjnej, każdy użytkownik musi przedstawić Kartę Gwarancyjną z numerem seryjnym IMEI telefonu wraz z dowodem jego zakupu. Użytkownik może utracić prawo do przedłużonej gwarancji na telefon zakupiony na terenie Polski, jeśli odda go do serwisu na terenie innego kraju. Gwarancją nie jest objęte oprogramowanie, oraz dane przechowywane w telefonie.

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-06 12:30
    W obliczu tego ,że wcześniej tak uczynili inni tego należało się spodziewać.
    0
  • Users Avatars Mini
    asd pisze: 2005-07-06 12:33
    eee mi oprogramowanie wymienili bez problemu
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-07-06 12:36
    ja jeszcze zadnego se do serwisu nie dalem
    0
  • Users Avatars Mini
    zim pisze: 2005-07-06 12:37
    super, solidna firma
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior.fm pisze: 2005-07-06 12:43
    szkoda ze informuja o tym 6 dni po zaistnialej sytuacji.Era to info podala na portalu dla dealerow 4 lipca czyli ciut wczesniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA/CentrumSE.pl pisze: 2005-07-06 12:50
    @jezior.fm: Trzeba było zajrzeć na CentrumSE.pl. Tam te info było już rano 1 lipca ;) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-07-06 12:51
    to chyba zbankrutuje....miałem dwa takie wynalazki i NIGDY WIĘCEJ !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-06 13:00
    Genialnie:-) Jestem użytkownikiem SonyEricssonów od ponad dwóch lat , miałem ich sporo , jestem do nich przekonany i ta wiadomość bardzo mnie cieszy. Wielka szkoda tylko , że znajoma kupiła sobie SonyEryka ... 30 czerwca. To się nazywa pech.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg2 pisze: 2005-07-06 13:02
    Warunki gwarancji naruszaja przepisy prawne w Polsce. Naprawa w autoryzowanym punkcie w UE nie mo|e powodowa utraty gwarancji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-06 13:06
    Issa - albo ja - trzy tygodnie wcześniej. Choć prawdę mówiąc nie będzie to wszystko miało wielkiego znaczenia jak się okaże, że za pół roku ta firma zbankrutuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-07-06 13:20
    no po Nokii nadszedł czas na SE
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2005-07-06 13:25
    tak tylko czemu dopiero teraz bo pamiętam jak kupiłem w niemczech jeszcze Ericssona T68 w roku 2001 to już miał gwarancje 24 miesiące lecz nie akceptowaną u nas no ale dobre i to ,ze teraz daja 24 miesiące
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-07-06 13:26
    Czemu miałaby z bankrutować. Podwyższają standard swoich usług i myślę ze taka firma jak SE zaczyna gruntować swoją pozycje na rynku i zagrażać najlepszym (według niektórych Nokii). Także wielki plusik. Przy następnej umowie w lipcu biorę SE :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-07-06 13:44
    w końcu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2005-07-06 13:45
    ***Grzegorz Z. mógłbyś wyjaśnić skąd takie pomysły? Mocno mnie zainteresowały Twoje prognozy. Z tego co wiem SE radzi sobie nieźle. Ale chętnie poznałbym Twoje zasoby wiedzy dotyczące tego problemu. Byłbyś tak miły?
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2005-07-06 15:02
    I gdzie teraz te cwaniaczki co pisaly w kwietniu jak Nokia wprowadzila 24 miesiace, ze porzadne firmy takie jak SE maja 24 miesiace od dawna.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-07-06 15:11
    czy wiecie że "Uprejmie informuję, że od dnia 02.07.2005 połączenie z Konsultantem BOA pod numerem 602900 jest płatne dla Klientów korzystających z taryf: Era Komfort, Era Komfort 80, Era Classic, Era Classic BIS, Era Classic Partner, Era Classic Partner BIS"
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-06 15:15
    ***bodopl - to jakaś nowość? Bo jeśli tak to teraz się zacznie masowe rozwiązywaniu umów w Erze , a Grzegorz_Z wpadnie w głęboką depresję;-) Gdzie info na Gol-u "Era bez przebaczenia"?!;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-06 15:28
    bodopl - poważnie? Matko!
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-06 15:35
    Kur...w.a a ja mam rok na swojego k500i.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-06 15:36
    Ja z lektury cennika Ery pamiętam (z marca bodajże), że za połączenie z konsultantem płaci się złotówkę. Podobnie z tymi działami płatności itd. Nawet odsłuchanie poczty już kosztuje - podobnie jak w... Plusie oddzwanianie poczty do delikwenta tylko jest za darmo ;-))) Deja vue?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-06 15:36
    Windy - a po co się spieszyłeś z zakupem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-06 15:37
    Ja też mam roczną 6230 i już mi się gwarancja skończyła... Nawet nie miałem czasu żeby wybrać się na darmową zmianę oprogramowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-06 15:38
    a i od wczoraj moj k500i jest w serwisie ;) Moze dadza mi nowego i przedluza gwarancje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-06 15:41
    ***wlo gdyby mial 6230 to tez bym sie nie przejmowal gwarancja ale jak widze jakos tego k500i to modle sie aby mi wytrzymał przynajmniej miesiac po gwarancji a na dodatek juz jest w serwisie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-07-06 16:00
    Windy a na co zachorował Twoj K500i ? wez nie strasz bo ja zmieniam własnie na niego i bedzie bez gwarancji chyba, bo kupiłem go w irlandi noweczke, ale ściaganie simloka iwgranie polskiego menu spowoduja jej utrate :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-06 16:31
    Problemy z ładowaniem, wieszał sie przy odbieraniu i wysyłaniu emaili, bateria trzyma 2 dni chociaż mam polimerowa, obudowa trzeszczy jak w chinskiej zabawce i naklejka quick share sie odkleiła. Jutro ide odebrac ciekawe co mi powiedza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-07-06 17:00
    życze szczęscia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-07-06 17:52
    Windy - cokolwiek by sie nie działo z Twoim telefonem to gwarancje wydłuża Ci tylko o czas pobytu w serwisie nawet wymiana płyty głównej wydłuża teraz gwarancje o 90 dni pod warunkiem ze ta wymiana bedzie zrobiona pod koniec gwarancji
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-07-06 17:57
    Żurek - może nie wysyłałeś bo krótko pracujesz. Trzeba przyznac że SE bardzo się poprawiły i nawet t290i praktycznie nie wraca.Teraz serwisowym "hitem" jest motka C651 w co drugiej siada soft
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-06 18:31
    ****neko to by było zbyt piękne by było prawdziwe;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2005-07-06 19:01
    Sony Ericsson T300 przestał działać po 2 tygodniach, resetował się, a producent znalazł rdzę na płycie głównej i stwierdził, że został rzekomo zalany, nie wiem czym go zalałem, chyba ciągłym gadaniem - bo nie stałem na deszczu, ani nie kąpałem się z nim. Potem na SE skusiłem się już tylko raz, w końcu dostał tytuł telefon roku 2004, bo myślałem, że ten poprzedni model to był przypadek: Po 8 m-cach użytkowania zaczęła zacinać się klawiatura, co powodowało sytuacje takie, że odbierałem telefon, a następnie na skutek zaciętego klawisza - przerwałem rozmowę. Ale jak już sam zaczynał wysyłać sms-y to się go pozbyłem i wiecie co kupiłem... oczywiście fiński produkt na literkę "N". ZERO problemów i przynajmniej telefon nie ma refleksu szachisty jak SE.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-07-06 19:28
    *** wlo info o tym płatnym połączeniu z BOA Ery dostałem od nich dzisiaj w południe jako odpowiedź na moje pisemne zapytanie - coś mnie tknęlo żeby sprawdzić - na szczeście w taryfie jaka tam posiadam ja dalej mam bezpłatne. Czy ktoś zna jakiś bezpłatny numer infolini do Plusa (dla biznesu - 5 aktywacji na koncie) ? wydaje mi się że 2 tygodnie temu ktoś taki tu zapodawał
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-07-06 19:29
    mi tez trzeszczeła obydowa w k500i z jednej i drugiej strony dałem mu po krapelce WD-40 i po problemie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2005-07-06 20:42
    cieszy mnie to
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-07-06 21:30
    **rafal u mnie dokladnie to samo. jakies 2 lata temu zanioslem t300 do serwisu i stwierdzili rdze na plycie i oczywiscie nie podlega gwarancji, popisalem troche do idei i tez bez odzewu i jakos zaniechalem sprawe wiec przdluzenie gwarancji niewiele w tym wypadku pomoze. Z tego co wiem to teraz z kazdym nowszym modelem jest coraz lepiej i molo narzekan ale u mnie uraz dalej pozostal:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-07-07 00:53
    bodopl niestety sieci nie chcą a abonentami gadać za friko i stosują tą złotówkę by ich zniechęcić do dzwonienia , do Bok'u. Wcześniej zrobiła tak Idea (*22), w JI opłata 1zł. Zatem Era poszła śladem Idei, niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-07-07 06:13
    chyba ten podły zwyczaj jakio pierwszy wprowadził Plus (on chyba dla wszystkich) Idea przynajmnie w taryfach biznesowych tpołaczenie na *22 ma dalej bezpłatne
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 10:02
    Jural - no mistrzem świata to był Pus... Nawet spektakularne odejścia z tego powodu odnotował ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Winy pisze: 2005-07-07 12:19
    Sony ericsson to ma ciulstwo a nie serwis. Dzsiaj miałem odebrac swojego K500i i co oczywiscie musieli go wyslac do glownego serwisu ktory tez jest w Bytomiu. Ja sie pytam po co ta firma utrzymuje dwa serwisy w jednym miescie główny i nie główny? Ku..rw.a i teraz bede do poniedziałku z taką cegła chodził, żeby to jeszcze dali jakiś normalny telefon zastepczy (a nie 5 letni A2628s). Ciulstwo anie firma, moj ostatni telefon tej gownianej firmy.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: