1 lipca 2005 roku firma Sony Ericsson wprowadziła nowe regulacje dotyczące terminu gwarancji udzielanej właścicielom telefonów komórkowych marki Sony Ericsson w Polsce. Zmiana polega na przedłużeniu okresu gwarancji do 24 miesięcy, i dotyczy wszystkich telefonów tej marki zakupionych od dnia 1 lipca 2005 roku włącznie.
Firma Sony Ericsson rozszerzonymi warunkami gwarancji obejmie wszystkie telefony komórkowe marki Sony Ericsson, zakupione na terenie Unii Europejskiej oraz oddane do serwisu na terenie Polski. Okres gwarancji na wszystkie akcesoria marki Sony Ericsson pozostaje bez zmian i wynosi 12 miesięcy, niezależnie od tego, czy akcesoria zostały zakupione w zestawie razem z telefonami tej marki czy też oddzielnie, np. baterie, zestawy słuchawkowe, urządzenia Bluetooth, ładowarki, itp.
„Cenimy lojalnych klientów, którzy markę Sony Ericsson obdarzyli zaufaniem. Rozszerzenie warunków gwarancji świadczy o stałym podwyższaniu standardów obsługi klienta przez naszą firmę”, – powiedziała Lilla Pawelec, szef Sony Ericsson na Polskę.
Aby telefon Sony Ericsson został przyjęty do naprawy gwarancyjnej, każdy użytkownik musi przedstawić Kartę Gwarancyjną z numerem seryjnym IMEI telefonu wraz z dowodem jego zakupu. Użytkownik może utracić prawo do przedłużonej gwarancji na telefon zakupiony na terenie Polski, jeśli odda go do serwisu na terenie innego kraju. Gwarancją nie jest objęte oprogramowanie, oraz dane przechowywane w telefonie.